Gå til innhold

Han truer meg fordi jeg er ikke tar noen stikkpiller jeg har fått utskrevet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Du dør ikke av noe som er ubehagelig. Klarer du å ha sex, så klarer du å sette opp en stikkpille. Du er voksen, skjerp deg. 

2. Kvitt deg med fyren. Igjen; du er voksen og ansvarlig for eget liv og helse. Ta ansvar. 

Anonymkode: 5beaf...58a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg sliter veldig med sex, er så trang. Må bruke ekstremt lang tid på oppvarming. Nei, men de er tykke og store, jeg må bare kvinne meg litt opp..

Anonymkode: d7540...36d

Det at du sliter sånn med penetrering, har det vært slik med tidligere partnere? Eller gjelder det kun med nåværende partner? Var det like ille i starten av dette forholdet som det det er nå, eller er det blitt bedre/ verre? 
Har du noe glede av samleie, eller medfører det mye smerter for deg? 
Har du mer glede av vaginal penetrering når du onanerer enn når du er sammen med partner? 
Klarer du å slappe av når du og partner har sex, og gir han deg tilstrekkelig tid og oppvarming? Har han forståelse og respekt for dine plager?

Anonymkode: 120ba...a97

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ting jeg undrer meg over..... 

Mye utflod er vel ingen grunn til å ikke ha sex, så at dere må vente til du har tatt kuren skjønner jeg ikke.... Hvis det ikke er andre grunner som gjør at du ikke kan ha sex før du er behandlet.

Og, hvis du takler sex, så kan jeg ikke skjønne at stikkpiller skal være noe problem, bare sørge for at det ikke er helt tørt.

Jeg kan skjønne at han er frustrert, hvis det som hindrer dere i å ha sex nå er at du ikke følger behandlingen fra legen. Da velger du i praksis bort sex.

Det er ikke greit å tvinge noen til det, men har en vag følelse av at det ikke er sagt så alvorlig som du tenker..... Men med litt humor.....hørt det selv før, og alltid skjønt at personen aldri ville gjort det. Men det er for å få meg til å skjønne at det er på tide å sette igang selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (5 timer siden):

Jeg er også veldig trang, har aldri syntes det har vært vondt å ta en slik stikkpille inn. Man merker det jo ikke i det hele tatt.. 

Veldig tørr, mener du vel?

Anonymkode: e0e2d...01e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skriker DUMP HAM, men vi vet jo ikke hvordan han sa det, TS skriver veldig vagt.

Skrek han "For faen i helvete kjerring, jeg kommer til å tvangsinnføre medisin i deg for nå er jeg lei av å ikke pule!! 🤬"

eller sa han "Kjære deg, jeg er bekymret for at du ikke tar medisinen din, du er jo plaget av dette og jeg liker ikke å se deg plaget. I tillegg så har jeg veldig lyst på deg og savner intimiteten..nå må jeg nesten snart ta å gjøre det selv, hehe 😜"

?

Anonymkode: 97cbb...7ac

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Veldig tørr, mener du vel?

Anonymkode: e0e2d...01e

Hvorfor skal jeg mene at jeg er veldig tørr? 
Ts skriver i HI at hun er "ekstremt trang". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Virrevirrevapp said:

Det er vel vått når det går en penis opp der.

Som regel er det dét, når sex er frivillig. Men av mange av svarene her i tråden, virker det som folk tror at kvinner alltid er våte og klare for å få hva det skal være "opp der", som om det ikke eksisterer sårhet, tørrhet eller muskler som strammer seg. Det høres ut som ts kan ha slike problemer, og da hjelper det ingenting at en fyr kommer og maser fordi han vil pule, det gjør bare vondt verre. Det er altfor mange som virkelig trenger å lære om hvordan kvinnekroppen fungerer.

Anonymkode: 9e9c4...ace

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det her må være kødd… kjempestore stikkpiller??! Gir meg over. Hvis det går en penis oppi der, skal vel ikke en stikkpille velte lasset her. 

Anonymkode: 77041...ef0

De er store. Har gått på samme selv flere ganger 😅 selv har jeg slitt med kroniske urinveisinfeksjoner etter fødsel med minste på 3 år. Er ikke barebare å sette inn dersom det gjør vondt fra før. Jeg er ikke ts, men alle opplever ting forskjellig.

Anonymkode: 2c68f...0ad

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg sliter veldig med sex, er så trang. Må bruke ekstremt lang tid på oppvarming. Nei, men de er tykke og store, jeg må bare kvinne meg litt opp..

Anonymkode: d7540...36d

Ikke rart du sliter med sex, når du har en sånn mann..... Kjenner meg igjen, og jeg kvittet meg med mannen. Det råder jeg deg også til å gjøre. Det er flott å ikke lengre være " sex dukke", men et menneske med egne lyster. 

Eller vil jeg råde deg til å kontakte legen mtp annen type medisinering. 

Anonymkode: f7941...424

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mocca* skrev (22 timer siden):

Flere ting jeg undrer meg over..... 

Mye utflod er vel ingen grunn til å ikke ha sex, så at dere må vente til du har tatt kuren skjønner jeg ikke.... Hvis det ikke er andre grunner som gjør at du ikke kan ha sex før du er behandlet.

Og, hvis du takler sex, så kan jeg ikke skjønne at stikkpiller skal være noe problem, bare sørge for at det ikke er helt tørt.

Jeg kan skjønne at han er frustrert, hvis det som hindrer dere i å ha sex nå er at du ikke følger behandlingen fra legen. Da velger du i praksis bort sex.

Det er ikke greit å tvinge noen til det, men har en vag følelse av at det ikke er sagt så alvorlig som du tenker..... Men med litt humor.....hørt det selv før, og alltid skjønt at personen aldri ville gjort det. Men det er for å få meg til å skjønne at det er på tide å sette igang selv.

hvis det er sopp vil det jo svi og være ubehagelig med sex

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta han på ordet og la han hjelpe deg? Hva om han gjør deg våt først, da må den jo skli inn. Det finnes ingen gigastore penis-size vaginalpiller. Dette klarer du. 

Anonymkode: 9a01c...533

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (6 timer siden):

hvis det er sopp vil det jo svi og være ubehagelig med sex

Hvis det er sopp ja.... Pluss man kan smitte de andre...

Her var det vel snakk om mye utflod som grunn til behandling.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes en tablett mot sopp som skal svelges. 
Du får kjøpt den reseptfritt på apoteket, men det bør helst være påvist sopp før du tar den står det i bruksanvisningen. 
Ville det ha hjulpet deg, eller drøyer du behandlingen for å slippe å ha sex ? 

Anonymkode: c405a...840

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips for innføring av stikkpillen.  

Ligg på rygg med bøyde knær.  Slapp i bekkenet og bruk vaselin.  

Å sitte på huk,gjør det vanskelig for noen å slappe av ,særlig om de er tørre. Å la han " hjelpe" deg får deg ikke til å slappe av . 🤪

Anonymkode: c4f29...b0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er sopp det er snakk om  så må også han ta en kur. Ellers vil din kur være til ingen nytte. 

Anonymkode: c4f29...b0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...