Gå til innhold

Han truer meg fordi jeg er ikke tar noen stikkpiller jeg har fått utskrevet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 2 uker siden fikk jeg utskrevet noen stikkpiller som skal tas vaginalt. Jeg gruer meg sånn til å ta de fordi de er så store og jeg får så lett vondt. Nå har han begynt å true meg fordi han vil ikke at det skal gå for lenge før vi koser igjen. I går sa han at kuren skal startes på lørdag, om ikke så kommer han til å gjøre det for meg. Ikke søren tenker jeg. Noen råd? Hjelper det å smøre de med glidemiddel eller vil det miste funksjonen? De er så veldig store.🤷‍♀️ 

Anonymkode: d7540...36d

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han snakker om at han ønsker at dere skal ha sex? Du skal ikke la deg trues til sex. Sex er noe begge parter skal ønske like mye.

Det er forståelig at han ønsker at du skal ta medisiner som jeg antar legen har sagt at du trenger? Men det er ikke lov å true andre eller tvangsmedisinere dem.

Jeg synes du bør vurdere om dette er et forhold du føler deg trygg i? Hvis svaret er nei må du tenke litt over hva du kan gjøre for å få tryggheten din tilbake. En ting du kan gjøre er å ringe til et krisesenter nær deg og spørre om en samtale for å snakke med noen om hvordan du har det i forholdet. De er veldig flinke og kan gi deg gode råd.

Hvis du trenger råd til hvordan du kan ta stikkpiller du har fått av legen så er det tryggeste å spørre legen eller på apoteket.

Anonymkode: d2cfa...8e7

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvitt deg med trollet hvertfall for det første.

les pakningsvedlegg ift. glidemiddel osv. Om det ikke står noe ta kontakt med lege eller apotek 😊 

Anonymkode: 9d95c...78c

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen. Dette høres helt horribelt ut. Man setter ikke stikkpille i noen med tvang!

Anonymkode: 54ac4...1d1

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan hent fint bruke glidemmiddel.

Anonymkode: 5e670...04d

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første, den mannen bør du gjøre det slutt med. 

Men det at du nekter å ta medisiner du har fått av legen er ikke noe bedre. 

Det er så dumt at jeg ikke har ord. 

Slutt å gå til legen hvis du ikke vil følge legens råd eller foreskrevet medisiner. 

Anonymkode: 6b889...9ee

  • Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å få en penis inn der (som han vil at dere skal igjen) så klarer du da å få en stikkpille inn i skjeden? Har aldri noensinne sett eller hørt om en vaginalstikkpille som er større enn en penis. 

Hva er det du har fått utskrevet dem for da? Du bør jo ta dem om du har noen form for sykdom som du bør bli frisk av?

Anonymkode: 4c8b5...72d

  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du klarer å få en penis inn der (som han vil at dere skal igjen) så klarer du da å få en stikkpille inn i skjeden? Har aldri noensinne sett eller hørt om en vaginalstikkpille som er større enn en penis. 

Hva er det du har fått utskrevet dem for da? Du bør jo ta dem om du har noen form for sykdom som du bør bli frisk av?

Anonymkode: 4c8b5...72d

Sliter med utflod. Så ikke noe alvorlige greier..

Anonymkode: d7540...36d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis du klarer å få en penis inn der (som han vil at dere skal igjen) så klarer du da å få en stikkpille inn i skjeden? Har aldri noensinne sett eller hørt om en vaginalstikkpille som er større enn en penis. 

Hva er det du har fått utskrevet dem for da? Du bør jo ta dem om du har noen form for sykdom som du bør bli frisk av?

Anonymkode: 4c8b5...72d

Jeg sliter veldig med sex, er så trang. Må bruke ekstremt lang tid på oppvarming. Nei, men de er tykke og store, jeg må bare kvinne meg litt opp..

Anonymkode: d7540...36d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

For det første, den mannen bør du gjøre det slutt med. 

Men det at du nekter å ta medisiner du har fått av legen er ikke noe bedre. 

Det er så dumt at jeg ikke har ord. 

Slutt å gå til legen hvis du ikke vil følge legens råd eller foreskrevet medisiner. 

Anonymkode: 6b889...9ee

Kommer ikke til å slutte og dra til legen, nei. 

Anonymkode: d7540...36d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sliter med utflod. Så ikke noe alvorlige greier..

Anonymkode: d7540...36d

Alle har utflod. Hvorfor skal du ha medisin mot utflod?

Anonymkode: 9b178...6c9

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfatter det som han sa det i omsorg for å ta vare på din helse siden du ikke gjør det selv, trollemor.

Anonymkode: 2f4e0...97b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikkpiller vaginalt som er vonde å sette........Hvor liten pikk har han da, hvis glatte Stikkpiller er vondt. De er jo mindre enn tamponger. 

Anonymkode: 3bdb2...df5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oppfatter det som han sa det i omsorg for å ta vare på din helse siden du ikke gjør det selv, trollemor.

Anonymkode: 2f4e0...97b

Det er ikke kødd. KG i et nøtteskall, alt er tydeligvis trolletråder.🤦‍♀️ 

Anonymkode: d7540...36d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Stikkpiller vaginalt som er vonde å sette........Hvor liten pikk har han da, hvis glatte Stikkpiller er vondt. De er jo mindre enn tamponger. 

Anonymkode: 3bdb2...df5

Han har ikke liten pikk, jeg som er problemet her. 

Anonymkode: d7540...36d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det å ta slike stikkpiller kan faktisk være vondt...det har ikke noe med str å si..men at de tørker inni. Jeg må ta mine på natten for jeg klarer ikke å gå med de inni.

Bruk glidemiddel og ta de inn før du legger deg. Og kvitt deg med den kællen 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For 2 uker siden fikk jeg utskrevet noen stikkpiller som skal tas vaginalt. Jeg gruer meg sånn til å ta de fordi de er så store og jeg får så lett vondt. Nå har han begynt å true meg fordi han vil ikke at det skal gå for lenge før vi koser igjen. I går sa han at kuren skal startes på lørdag, om ikke så kommer han til å gjøre det for meg. Ikke søren tenker jeg. Noen råd? Hjelper det å smøre de med glidemiddel eller vil det miste funksjonen? De er så veldig store.🤷‍♀️ 

Anonymkode: d7540...36d

Og dette er en mann du er sammen med? Hva fader. Ingen mann skal bestemme når du skal starte på en kur eller noe annet. Han høres veldig egoistisk ut.

Når det er sagt, du legger ikke merke til at du stikker den stikkpillen opp - har gjort det selv før, man merker det ikke og man trenger ikke glidemiddel, nei. Du burde ta den i kveld før du legger deg, for pillen skal ligge oppe i kjeden ganske lenge for å ha virkning. Når man da står opp om morningen så er det muligheter for at "rester" renner ut. 

Anonymkode: eb96f...57f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han har ikke liten pikk, jeg som er problemet her. 

Anonymkode: d7540...36d

Hvorfor er du problemet? 
 

Dette er vel en spøk? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alle har utflod. Hvorfor skal du ha medisin mot utflod?

Anonymkode: 9b178...6c9

Høres jo mer ut som at hun skal ta stikkpille for soppinfeksjon. Var ihvertfall det jeg tolket. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...