Gå til innhold

Hvilke arbeidstider har du og når trener du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på når du trener på døgnet ifht hvilke arbeidstider du har?

Jeg er så himla god på å lage unnskyldninger for hvorfor jeg ikke får til å trene pga jobb, middag, barna sine aktiviteter, leggetid og blabla. Vet jo at det er mulig å få til liksom, men jeg lyver til meg selv helt til jeg er overbevist :roll:

Anonymkode: 82f79...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber stort sett fra 7-8 til 15-16. Leverer og henter i bhg før og etter. Så er det jo alt mulig frem til leggetid. Hvis leggetid går greit får jeg ofte trent på kvelden, hvis leggetid ikke går greit så blir det ofte så jeg dropper det. Bor for langt unna treningssenteret så blir hjemmetrening i stua.

Anonymkode: b978f...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber ca 8-16 med litt mulighet for fleks.

Før barn: rett etter jobb, hadde med treningsklær på jobb og dro innom treningssenter på vei hjem eller løp hjem.

Etter barn: når barna er i seng, så etter kl 19. 

Da vi bare hadde et barn, så hadde jeg en fast dag i uken hvor jeg dro på trening i det pappaen og barnet gikk på badet og begynte leggerutiner, sånn at det ikke ble så sent med trening. Minste er snart et år nå, så fortsatt ikke like enkelt med leggerutiner, men satser på å innføre det igjen når begge to legger seg greit.

Nå flytter vi og da får jeg endelig plass til tredemølle og litt vekter, så da blir det enklere å ta seg en økt!

Anonymkode: 2711e...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 9-17 stort sett, men veldig "frihet under ansvar" på jobb, så om jeg jobber to timer fra 7-9 en dag og så har litt pause og jobber resten på kvelden har ikke noe å si.

Men jeg liker best å trene om morgenen, det første jeg gjør etter å ha stått opp. I det siste har det blitt mer ved lunsjtid fordi samboer har long-covid og jeg må passe hundene våre. 

Før covid og hjemmekontor sto jeg opp 6.25, skifta, trente, dusja og ordna meg, gikk tur med hundene og dro på jobb, da var jeg på jobb senest 9.15. Har treningsrom hjemme.

Anonymkode: 4ff68...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner alt mellom 7-9. Begynner jeg kl 7 er det trening rett etter jobb kl 14.30, og begynner jeg senere trener jeg før jobb(5.30-7). Elsker å være ferdigtrent før jobb sånn at jeg slipper å tenke mer på det i løpet av dagen.

Anonymkode: 4a02a...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fra 8.00 og til ca 15.30. Trener 4 ganger i uken 6.00-7.00 og en litt lengre økt i helgen. 

Har store barn som klarer seg selv om morgenen.

Anonymkode: 4e2bd...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber 8-16. Har prøvd mange ganger å trene før jobb sånn at jeg har ettermiddagen fri for familieforpliktelser. Men jeg presterer ikke på morgenen. Er uggen og tung (B-menneske). Så trener på kvelden. Enten rett etter jobb eller etter barna er lagt i 20.00 tiden. I helgen trener jeg på formiddagen. 

Anonymkode: a2863...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9-18 som regel. Trener før jobb daglig. Har hjemmekontor 

Anonymkode: e3cdb...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrer helt arbeidstiden min selv. Trener som regel en gang mellom kl 07-09. Foretrekker å bli ferdig med det i tillegg til at jeg føler at jeg presterer best om morgenen. Skal jeg trene på kvelden kjenner jeg ofte på gjennom dagen at jeg gruer meg. 

Anonymkode: 80e25...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 7-15. trener kl 17. tar med meg en eller begge ungene på trening (på barnepassen) 😊

Anonymkode: 86cdb...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner mellom 7-9.30 (fast turnus, barnehage), trener styrke før jobb 1-2 dager i uken pluss lørdagsmorgener, og tar yogatimer ca 2 ettermiddager i uken og av og til søndagskvelder. 

Anonymkode: 91d50...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber turnus, begynner 06-15, slutter 14-22. Løper som regel før jobb hvis jeg begynner 10 eller senere, løper etter jobb hvis jeg begynner tidligere enn 10. Må rekke å levere på skole og bhg før jobb de dagene jeg begynner 8 eller senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber enten fra 7.00 til 15.00 (trener da ca 20 00,  eller jobber fra 15.00 til 22 00. Da trener jeg 08.00.

 

Anonymkode: 6730c...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig 8-16-jobb, med fleksitid. 

Har to små barn (1 og 4), og hus og hage og heim. 

Trener etter ungene er i seng. 

Eller løper til/fra jobb. 

Anonymkode: a5982...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full fleks, jobber en del hjemmefra. Men i en jobb som til tider er hektisk, og med enkelte reisedøgn, som gjør det umulig å ha et fast opplegg. 

Så det jeg gjør er planlegge treningsuka, og legge den inn i kalenderen. 

Denne (arbeids)uka;

Mandag; 35 minutter HIIT/styrke kl 6.30, før jeg dro til kontoret. 

Tirsdag; 1 time jogging kl 12.

Onsdag; reisedag, treningsfri

Torsdag; 35 minutter styrke kl 10, mellom møter. 

Fredag; skal straks ut å gå en lang tur, har spart opp en del telefoner (jobb) jeg må ta, og er full aksept for walk-and-talk. 

Og ofte lengre økter i helgene, da tar jeg det mer etter hva jeg føler for. 

Anonymkode: 4c238...516

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber ca 8-16 (fleksi), trener 17-18 ish, noen ganger litt lengre, alle ukedager bortsett fra torsdag + lørdager 11:30-12:30. Følger timene på CrossFit-boksen. 

Er alene og har ikke barn, så ingen andre å ta hensyn til.

Endret av Ellah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Full fleks, jobber en del hjemmefra. Men i en jobb som til tider er hektisk, og med enkelte reisedøgn, som gjør det umulig å ha et fast opplegg. 

Så det jeg gjør er planlegge treningsuka, og legge den inn i kalenderen. 

Denne (arbeids)uka;

Mandag; 35 minutter HIIT/styrke kl 6.30, før jeg dro til kontoret. 

Tirsdag; 1 time jogging kl 12.

Onsdag; reisedag, treningsfri

Torsdag; 35 minutter styrke kl 10, mellom møter. 

Fredag; skal straks ut å gå en lang tur, har spart opp en del telefoner (jobb) jeg må ta, og er full aksept for walk-and-talk. 

Og ofte lengre økter i helgene, da tar jeg det mer etter hva jeg føler for. 

Anonymkode: 4c238...516

Hvordan gjør du det med dusjing når du trener midt i arbeidsdagen? Rekker du en kattevask?

Anonymkode: 1db3e...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp halv seks og bruker halvannen time til jobb og er der ca. 0800. Ferdig 1530, men bruker 1 time + 3  kvarter hjem, så hjemme ca. 1715 (hvis det ikke er mye kø..), av og til kl 1740 hvis jeg må handle eller annet på veien. Bor avsides til, så alt må gjøres på hjemveien. Kommer hjem, spiser middag som mannen har stort sett har laget ferdig. Ferdig med middag ca kl 1830. Da er jeg mett, og klarer ikke gjøre så mye, men gjør litt husarbeid, følger opp barna etc. Kl 2000-2030 går jeg tur med hunden. Etter det er det for sent for meg å trene, så sliter veldig der :( Trener av og til på vei hjem, men da kommer jeg så sent hjem, og det går utover barn og hund. Mannen jobber også mye, så... I helgene blir det som regel en tur, men da med hund som elsker å snuse. 

Anonymkode: befba...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvordan gjør du det med dusjing når du trener midt i arbeidsdagen? Rekker du en kattevask?

Anonymkode: 1db3e...af6

Ikke meg du spør, men jeg også trener til tider i arbeidstiden. Jeg dusjer, en rask dusj. Jeg har det ganske fleksibelt på jobb, så den tiden jeg bruker på å dusje, jobber jeg jo bare inn igjen senere/på forhånd. 

Anonymkode: a5982...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan gjør du det med dusjing når du trener midt i arbeidsdagen? Rekker du en kattevask?

Anonymkode: 1db3e...af6

 

Trener kun midt på dagen når jeg har hjemmekontor. Skal jeg til kontor eller kunde trener jeg før jobb. 

Anonymkode: 4c238...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...