Gå til innhold

Jeg er hun gravide som sliter med at mannen ikke tenner på meg lengre.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 hours ago, AnonymBruker said:

For en dust, skulle tro han var 14, ikke 40. Alle normalt oppegående mennesker vet at kvinnekroppen endrer seg under et svangerskap. Han høres ærlig talt ikke ut som om han er moden nok mentalt for å få barn.

Anonymkode: 8d605...421

Her kommer KG-politiet og skal kalle alle menn umoden når de gjør noe som tantene her ikke liker. om det er noe som er umodent så er det den oppførselen deres her inne.
 

Det går fint ann å være moden, og samtidig sette pris på en bra kropp. 
 

Anonymkode: 8bf49...3ee

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For en dust, skulle tro han var 14, ikke 40. Alle normalt oppegående mennesker vet at kvinnekroppen endrer seg under et svangerskap. Han høres ærlig talt ikke ut som om han er moden nok mentalt for å få barn.

Anonymkode: 8d605...421

Man kan jo miste lysten på sex selvom man vet at kroppen forandrer seg under et  svangerskap vel.

Jeg også visste at kroppen min ville gå igjennom en hel masse påkjenninger og forandringer under svangerskap og fødsel. Allikevel mistet jeg all lyst på sex og nærhet. 
 

Skjønner virkelig ikke hva du prøver å formidle. At det er umodent å miste lysten på sex?

Anonymkode: 4e930...025

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere snakket om det?

Da kona ble gravid med førstemann her, ble jeg litt glad for at vi endelig ble gravide, samtidig var jeg litt redd, fordi jeg først trodde det ville bli minst et år uten sex og kos..
(først 9 måneder, så noen måneder etter fødsel).

Jeg var også redd for at sex under svangerskapet, kunne skade den lille der inne, eller gjøre skade på svangerskapet.

Vi snakket ut om det, kona viste meg artikkler som forsikret om at hverken hun, svangerskap eller foster kunne ta skade av at vi hadde sex.

Og når hun i tillegg fortalte at hun fortsatt hadde veldig lyst, så løsnet det, og vi hadde jevnlig sex helt frem til dagen før fødselen.

Hun var kåt og lysten, og jeg nør hennes deilige gravide kropp, ingen turnoff for meg at hun ble litt mer fyldig, og at kroppen hennes endret seg.

Det jeg vil frem til er hvor viktig kommunikasjon er, han ønsker dette barnet, og er kanskje redd for å gjøre noe som kan skade det eller deg, eller føre til at dere mister barnet. Ikke alle vi menn som vet så mye om dette ved første graviditet 😉

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette har jeg også opplevd, -men ikke 8 måneder da! 

Eksen min tente ikke på kroppen min som gravid, men lysten kom fort tilbake etter fødsel, men da var det jeg som IKKE hadde lyst. Har aldri lyst på sex mens jeg ammer, og kroppen min produserer heller ikke smøring, så jeg måtte kjøpe glidemiddel, faktisk! Uansett er ikke sex godt før mange måneder etter fødsel!

Anonymkode: 81e53...ac9

Dette er et godt poeng som du egentlig kan ta opp med han. Når barnet er ute er det kanskje du som ikke har lyst. Så han bør ikke gå rundt å tenke at bare fødselen er unnagjort skal alt som før. Det er i hvert fall ingen som helst grunn til at du skal presse deg på noen som helst måte for å få igjen sexlivet etter fødselen når han ikke unner deg så mye som en klem nå.

Anonymkode: b8e0e...217

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på han ikke bare bruker deg? Hadde følt meg litt som en surrogatmor.

Anonymkode: a3aaa...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off TS! Dette er ingen enkel situasjon. Jeg har også en mann som ikke har klart å ha samleie eller annet under graviditetene mine. Det var veldig tungt, men vi snakket om det, mye, og brukte humor om det. Med det samme han fant ut at jeg var gravid så klarte han ikke tanken. Det var ingenting med kroppen min eller utseendet som gjorde det, men det var som at noe «skrudde seg av». Men etter at barna er født så er han tilbake til normalen. Han kan bare angre da, for jeg orker ikke nå 😝 

Mitt tips er å snakke med han om det, og IKKE se innover og tenk at det er deg det et noe i veien med. Og snakk spesielt om savn etter ømhet og omsorg, det er særs viktig behov å fylle nå. 

Anonymkode: 7484d...830

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Geojak skrev (9 timer siden):

Har dere snakket om det?

Da kona ble gravid med førstemann her, ble jeg litt glad for at vi endelig ble gravide, samtidig var jeg litt redd, fordi jeg først trodde det ville bli minst et år uten sex og kos..
(først 9 måneder, så noen måneder etter fødsel).

Jeg var også redd for at sex under svangerskapet, kunne skade den lille der inne, eller gjøre skade på svangerskapet.

Vi snakket ut om det, kona viste meg artikkler som forsikret om at hverken hun, svangerskap eller foster kunne ta skade av at vi hadde sex.

Og når hun i tillegg fortalte at hun fortsatt hadde veldig lyst, så løsnet det, og vi hadde jevnlig sex helt frem til dagen før fødselen.

Hun var kåt og lysten, og jeg nør hennes deilige gravide kropp, ingen turnoff for meg at hun ble litt mer fyldig, og at kroppen hennes endret seg.

Det jeg vil frem til er hvor viktig kommunikasjon er, han ønsker dette barnet, og er kanskje redd for å gjøre noe som kan skade det eller deg, eller føre til at dere mister barnet. Ikke alle vi menn som vet så mye om dette ved første graviditet 😉

 

Ja, det er en annen ting som kan være litt kinkig. Noen gravide får markant økt sexlyst på grunn av hormonene, så ganske kjipt hvis mannen reagerer motsatt.

Anonymkode: aa12c...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke skulle blitt gravid til å begynne med så hadde du sluppet slike problemer.

Anonymkode: 34646...ea7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du ikke skulle blitt gravid til å begynne med så hadde du sluppet slike problemer.

Anonymkode: 34646...ea7

👎

Anonymkode: ef9e2...9f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

👎

Anonymkode: ef9e2...9f1

Det er nok barn her i verden, kvinner burde bremse ned barneønske sitt.

Anonymkode: 34646...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gravide damer er råsexy … 

jeg fikk aldri sex av min gravide x og det tror jeg har resultert i en gravid fetisj . 
merkelige saker 

Anonymkode: 6b157...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke ønsker sex, må jo være greit - man må respektere at den andre ikke har lyst. Men at han har skrudd av all nærhet er jo noe annet. Har du prøvd å snakke med ham om det, har du fortalt ham det du forteller oss?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok barn her i verden, kvinner burde bremse ned barneønske sitt.

Anonymkode: 34646...ea7

Det var han som ønsket det

Anonymkode: ef9e2...9f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må med skam å melde si at jeg reagerte litt på samme måte som mannen din.

Det har ingen ting å gjøre med at kroppen blir stygg, men det er så mye spennende og rart som skjer. Jeg så på kroppen hennes som en mammakropp med en baby inni. Jeg havnet i en annen modus hvor fokuset var babyen vi skulle få, og hvordan magen vokste. Jeg har ingen bedre forklaring.

Alt ble som før etter at barnet hadde kommet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kanskje du ikke skulle blitt gravid til å begynne med så hadde du sluppet slike problemer.

Anonymkode: 34646...ea7

Er det mulig....😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det var han som ønsket det

Anonymkode: ef9e2...9f1

Tviler jeg sterkt på. Du er ikke TS. Stakkars mann sier jeg bare..

 

Isambard skrev (40 minutter siden):

Er det mulig....😆

Ja, er det mulig at enkelte kvinner er så kort tenkte at de ikke tenker over før de blir gravide? Kvinner spruter ut unger og ingen tenker over de stakkars mennene som blir sittende som far til barn de gjerne ikke ønsker. Huff..

Anonymkode: 34646...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tviler jeg sterkt på. Du er ikke TS. Stakkars mann sier jeg bare..

 

Ja, er det mulig at enkelte kvinner er så kort tenkte at de ikke tenker over før de blir gravide? Kvinner spruter ut unger og ingen tenker over de stakkars mennene som blir sittende som far til barn de gjerne ikke ønsker. Huff..

Anonymkode: 34646...ea7

Men herregud da. Er det virkelig så utenkelig at det er menn som sterkt ønsker seg barn? Ikke rart det er tabu å være mann med stort barneønske. Hos oss er det mannen som ønsker seg både 2 og 3 barn, mens jeg er godt fornøyd med 1. Legg fra deg den troen på at alle fedre ble det fordi de ble lurt og presset til det.

Anonymkode: aa12c...017

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Men herregud da. Er det virkelig så utenkelig at det er menn som sterkt ønsker seg barn? Ikke rart det er tabu å være mann med stort barneønske. Hos oss er det mannen som ønsker seg både 2 og 3 barn, mens jeg er godt fornøyd med 1. Legg fra deg den troen på at alle fedre ble det fordi de ble lurt og presset til det.

Anonymkode: aa12c...017

Jeg har sett for mange tilfeller her inne på KG der damer nærmest tvinger menn inn i en farsrolle og om mannen skulle mene noe annet enn kvinnen, så er det drittslenging og «han var ikke noe å samle på uansett!», «slike umodne menn må virkelig ha problemer!». Blir skremt av enkelte holdninger her inne fra kvinner. Er som å se en togulykke. 
 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Her kommer KG-politiet og skal kalle alle menn umoden når de gjør noe som tantene her ikke liker. om det er noe som er umodent så er det den oppførselen deres her inne.
 

Det går fint ann å være moden, og samtidig sette pris på en bra kropp. 
 

Anonymkode: 8bf49...3ee

enig!

Anonymkode: 34646...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Altså alvorlig talt, til dere som skriver at han evt er lurt til å bli far og sikkert ikke vil, eller er jeg skulle tenkt meg om før jeg ble gravid. Altså, det var HAN som hadde et sterkt ønske om barn, jeg er 10 år yngre enn han og hadde ikke hastverk. Men han følte han begynte å bli gammel og jeg tenkte til slutt ok fordi jeg så for meg å dele livet med denne mannen og ønsket såklart barn med han også når han hadde et så sterkt ønske. Lang historie kort, pga han sin sædkvalitet så måtte vi bli gravide via prøverør. Med andre ord kunne det ikke blitt mer planlagt fra begge sine sider og han var 100 prosent med av egen vilje. Han gleder seg til å bli far og teller ned dager til han skal møte sønnen sin og nusser magen og sier han elsker sønnen sin hver kveld- så problemet er IKKE der! Når jeg skriver at han viser lite engasjement i graviditeten så mener jeg ovenfor meg og mitt og hvorden jeg har det mens jeg går gravid. Jeg har for eksempel store ryggplager for tiden. 

Til dere andre, ja jeg har prøvd å snakke med han om mine følelser rundt at jeg savner litt nærhet. Jeg har sagt jeg respekterer det at han ikke vil ha sex, men at jeg ønsker at vi skal bevare nærhet til hverandre. Jeg tror helt ærlig ikke han forstår helt på ekte hva jeg føler selvom jeg prøver på best og tydelig måte og forklare han. Jeg lager ikke drama rundt dette, men jeg blir jo naturlig nok lei meg.

Jeg mener ikke at min samboer er en drittsekk, jeg bare forstår ikke hva som skjer og er redd ting blir totalt ødelagt mellom oss til slutt. 

Anonymkode: c19ed...d5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har sett for mange tilfeller her inne på KG der damer nærmest tvinger menn inn i en farsrolle og om mannen skulle mene noe annet enn kvinnen, så er det drittslenging og «han var ikke noe å samle på uansett!», «slike umodne menn må virkelig ha problemer!». Blir skremt av enkelte holdninger her inne fra kvinner. Er som å se en togulykke. 
 

enig!

Anonymkode: 34646...ea7

Jada. På KG er alle stemødre onde, alle uføre er egentlig friske men bare sluntrer unna, alle menn er utro, osv. osv. Sånn er det jo ikke i virkeligheten. Fakta er at ja, noen menn lures eller tvinges. Noen menn angrer på at de ble fedre, akkurat som noen kvinner angrer på at de ble mødre. Men mange menn ønsket seg faktisk barn og er glade for at de fikk barn. En god del av dem klarer til og med å komme seg igjennom småbarnsperioden med endret sexliv uten å være utro eller vanskelig 😱 

Anonymkode: aa12c...017

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...