Gå til innhold

Legger du tarot for meg, legger jeg for deg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

HM nei ikke til meg, for jeg fikk ingenting på det etter min lesning 🙄ble mye rot nedover ser jeg for det står ikke så mye annet enn den lange kommunikasjonen. Bare send meg i tråden hvor du leste dette ;)

Anonymkode: 5a4ab...3b2

Den "lange kommunikasjonen" er bare en person. Jeg siterte meg selv. Jeg ønsker også å bli lagt kort for ts, siden jeg la for deg ;)

Anonymkode: 4d63c...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei TS: dette var det jeg skrev til deg i går og ser ikke at du har svart noe på det. Siden alle er anonym så er det litt rotete. Men jeg kan kalle meg for M :)

 

 

Her er hva jeg har lest for deg:

Kjærlighet: 5 og 4 begre. Føler at det ligger mye savn og frustrasjon rundt her, noen er redd for hva de har gått glipp av eller kan gå glipp av. Noe er tilbudet men vedkommende vet ikke om de vil eller kan ta imot. Er en person som det er mye følelser rundt og historie også.

Jobb: 9 mynter og Jord esset: du er veldig selvstendig og har eller kom veldig snart til å føle du har nok av det materielle og du kommer til å få et tilbud som er ganske lukrativt, men du holder litt igjen. Du har også kanskje hatt planer om å starte noe selv eller tenkt den veien? 

Anonymkode: 5a4ab...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...