Gå til innhold

Han truer meg fordi jeg er ikke tar noen stikkpiller jeg har fått utskrevet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

For det første, den mannen bør du gjøre det slutt med. 

Men det at du nekter å ta medisiner du har fått av legen er ikke noe bedre. 

Det er så dumt at jeg ikke har ord. 

Slutt å gå til legen hvis du ikke vil følge legens råd eller foreskrevet medisiner. 

Anonymkode: 6b889...9ee

Enig i denne. Mannen er en idiot, men stikkpillene er vel ikke så enorme? Er jo bare idioti å utsette medisiner du har fått forskrevet av legen, som i all sannsynlighet er mye mindre enn feks en tampong (eller penis) eller hva enn. 

Anonymkode: 5dcd9...6ae

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg sliter veldig med sex, er så trang. Må bruke ekstremt lang tid på oppvarming. Nei, men de er tykke og store, jeg må bare kvinne meg litt opp..

Anonymkode: d7540...36d

Jeg er også veldig trang, har aldri syntes det har vært vondt å ta en slik stikkpille inn. Man merker det jo ikke i det hele tatt.. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, bruker du aldri tampong? :klo:

Anonymkode: d3819...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS, bruker du aldri tampong? :klo:

Anonymkode: d3819...cba

Kjenner noen som bare ikke greier det, fordi at det er så vondt for dem🤷‍♀️
 

Mente han det virkelig, når han truet deg, ts? Synes du skal snakke med han om at du ikke vil bli snakket til på den måten.

Anonymkode: 62c19...db1

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

TS, bruker du aldri tampong? :klo:

Anonymkode: d3819...cba

Nei, synes det er ubehagelig. 

Anonymkode: d7540...36d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (1 time siden):

Hvorfor er du problemet? 
 

Dette er vel en spøk? 

Har du satt inn stikkpiller før? Vaginal 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du bakteriell vaginose? Det er skikkelig irriterende og du bør ta medisinene du får av legen.

Anonymkode: 308d7...907

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, synes det er ubehagelig. 

Anonymkode: d7540...36d

Jeg bruker heller ikke tampong...liker det ikke. Det er bare i nød...litt irriterende at folk sammenligner stikkpiller med tampong og pikk... igjen det var ikke noe med str å si ...når du setter inn stikkpiller så forsvinner alt av våtheten og da blir det vondt å stikke inn en tørr pille inn er tørt og tynt sted 

Men om du må bruke det pga sopp eller medesiner...bruk silikon glidemiddel for du legger deg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta litt glidemiddel på stikkpille før du setter den inn. Evt kan du bruke babyolje, det bruker vi som glidemiddel.

Anonymkode: dc310...f0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være plaget med utflod er slitsomt i lengden uavhengig av mann eller ei. 
Jeg hadde bitt tenna sammen og putta de opp i. 
Glidemiddel og det som et for å få det til. 
Heller det enn å gå og plages 

Noen som som sier meg at du heller vil beholde utfloden enn mannen. 
Det forklarer mye … 

Anonymkode: c405a...840

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke er at du har noe som kalles vaginisme… jeg er ikke helsepersonell, men tenker at det ikke er normalt å slite med å sette inn en tampong/ stikkpille, spesielt hvis man er seksuelt aktiv. Oppsøk en gynekolog så finner de raskt ut om det er noe de kan hjelpe deg meg. 
Jeg skjønner forsåvidt at mannen din er frustrert, og tipper at han ikke skjønner hvorfor det er så vanskelig å sette inn en stikkpille. Han er kanskje litt klønete i å uttrykke dette, men synes ikke du skal dumpe han av den grunn. Sjekk heller ut hvorfor du har såpass trang skjede, vær tydelig med mannen om hva du sliter med. Jeg, som kvinne, kunne også lira av meg en sånn type kommentar til mannen min hvis det var noe som virket rimelig lett å gjennomføre som hindret meg fra sex. 

Anonymkode: 8275f...87b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min første tanke er at du har noe som kalles vaginisme… jeg er ikke helsepersonell, men tenker at det ikke er normalt å slite med å sette inn en tampong/ stikkpille, spesielt hvis man er seksuelt aktiv. Oppsøk en gynekolog så finner de raskt ut om det er noe de kan hjelpe deg meg. 
Jeg skjønner forsåvidt at mannen din er frustrert, og tipper at han ikke skjønner hvorfor det er så vanskelig å sette inn en stikkpille. Han er kanskje litt klønete i å uttrykke dette, men synes ikke du skal dumpe han av den grunn. Sjekk heller ut hvorfor du har såpass trang skjede, vær tydelig med mannen om hva du sliter med. Jeg, som kvinne, kunne også lira av meg en sånn type kommentar til mannen min hvis det var noe som virket rimelig lett å gjennomføre som hindret meg fra sex. 

Anonymkode: 8275f...87b

https://nhi.no/sykdommer/kvinne/seksuelle-tema/seksuelle-smertetilstander-hos-kvinner/

Anonymkode: 8275f...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her må være kødd… kjempestore stikkpiller??! Gir meg over. Hvis det går en penis oppi der, skal vel ikke en stikkpille velte lasset her. 

Anonymkode: 77041...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

 Hjelper det å smøre de med glidemiddel 

Anonymkode: d7540...36d

Ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det her må være kødd… kjempestore stikkpiller??! Gir meg over. Hvis det går en penis oppi der, skal vel ikke en stikkpille velte lasset her. 

Anonymkode: 77041...ef0

Det er vel vått når det går en penis opp der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts, det er noe du kan snakke med de på apoteket om. Bruk glidemiddel eller et vaginalt fuktighetsmiddel, så flir vagiatorien lettere inn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump idioten, og ta medisinen din. Godt mulig mye er ubehagelig for deg på grunn av hans hensynsløse oppførsel, den er neppe begrenset til akkurat nå.

Anonymkode: b17c3...a8a

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (4 timer siden):

Det å ta slike stikkpiller kan faktisk være vondt...det har ikke noe med str å si..men at de tørker inni. Jeg må ta mine på natten for jeg klarer ikke å gå med de inni.

Bruk glidemiddel og ta de inn før du legger deg. Og kvitt deg med den kællen 

Man skal ikke gå med de inni, derfor det står i pakningsvedleggene at de skal taes før leggetid. 

Anonymkode: 898d4...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For 2 uker siden fikk jeg utskrevet noen stikkpiller som skal tas vaginalt. Jeg gruer meg sånn til å ta de fordi de er så store og jeg får så lett vondt. Nå har han begynt å true meg fordi han vil ikke at det skal gå for lenge før vi koser igjen. I går sa han at kuren skal startes på lørdag, om ikke så kommer han til å gjøre det for meg. Ikke søren tenker jeg. Noen råd? Hjelper det å smøre de med glidemiddel eller vil det miste funksjonen? De er så veldig store.🤷‍♀️ 

Anonymkode: d7540...36d

altså er det mot soppinfeksjon. Altså du blir ikke bedre av å ikke ta de. så ta deg sammen. klæsj på vaselin eller glidemiddel og få de inn. Altså om det ikke er vondt at en penis er inni deg så er ikke stikkpille vondt heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...