Gå til innhold

Jeg er hun gravide som sliter med at mannen ikke tenner på meg lengre.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

denne tråden er vel et ganske klassisk eksempel på hvorfor det er bortkasted tid og energi å forsøke å diskutere noe som helst her på Kvinneguiden..          

Anonymkode: 605ea...b0b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 22.07):

Jeg har laget et par innlegg her de siste månedene, jeg har en mann som siden jeg ble gravid har mistet all tenning på meg. Barnet er sterkt ønsket av han, han er 40 år og barnløs. 

Jeg har såklart respektert at han ikke vil ha meg seksuelt, han sier det er fordi det er et barn i magen, men jeg føler det også er fordi han synes jeg har blitt stygg. Jeg har prøvd det jeg kan for å ta vare på meg selv, men såklart så legger man jo på seg litt og er ikke alltid vakker som før. Jeg steller håret mitt, negler og kler meg fint i fine kjoler og annet han liker, men til ingen nytte. Han bægjerer meg ikke lengre, vi er bare venner under samme tak som gir hverandre små nusser her og der kan holde hender noen minutter en gang i blandt. Alt annet er borte, og det er snart alle følelsene mine også. Det er vanskelig å bevare følelser for en mann som ikke en gang ser på meg lengre når jeg kler meg, han ser alltid bort, går eller ser på noe annet. Jeg føler meg så ekkel og har derfor nå begynt å skjule kroppen min i skam. 

Jeg craver så ømhet annet enn en vennskapelig klem, så jeg har begynt å gå til en kiropraktor for ryggen min flere timer enn jeg trenger. Måten kiropraktoren holder rundt meg hardt når han knekker meg opp og tar på meg er fint, selvom det bare er en jobb for han og jeg er pasient. Jeg har ikke interesse for kiropraktoren i det hele tatt, jeg bare trenger å føle noen sterke armer rundt meg. 

Jeg føler meg mutt og fæl, det er akkurat som samboer er skikkelig skuffet for at jeg ikke lengre er den trente "baben" han møtte. Jeg er skuffet fordi jeg bærer barnet hans og føler meg liten når han er sånn og også er halvhjertet støttende ellers i graviditeten. 

Jeg vet jeg ikke kan tvinge han til sex eller nærhet, men helt ærlig tror jeg det er dødt for godt snart. Jeg har en ordentlig magefølelse på at han heller ikke vil ha meg lengre etter fødsel. Har snakket med han om ting flere ganger, men han avfeier mine tanker og jeg vil såklart ikke presse på, men som sagt jeg føler alt av kjærestefølelser nesten er dødt mellom oss snart. Vi har ikke hatt noe som helst seksuell kontakt på 8 måneder nå, han vil ikke gjøre noe annet som oral heller. Jeg kan få gi han en bj, men jeg mister lysten selv på KUN det når han ikke vil gi meg nytelse også og ikke tenner på meg. Jeg er lei meg og så ikke denne komme, vi hadde sex hver dag så og si før vi ble planlagt gravide 😔 

Han kaller meg elskling og sier han elsker meg, og jeg tviler ikke på at han er glad i meg på en måte, men jeg føler han har mistet totalt piffen fordi jeg ikke er vakker lengre og jeg er sterkt såret. Jeg skal såklart gå ned i vekt etter fødsel så godt jeg kan, men kroppen får jeg aldri helt tilbake 😕 

Noen råd her? 

Anonymkode: c19ed...d5f

men altså du kan jo ikke forlange at han tenner seksuelt på deg med stor mage. Det går over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 22.32):

Men da kunne han jo stryket meg på armen litt eller holdt rundt meg når vi skulle sove for eksempel? Prøver jeg å gjøre det selv så får jeg lite respons tilbake. Av og til ligger jeg å stryker på meg selv, jeg føler meg så ensom.

Forskjell på bare null sex, men godhet ellers  og absolutt ingen kjæreste-nærhet vel? Jeg godtar det med sexen egentlig, men når alt annet også er borte så sliter det på meg 😕 Vi gjør heller ingenting koselig sammen, ingenting på minnekontoen, ingen bægjer, ingen nærhet. Jeg synes det er tungt, og føler jeg prøver å dra lasset alene 😔

Anonymkode: c19ed...d5f

snakk med han da om hvotdan du føler da. Han leser jo ikke tanker han heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ts her. Altså alvorlig talt, til dere som skriver at han evt er lurt til å bli far og sikkert ikke vil, eller er jeg skulle tenkt meg om før jeg ble gravid. Altså, det var HAN som hadde et sterkt ønske om barn, jeg er 10 år yngre enn han og hadde ikke hastverk. Men han følte han begynte å bli gammel og jeg tenkte til slutt ok fordi jeg så for meg å dele livet med denne mannen og ønsket såklart barn med han også når han hadde et så sterkt ønske. Lang historie kort, pga han sin sædkvalitet så måtte vi bli gravide via prøverør. Med andre ord kunne det ikke blitt mer planlagt fra begge sine sider og han var 100 prosent med av egen vilje. Han gleder seg til å bli far og teller ned dager til han skal møte sønnen sin og nusser magen og sier han elsker sønnen sin hver kveld- så problemet er IKKE der! Når jeg skriver at han viser lite engasjement i graviditeten så mener jeg ovenfor meg og mitt og hvorden jeg har det mens jeg går gravid. Jeg har for eksempel store ryggplager for tiden. 

Til dere andre, ja jeg har prøvd å snakke med han om mine følelser rundt at jeg savner litt nærhet. Jeg har sagt jeg respekterer det at han ikke vil ha sex, men at jeg ønsker at vi skal bevare nærhet til hverandre. Jeg tror helt ærlig ikke han forstår helt på ekte hva jeg føler selvom jeg prøver på best og tydelig måte og forklare han. Jeg lager ikke drama rundt dette, men jeg blir jo naturlig nok lei meg.

Jeg mener ikke at min samboer er en drittsekk, jeg bare forstår ikke hva som skjer og er redd ting blir totalt ødelagt mellom oss til slutt. 

Anonymkode: c19ed...d5f

han nusser på magen? Det er vel nærhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/27/2022 at 10:07 PM, AnonymBruker said:

Jeg har laget et par innlegg her de siste månedene, jeg har en mann som siden jeg ble gravid har mistet all tenning på meg. Barnet er sterkt ønsket av han, han er 40 år og barnløs. 

Jeg har såklart respektert at han ikke vil ha meg seksuelt, han sier det er fordi det er et barn i magen, men jeg føler det også er fordi han synes jeg har blitt stygg. Jeg har prøvd det jeg kan for å ta vare på meg selv, men såklart så legger man jo på seg litt og er ikke alltid vakker som før. Jeg steller håret mitt, negler og kler meg fint i fine kjoler og annet han liker, men til ingen nytte. Han bægjerer meg ikke lengre, vi er bare venner under samme tak som gir hverandre små nusser her og der kan holde hender noen minutter en gang i blandt. Alt annet er borte, og det er snart alle følelsene mine også. Det er vanskelig å bevare følelser for en mann som ikke en gang ser på meg lengre når jeg kler meg, han ser alltid bort, går eller ser på noe annet. Jeg føler meg så ekkel og har derfor nå begynt å skjule kroppen min i skam. 

Jeg craver så ømhet annet enn en vennskapelig klem, så jeg har begynt å gå til en kiropraktor for ryggen min flere timer enn jeg trenger. Måten kiropraktoren holder rundt meg hardt når han knekker meg opp og tar på meg er fint, selvom det bare er en jobb for han og jeg er pasient. Jeg har ikke interesse for kiropraktoren i det hele tatt, jeg bare trenger å føle noen sterke armer rundt meg. 

Jeg føler meg mutt og fæl, det er akkurat som samboer er skikkelig skuffet for at jeg ikke lengre er den trente "baben" han møtte. Jeg er skuffet fordi jeg bærer barnet hans og føler meg liten når han er sånn og også er halvhjertet støttende ellers i graviditeten. 

Jeg vet jeg ikke kan tvinge han til sex eller nærhet, men helt ærlig tror jeg det er dødt for godt snart. Jeg har en ordentlig magefølelse på at han heller ikke vil ha meg lengre etter fødsel. Har snakket med han om ting flere ganger, men han avfeier mine tanker og jeg vil såklart ikke presse på, men som sagt jeg føler alt av kjærestefølelser nesten er dødt mellom oss snart. Vi har ikke hatt noe som helst seksuell kontakt på 8 måneder nå, han vil ikke gjøre noe annet som oral heller. Jeg kan få gi han en bj, men jeg mister lysten selv på KUN det når han ikke vil gi meg nytelse også og ikke tenner på meg. Jeg er lei meg og så ikke denne komme, vi hadde sex hver dag så og si før vi ble planlagt gravide 😔 

Han kaller meg elskling og sier han elsker meg, og jeg tviler ikke på at han er glad i meg på en måte, men jeg føler han har mistet totalt piffen fordi jeg ikke er vakker lengre og jeg er sterkt såret. Jeg skal såklart gå ned i vekt etter fødsel så godt jeg kan, men kroppen får jeg aldri helt tilbake 😕 

Noen råd her? 

Anonymkode: c19ed...d5f

Nyt graviditeten, og la mannen vise at han begjærer deg. Hvis han ikke kommer seksuelt på banen, fortjener du om et par år en av svært mange som vil ha deg. Lykke til og bruk tiden på å glede deg til å bli mor 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannfolket skrev (13 timer siden):

Nyt graviditeten, og la mannen vise at han begjærer deg. Hvis han ikke kommer seksuelt på banen, fortjener du om et par år en av svært mange som vil ha deg. Lykke til og bruk tiden på å glede deg til å bli mor 😊

nyte graviditeten? er det seriøst noen som nyter å være gravid!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, Maleficenta said:

nyte graviditeten? er det seriøst noen som nyter å være gravid!?

Det er noen som nyter meningen med livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannfolket skrev (1 time siden):

Det er noen som nyter meningen med livet. 

du er mann. Du vet ikke hvor tungt det er å gå grsvid. Det går an å glefe seg iver menungen med livet selv om man ikke syns gravidtilstanden er så digg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannfolket skrev (På 29.6.2022 den 23.09):

Nyt graviditeten, og la mannen vise at han begjærer deg. Hvis han ikke kommer seksuelt på banen, fortjener du om et par år en av svært mange som vil ha deg. Lykke til og bruk tiden på å glede deg til å bli mor 😊

det er vel mabgelen på nærhet som er problemet. Ikke sex. Og man kan ikke tvinge seg selv til å føle sexlyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 11.15):

Man kan jo miste lysten på sex selvom man vet at kroppen forandrer seg under et  svangerskap vel.

Jeg også visste at kroppen min ville gå igjennom en hel masse påkjenninger og forandringer under svangerskap og fødsel. Allikevel mistet jeg all lyst på sex og nærhet. 
 

Skjønner virkelig ikke hva du prøver å formidle. At det er umodent å miste lysten på sex?

Anonymkode: 4e930...025

Nei, det er ikke umodent å miste lysten på sex. Men å ønske seg barn over alt i verden for så samtidig å nærmest demonstrere avsky for kvinnen som bærer fram det høyt ønskede barnet, det vitner faktisk om umodenhet. Man må evne å sette ting i sammenheng. Jeg siterer fra HI:

"....når jeg kler meg, han ser alltid bort, går eller ser på noe annet."

"Jeg craver så ømhet annet enn en vennskapelig klem..... jeg bare trenger å føle noen sterke armer rundt meg". 

"....det er akkurat som samboer er skikkelig skuffet for at jeg ikke lengre er den trente "baben" han møtte".

Men for alt jeg vet, kan det hende at kjæresten til TS bare bruker henne som rugemaskin. Han oppfører seg ikke som en mann som er glad i kjæresten sin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Småfrekk40
AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 22.07):

Jeg har laget et par innlegg her de siste månedene, jeg har en mann som siden jeg ble gravid har mistet all tenning på meg. Barnet er sterkt ønsket av han, han er 40 år og barnløs. 

Jeg har såklart respektert at han ikke vil ha meg seksuelt, han sier det er fordi det er et barn i magen, men jeg føler det også er fordi han synes jeg har blitt stygg. Jeg har prøvd det jeg kan for å ta vare på meg selv, men såklart så legger man jo på seg litt og er ikke alltid vakker som før. Jeg steller håret mitt, negler og kler meg fint i fine kjoler og annet han liker, men til ingen nytte. Han bægjerer meg ikke lengre, vi er bare venner under samme tak som gir hverandre små nusser her og der kan holde hender noen minutter en gang i blandt. Alt annet er borte, og det er snart alle følelsene mine også. Det er vanskelig å bevare følelser for en mann som ikke en gang ser på meg lengre når jeg kler meg, han ser alltid bort, går eller ser på noe annet. Jeg føler meg så ekkel og har derfor nå begynt å skjule kroppen min i skam. 

Jeg craver så ømhet annet enn en vennskapelig klem, så jeg har begynt å gå til en kiropraktor for ryggen min flere timer enn jeg trenger. Måten kiropraktoren holder rundt meg hardt når han knekker meg opp og tar på meg er fint, selvom det bare er en jobb for han og jeg er pasient. Jeg har ikke interesse for kiropraktoren i det hele tatt, jeg bare trenger å føle noen sterke armer rundt meg. 

Jeg føler meg mutt og fæl, det er akkurat som samboer er skikkelig skuffet for at jeg ikke lengre er den trente "baben" han møtte. Jeg er skuffet fordi jeg bærer barnet hans og føler meg liten når han er sånn og også er halvhjertet støttende ellers i graviditeten. 

Jeg vet jeg ikke kan tvinge han til sex eller nærhet, men helt ærlig tror jeg det er dødt for godt snart. Jeg har en ordentlig magefølelse på at han heller ikke vil ha meg lengre etter fødsel. Har snakket med han om ting flere ganger, men han avfeier mine tanker og jeg vil såklart ikke presse på, men som sagt jeg føler alt av kjærestefølelser nesten er dødt mellom oss snart. Vi har ikke hatt noe som helst seksuell kontakt på 8 måneder nå, han vil ikke gjøre noe annet som oral heller. Jeg kan få gi han en bj, men jeg mister lysten selv på KUN det når han ikke vil gi meg nytelse også og ikke tenner på meg. Jeg er lei meg og så ikke denne komme, vi hadde sex hver dag så og si før vi ble planlagt gravide 😔 

Han kaller meg elskling og sier han elsker meg, og jeg tviler ikke på at han er glad i meg på en måte, men jeg føler han har mistet totalt piffen fordi jeg ikke er vakker lengre og jeg er sterkt såret. Jeg skal såklart gå ned i vekt etter fødsel så godt jeg kan, men kroppen får jeg aldri helt tilbake 😕 

Noen råd her? 

Anonymkode: c19ed...d5f

Vakreste som finnes er gravide damer.  Så at du har en mann som ikke setter pris på det.  Ikke tenkt så mye på det.  Du er fantastisk vakker🥰 

Du bærer fram ett liv inni kroppen din. Som er helt sykt fantastisk og vakkert.
 

Du får heller bruke energien på å tenke deg selv opp.  Enn og la han ødelegge selvtilliten din.  
 

Sliter du med det.  Så kan jeg fortelle deg hver eneste dag,hvor vakker en gravid kvinne er🤣 vakreste kunsten i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å undre på om det kan være slik at mannen fortsatt har lyst på sex, men føler på "å stange pikken i babyens hode"? Og derfor unngår alt som kan lede til sex for ikke å friste seg selv for mye? Jeg opplevde noe lignende med eksen. Han ville ikke ha sex like ofte som meg. Samtidig kunne jeg bli tent av et kyss hvis det var lenge siden sist(type to uker), så til slutt passet jeg på å holde nussene kjærlige men ikke seksuelle, om du skjønner? Og da jeg senere fikk ny mann og barn med ham, var det slik at han fortsatt hadde lyst på sex. Det var bare det at han følte at han stanget babyens hode. Jeg vet, og jeg tror han også vet det egentlig, men følelser er ikke alltid rasjonelle. Jeg følte litt på noe lignende en av de siste gangene vi hadde sex, at babyen må jo bli kastet rundt der inne i takt med at magen disser og han pumper på 🤣

 

Etter fødselen derimot, gledet han seg vilt til at renselse skulle gi seg så vi kunne ha sex igjen. Han spurte ofte om jeg ville bli med i dusjen, og ble snurt da jeg prioriterte å faktisk gjøre meg ren fremfor pirrende forspill. (Det var jo bare å gå i dusjen igjen og få vasket seg etterpå hvis vi ble avbrutt av babyen, liksom..) Så til slutt var det bare motvillig jeg sa ja av og til, vel vitende om at "bli med i dusjen" egentlig var initiativ til sex, som jeg egentlig ikke hadde særlig lyst til midt oppi amming, bleieskift, maks to timer søvn sammenhengende, huske å spise og sove selv når babyen sov, og husarbeidet som uansett må gjøres for å få rene klær og noe å lage maten med.

Anonymkode: 9ed9d...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hespe3 skrev (9 timer siden):

Nei, det er ikke umodent å miste lysten på sex. Men å ønske seg barn over alt i verden for så samtidig å nærmest demonstrere avsky for kvinnen som bærer fram det høyt ønskede barnet, det vitner faktisk om umodenhet. Man må evne å sette ting i sammenheng. Jeg siterer fra HI:

"....når jeg kler meg, han ser alltid bort, går eller ser på noe annet."

"Jeg craver så ømhet annet enn en vennskapelig klem..... jeg bare trenger å føle noen sterke armer rundt meg". 

"....det er akkurat som samboer er skikkelig skuffet for at jeg ikke lengre er den trente "baben" han møtte".

Men for alt jeg vet, kan det hende at kjæresten til TS bare bruker henne som rugemaskin. Han oppfører seg ikke som en mann som er glad i kjæresten sin. 

viser han avsky? hvor står det? Mannen sier ikke noe av dette. Det er ts som innbiller seg dette

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Småfrekk40 skrev (9 timer siden):

Vakreste som finnes er gravide damer.  Så at du har en mann som ikke setter pris på det.  Ikke tenkt så mye på det.  Du er fantastisk vakker🥰 

Du bærer fram ett liv inni kroppen din. Som er helt sykt fantastisk og vakkert.
 

Du får heller bruke energien på å tenke deg selv opp.  Enn og la han ødelegge selvtilliten din.  
 

Sliter du med det.  Så kan jeg fortelle deg hver eneste dag,hvor vakker en gravid kvinne er🤣 vakreste kunsten i verden. 

hvorfor er noe så hverdagslig som å gå gravid så fantastisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 22.32):

Men da kunne han jo stryket meg på armen litt eller holdt rundt meg når vi skulle sove for eksempel? Prøver jeg å gjøre det selv så får jeg lite respons tilbake. Av og til ligger jeg å stryker på meg selv, jeg føler meg så ensom.

Forskjell på bare null sex, men godhet ellers  og absolutt ingen kjæreste-nærhet vel? Jeg godtar det med sexen egentlig, men når alt annet også er borte så sliter det på meg 😕 Vi gjør heller ingenting koselig sammen, ingenting på minnekontoen, ingen bægjer, ingen nærhet. Jeg synes det er tungt, og føler jeg prøver å dra lasset alene 😔

Anonymkode: c19ed...d5f

Det der er bare rart så nå skjønner jeg deg bedre.

Anonymkode: 320c4...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

hvorfor er noe så hverdagslig som å gå gravid så fantastisk?

Hva mener du med hverdagslig egentlig? . Jeg har gått gravid to ganger i livet, og det er hverdagslig? 

9x2= hver dag? 

 

Det er unik situasjonen,  kroppen, utseende og til og med humøret forandrer seg. Man lærer om seg selv og  om den som går gravid, det mye spenning, håp og planlegging. 

Anonymkode: 320c4...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med hverdagslig egentlig? . Jeg har gått gravid to ganger i livet, og det er hverdagslig? 

9x2= hver dag? 

 

Det er unik situasjonen,  kroppen, utseende og til og med humøret forandrer seg. Man lærer om seg selv og  om den som går gravid, det mye spenning, håp og planlegging. 

Anonymkode: 320c4...ea3

hverdagslig som at hver dag er det en eller flere som blir/er gravid eller som føder.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann med to barn og et forhold som har vart i 25 år ca.  Fra det sekundet jeg fikk vite at samboer var gravid og til sikkert fem/seks måneder etter fødsel så var all form for sex med meg utelukket. Alle mine varsellamper kommer på med fullt av røde lys. Jeg vil nok bli betegnet her inne som en forferdelig person. Kansje flere menn enn meg har det på samme måte ?

Anonymkode: cacc7...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er en mann med to barn og et forhold som har vart i 25 år ca.  Fra det sekundet jeg fikk vite at samboer var gravid og til sikkert fem/seks måneder etter fødsel så var all form for sex med meg utelukket. Alle mine varsellamper kommer på med fullt av røde lys. Jeg vil nok bli betegnet her inne som en forferdelig person. Kansje flere menn enn meg har det på samme måte ?

Anonymkode: cacc7...5da

Neida, ikke noe problem det, så lenge du:

- Ikke trekker deg helt unna på alle vis, både mentalt og fysisk.

- Søker sex andre steder.

Anonymkode: aa12c...017

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 6/27/2022 at 10:32 PM, AnonymBruker said:

Men da kunne han jo stryket meg på armen litt eller holdt rundt meg når vi skulle sove for eksempel? Prøver jeg å gjøre det selv så får jeg lite respons tilbake. Av og til ligger jeg å stryker på meg selv, jeg føler meg så ensom.

Forskjell på bare null sex, men godhet ellers  og absolutt ingen kjæreste-nærhet vel? Jeg godtar det med sexen egentlig, men når alt annet også er borte så sliter det på meg 😕 Vi gjør heller ingenting koselig sammen, ingenting på minnekontoen, ingen bægjer, ingen nærhet. Jeg synes det er tungt, og føler jeg prøver å dra lasset alene 😔

Anonymkode: c19ed...d5f

Ah, skjønner. Ja, det er noe helt annet, og høres trist ut :( hva sier mannen da? Han må jo forstå at du trenger nærhet, spesielt når så mye skjer i kroppen. 

Anonymkode: 1cf2c...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...