Gå til innhold

Går dere ut med vått hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det tørker rart i såfall. 

Anonymkode: 51bc1...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håret mitt ser helt jævlig ut når det lufftørker, så det gjør jeg sjelden. Jeg gjør det jo i butikken eller på vei hjem fra trening og sånt, synes ikke det ser rart ut at noen går med vått hår. Det er bare det at mitt tørker ikke til å bli noe fin frisyre av seg selv, så hvis jeg går med vått hår på jobb, så vil jeg se rar ut når det tørker..

Anonymkode: d8c6f...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Jeg får så mye krøller hvis jeg lar håret lufttørke, så det gjør jeg så godt som aldri. Føner det tørt og trekker ut fall og krøller med hårbørsten underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hver dag. Dusjer om morgenen og drar på jobb. Det tørker før lunsj🤣

Anonymkode: 94083...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett annenhver dag når jeg dusjer håret. Det er vått på bussen og stort sett tørt innen jeg kommer på jobb. I hvert fall før morgenkaffen er ferdig. Ser ikke på det som ustelt, en har jo nettopp vasket håret? Har langt hår, så det henger jo ned som vanlig uansett. Hårføner er for bråkete til å styre med om morningen!

Anonymkode: 3df54...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MuggenKanari

Vasker I 99.9% av tilfeller håret på kvelden. Men blir det vasket på morgenen så går jeg ut med vått hår. Det rekker å tørke en del før jeg skal ut døra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AprilRyan

Ja, men om vinteren føner jeg det. Prøver å unngå det siden håret mitt ikke liker føneren. Jeg kan føne av og til, men håret blir ofte frizzy og stygt. Selv med varmebeskyttende og jeg synes det legger seg finere om jeg ikke føner det. Så prøver å unngå å føne det og heller vaske håret om ettermiddagen, men synes det passer bedre å dusje om morgenen og ta hårvasken da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker ikke håret om morgenen 😛 men kan fint gå ut med vått hår om sommeren, ikke om vinteren. 

Anonymkode: 8ed27...008

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du beveger deg ute tar det ike lang tid før håret er så tørt på overflaten så det ikke ser vått ut lenger. Kjennes søkkvått, men på avstand synes det ikke.

Anonymkode: 88d32...318

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hver dag, sommer som vinter! Har det som regel i ei flette eller i en topp :)

Anonymkode: 4d31b...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 20.10):

Jeg synes nesten aldri jeg ser folk med vått hår om morgenen. Er det sånn at de fleste føner håret når de har vasket det? Og synes dere det ser rart ut hvis noen bare går ut med vått hår? Jeg er nysgjerrig 😊

Anonymkode: 1831b...500

Vasker aldri håret om morningen. Går ut med vått hår avogtil på vår/sommer, men helst ikke. Det blir så rart og krusete hvis jeg gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ut med vått hår året rundt i alle år. Husker min mor fikk fnatt.

Jeg lever enda, nå er jeg over 40.

Anonymkode: 731f0...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hver gang jeg har vasket håret

Anonymkode: f48f1...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Går ofte ut med vått hår for bruker aldri føner. Men det tørkes fort likevel siden jeg har kort hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt upassende med vått hår? 

Anonymkode: 73b23...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hver dag er en dag for vått/fuktig hår. Kan ikke la være å fukte håret mitt og la det lufttørke om morgenen. Sveisen fra hårstrikken sitter alltid igjen, så må dusje det ned. Sovesveis med løst hår gjør det heller ikke bedre. De ytterste lagene blir uansett tørre på kort tid. 

Å føne håret er uaktuelt om jeg ikke skal rette det (blir krusete afro) eller en sjelden gang bruke deffuser på krøllene jeg naturlig har. Setter ikke av timer til det prosjektet hver dag. 

Anonymkode: 912ce...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det ikke litt upassende med vått hår? 

Anonymkode: 73b23...fd1

Nei, herregud. 

Anonymkode: f2bad...8f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke litt upassende med vått hår? 

Anonymkode: 73b23...fd1

Hæ?

Anonymkode: f48f1...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ?

Anonymkode: f48f1...698

Ja. Om menn ser deg med vått langt hår kan de tenke på sex?

Anonymkode: 73b23...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...