Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2023


*Marihøna*

Anbefalte innlegg

Tenkte det gjerne var koselig å ha en tråd for oss som venter baby mars-april neste år 🥰 

Kanskje ikke så mange enda, men krysser fingrene for at vi blir mange etterhvert 🤞🏼 

 

*Marihøna* - 28 år - B2 - termin 3. mars - 💙

Lifeisgood - 28 år - B1 - termin 4. mars

Pillowtalk - 33 år - B2 - termin 10. mars 

Helne90 - 32 år - B1 - termin 10. mars

Mlk301 - 29 år - B2 - termin 10. mars

Physalis - 34 år - B2 - termin 11. mars

S0la - 26 år - B2 - termin 16. mars

Lyse Signe - 36 år - B1 - termin 23. mars

Newgirll - 26 år - B1 - termin 23. mars

Autorain 28 år - B2 - termin 16. april

 

Endret av *Marihøna*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir gjerne med her🤗 Er veldig kort på vei enda (4+1), og er veldig spent på dette svangerskapet siden jeg syns forrige var ganske tungt og fikk en del kroppslige plager som jeg fortsatt sliter litt med… Men baby er VELDIG ønsket selvom jeg gruer meg litt😌 

Pillowtalk - 33 år - B2 - termin 10. mars 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillowtalk skrev (4 timer siden):

Jeg blir gjerne med her🤗 Er veldig kort på vei enda (4+1), og er veldig spent på dette svangerskapet siden jeg syns forrige var ganske tungt og fikk en del kroppslige plager som jeg fortsatt sliter litt med… Men baby er VELDIG ønsket selvom jeg gruer meg litt😌 

Pillowtalk - 33 år - B2 - termin 10. mars 

Så hyggelig 😍 kjekt med flere! 

Åh, kjipt å høre at du hadde ett tungt svangerskap sist, men er jo ikke nødvendigvis det samme denne gang🤞🏼

Hvor gammel er første? 🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (30 minutter siden):

Så hyggelig 😍 kjekt med flere! 

Åh, kjipt å høre at du hadde ett tungt svangerskap sist, men er jo ikke nødvendigvis det samme denne gang🤞🏼

Hvor gammel er første? 🤗 

Krysser fingrene 😊🤞🏼
Hun er snart 1,5 år - hva med din?🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillowtalk skrev (24 minutter siden):

Krysser fingrene 😊🤞🏼
Hun er snart 1,5 år - hva med din?🤗

Hun er snart 4 år, så blir utrolig rart og kos med så liten baby igjen ❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant ut forrige søndag at jeg er gravid med vårt første barn 🤩 Jeg er 28 år og 5+5 på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Marihøna* skrev (På 29.6.2022 den 18.43):

Hun er snart 4 år, så blir utrolig rart og kos med så liten baby igjen ❤️ 

 

Da blir det sikkert litt ekstra stas får både dere og kommende storesøster🥰 

Lifeisgood skrev (13 timer siden):

Vi fant ut forrige søndag at jeg er gravid med vårt første barn 🤩 Jeg er 28 år og 5+5 på vei.

Gratulerer!😃 Gøy med flere her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ricolaa skrev (5 timer siden):

Termin mars her 😄 Har dere noen symptomer enda?

Få symptomer, bare litt småkvalm og oppblåst. Når i Mars er termin? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lifeisgood skrev (9 timer siden):

Få symptomer, bare litt småkvalm og oppblåst. Når i Mars er termin? 😄

9.mars 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S0la - 26 - B2 - Termin 16.03.23

Yayy, jeg er 4+2 og føler jeg kan snike meg inn i termingruppa! 🥺❤️ Det har enda ikke slått meg helt at vi skal ha en til baby… At jeg skulle bli gravid nå var svært overraskende!! 🤯

Flere som føler at de konstant har hangover? Er uggen, har løs mage, føler jeg må på do hele tiden, mat frister ikke, men er SÅ sulten 🙃

Endret av s0la
Lenke til kommentar
Del på andre sider

s0la skrev (20 minutter siden):

S0la - 26 - B2 - Termin 16.03.23

Yayy, jeg er 4+2 og føler jeg kan snike meg inn i termingruppa! 🥺❤️ Det har enda ikke slått meg helt at vi skal ha en til baby… At jeg skulle bli gravid nå var svært overraskende!! 🤯

Flere som føler at de konstant har hangover? Er uggen, har løs mage, føler jeg må på do hele tiden, mat frister ikke, men er SÅ sulten 🙃

Vår første her, så har ingen førstehånds erfaringer, men jeg var uggen og litt kvalm 1 uke før forventet mens, endte opp med å dra hjem fra jobb etter 1 time. Dro til fastlegen og ble sykemeldt pga noe annet. Det var en lettelse. Dagen etter kom frokosten i retur og jeg tok test som viste positiv! Da klaffet det jo veldig hvorfor jeg var så uggen. Men kvalmen har gitt seg nå. Eneste er at jeg må på do ofte. Mat frister heller ikke. Godt vi er fler! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Ricolaa said:

Vår første her, så har ingen førstehånds erfaringer, men jeg var uggen og litt kvalm 1 uke før forventet mens, endte opp med å dra hjem fra jobb etter 1 time. Dro til fastlegen og ble sykemeldt pga noe annet. Det var en lettelse. Dagen etter kom frokosten i retur og jeg tok test som viste positiv! Da klaffet det jo veldig hvorfor jeg var så uggen. Men kvalmen har gitt seg nå. Eneste er at jeg må på do ofte. Mat frister heller ikke. Godt vi er fler! 

Huff ja, det samme her - mat frister ikke, men er så ufattelig sulten hele tiden. Det nytter ikke hvor mye jeg spiser heller. 😂 Det er godt kvalmen har gitt seg da, det er så kjedelig å skulle fungere i hverdagen med kvalme samtidig. 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ricolaa skrev (På 5.7.2022 den 5.30):

Termin mars her 😄 Har dere noen symptomer enda?

Ikke så mange enda, men føler at magen er litt oppblåst/stor… buksene strammer allerede😝 Ellers blir jeg raskere sulten og må ha mat FORT😅 Sist svangerskap ble jeg kvalm når jeg bikket uke 7+0.. så kjenner jeg gruer meg litt til det🥴 har enda et lite håp om at dette svangerskapet skal bli bedre🤞🏼🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pillowtalk skrev (9 timer siden):

Ikke så mange enda, men føler at magen er litt oppblåst/stor… buksene strammer allerede😝 Ellers blir jeg raskere sulten og må ha mat FORT😅 Sist svangerskap ble jeg kvalm når jeg bikket uke 7+0.. så kjenner jeg gruer meg litt til det🥴 har enda et lite håp om at dette svangerskapet skal bli bedre🤞🏼🤪

Åh! Jeg må også ha mat fort når jeg først kjenner meg sulten!! Huffda! Jeg har ferie snart, og skal på bryllupsreise, så håper ikke jeg blir kvalm og at reisen ikke vil gå. Jeg blir ellers kvalm av alt til vanlig, så jeg blir overrasket om kvalmen ikke kommer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe magefølelse på kjønn enda? Mannen her tror det er jente, han har et ønske om gutt. 🙈 Jeg vet ikke om jeg har noe magefølelse enda. Jeg har et ønske om jente, men har faktisk ingen jentenavn jeg liker 🙈🙈 Derimot har jeg flere guttenavn jeg liker, så dette blir spennende! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ricolaa skrev (15 timer siden):

Åh! Jeg må også ha mat fort når jeg først kjenner meg sulten!! Huffda! Jeg har ferie snart, og skal på bryllupsreise, så håper ikke jeg blir kvalm og at reisen ikke vil gå. Jeg blir ellers kvalm av alt til vanlig, så jeg blir overrasket om kvalmen ikke kommer.  

Bryllupsreise? Hvor går turen? Så spennende! Er dere nygift?🥰 Jeg har akkurat blitt fridd til, og tenker bryllup 2024 siden baby vil være så liten i 2023 (hvis alt går bra🤞🏼❤️). Vet ikke hvor jeg skal begynne mtp planlegging😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss i starten av juni ❤ Hellas ❤ Åj, så gøy!! Fineste dagen i mitt liv 😍 Gled deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn her med dere 🥰 4+4 I dag! Første ivf forsøk og kun 1 egg å gå på hele veien!! ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (3 timer siden):

Sniker meg forsiktig inn her med dere 🥰 4+4 I dag! Første ivf forsøk og kun 1 egg å gå på hele veien!! ❤️

Så hyggelig at du vil være med her ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...