Gå til innhold

Naken foran alle jentene gata

Anbefalte innlegg

Skytten65

sommeren 76. Jeg var da elve og et halvt år gammel gutt, Vi barna lekte politi og tyv. Jeg var tyven og ble fanget og bundet fast til et tre av de som fanget meg. Så ropte di på de andre og da di kom var det en av guttene som dro ned buksene mine. Jeg sto der bundet til et tre buksene av, og alle sammen sto og så på jenter og gutter til de stakk av og tok med seg klærne mine. Etter en stund kom oren til den ene jenta og løsnet tauet og sa jeg måtte bli med for buksene mine lå hjemme hos dem. Så jeg måtte gå halve gata uten klær med de andre barna etter. En flau dag i livet.

Naken foran jentene i klassen

Året 77 skjedde det to ting. Det første var at jeg sto igjen sist i dusjen på skolen etter svømmetime. Jeg var den eneste som dusjet naken den dagen de andre guttene hadde badebuksa på. Vi hadde ti minutt på å bli ferdige før jentene i klassen kom. Gutta gikk i garderoben menn jeg ville få ut all såpa i håret så jeg ble litt sen og det var nokk til at jeg ble stående naken foran alle jentene i klassen. Jeg prøvde å komme meg i garderoben menn der var det noen gutter som stengte døra. En stor tabbe.

Det ble en naken uke på hytta

Da sommerferien kom var jeg med på hyttetur til hytta til noen slektninger. Om kvelden når jeg skulle legge meg måtte jeg dele rom med mine tre søskenbarn som er jenter. Vi var delt på to køyesenger og jeg skulle ligge øverst på den ene. Med det samme jeg klatrer opp tar hunn som ligger i underkøyen tak i trusa mi og den blir dradd av med det samme jeg gikk opp i køya. Di så meg naken alle tre. 

Siste skoleår 82

I niende klasse måtte vi gutta låne dusjen i jentegymmen da vår var ødelagt. Jeg og flere sto der i dusjen da skoleklokka ringte ut trodde vi menn det ringte inn så vi ble overrasket av jentene fra en annen klass som så oss nakene. (Tabbe).

Svigermor 86

Overnattet hjemme hos kjæresten. Vi lå begge nakene i sengen og sov. Teppet havnet på gulvet det ble for varmt. Jeg ble vekt om morgenen, Da moren (Svigermor) til jenta var på rommet for å vekke henne. Ble jeg sett naken av svigermor. Jeg latet som jeg sov flaut.

1983-fram til i dag

Har nakenbadet på flere badeplasser (Ikke nudiststrand). 

Tapt flere ganger klespoker.

Nakentabber i sosial setting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...