Gå til innhold

Hvorfor får de som har mindre mer støtte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt hva du tar deg nær av i så fall. Du forteller at du tidligere har jobbet masse ekstra, og vært leder for fire hele barnehager. Det betyr da at du får langt over minstesats i uføretrygd og heller ikke kvalifiserer til å få ekstra støtte, vil jeg tro? Og du har også "jobbet og slitt" for det du i dag mottar og burde heller ikke tape på det.

Du snakker som at jeg er i mot at folk mottar uføretrygd. Jeg er heller ikke i mot at de som tjener minst får støtte.

Men ja jeg synes allikevel ikke det er riktig at de som har mer skal få mindre fordi prisene dobler seg. Det blir som å gå kraftig ned i inntekt for å gjøre samme jobben og i tillegg gi fra seg oppsparte midler.

Jeg er ingen tilhenger av sosialisme.

Dette er igjen ingen tråd rettet mot uføre, og det er dessuten mange uføre som tjener mer enn meg som fra før har jobbet seg opp til det. Mener at alle bør få mer støtte denne tiden.

Anonymkode: ba783...2fc

Hvis du ikke er tilhenger av sosialisme så får du fikse deg selv. Du får ikke mindre, du bare har ikke råd til like mye lengre. 

Anonymkode: 03708...203

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du ikke er tilhenger av sosialisme så får du fikse deg selv. Du får ikke mindre, du bare har ikke råd til like mye lengre. 

Anonymkode: 03708...203

Er i mot bekjempelse av økonomisk ulikhet ja som vi nå er på vei mot. Og ja, over doble priser til nødvendig livsopphold blir som å gå kraftig ned i lønn 

Og nå melder jeg meg ut av tråden. Føler jeg har fått fram det jeg ville si, og gjentar ikke mer nå.

Anonymkode: ba783...2fc

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...