Gå til innhold

Hvordan ser kvinner hvem dere skal ha sex med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ulike kvinner liker utrolig mange forskjellige typer menn.

Det finnes veldig mange menn som får masse sex, har kjæreste, er gift som jeg aldri kunne tenkt meg å ha sex med om de så var den siste mannen på jorden.

Og så er det andre som jeg ikke begriper at er alene fordi jeg synes de er veldig tiltrekkende. (Jeg er allerede i et forhold og derfor er de sistnevnte også uaktuelle for meg.)

Anonymkode: 930fb...004

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 12.38):

Hvorfor er alt opp til mannen? Liker ikke kvinner sex?

Anonymkode: d427e...a4e

Jeg liker sex, men bare med en mann som jeg er forelsket i, og som jeg har en nær følelsesmessig forbindelse med.

AnonymBruker skrev (På 22.6.2022 den 22.05):

Hvordan ser kvinner at en mann f eks er jomfru og at dere ikke skal ha sex med han. 

I annet tilfelle en som har hatt sex og dere skjønner at han skal dere ha sex med. 

Jeg bare lurer fordi jeg vil vite hvorfor jeg er jomfru. 

Gir du folk tid til å bli kjent med deg da?  Gir du dem tid til å bli tiltrukket av deg?

Ut i fra det du skriver virker det på meg som om du er ute etter sex, ikke etter forhold, og det hadde ikke fungert for meg.

Mannen min ventet i mer enn 3 mnd før jeg var klar til å gå til sengs med ham for første gang.
Da var jeg hodestups forelsket, jeg var trygg på ham, og da hadde jeg endelig blitt seksuelt tiltrukket av ham.

Anonymkode: 136d1...0a6

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 13.01):

Tror du jeg er for stygg og derfor er ingen tiltrukket meg?

Umulig å svare på. Folk tiltrekkes forskjellig. Noe jeg finner tiltrekkende og attraktivt kan være det motsatte for andre.

Anonymkode: e828a...4c2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Handler vel mye om økonomi og status.

Anonymkode: e4051...00c

😂 ja jøss

Anonymkode: e828a...4c2

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.6.2022 den 13.38):

Hvorfor er alt opp til mannen? Liker ikke kvinner sex?

Vi damer liker sex med menn vi er tiltrukket av og føler oss komfortabel med.

Menn får selv uttale seg om hva de ønsker av ei dame.

Anonymkode: d94c9...f67

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Dustete skrev (2 minutter siden):

En kvinne kan få sex med hvem hun vil, vi menn tar til takke med hva vi får.

Jeg kan love deg at jeg ikke kan få sex med akkurat den mannen jeg vil 😄

Anonymkode: 34971...832

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Min erfaring etter maaange år på byen og en del ONS. Menn som aldri går hjem med noen prøver seg på de fineste damene som garantert sier nei, eller de som ikke er så heldige med utseendet og sier nei pga lav selvfølelse. De som går hjem med noen så å si hver helg er de som går etter de middels pene som sitter sammen med penere venninne/venninner, han er en smooth talker og gir oppmerksomhet til kun den damen den kvelden. Så det er i grunnen det mange velger ut ifra, og derfor mange går i player fella.

Anonymkode: 42d3e...8d2

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men du ser vel poenget og den generelle trenden? Kvinner velger menn, mens menn må bli valgt. Så da må jo de aller fleste menn ta det de får, det betyr ikke at de ikke blir glad i dama.

Anonymkode: 91457...3ba

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du ser vel poenget og den generelle trenden? Kvinner velger menn, mens menn må bli valgt. Så da må jo de aller fleste menn ta det de får, det betyr ikke at de ikke blir glad i dama.

Nå er det ikke nok av disse topp 10-mennene til at kvinner kan velge og vrake heller da.

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg hadde gjerne tatt en jomfru, da jeg syns det er spennende å være den første!

Men jeg hadde nok ikke orket å legge inn aksjer på en mann som ikke virket interessert i meg, og mitt liv! Jeg har i en alder av 45 aldri hatt en ONS noen gang, -for det er ingen interesse for meg. Jeg liker å kjenne min partner, og jeg hopper ikke til sengs første kvelden. ALDRI! 

Jeg kan derimot ha sex for sexens del, uten forpliktelser, men jeg liker å stole på min partner. 

Det jeg ser etter er blikk/øyne og smil. Holdning og selvsagt en viss grad selvtillit, og gjerne en fast kropp. 

L.S

Anonymkode: 61f93...d94

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samtlige menn jeg har hatt forhold til valgte meg. Jeg er så treg på feltet at kun menn som har bestem seg for meg, og har hatt pågangsmot og vært tålmodig og dedikert nok til "oppgaven" har kommet noen vei. 

Anonymkode: 87591...31e

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lee Jones
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samtlige menn jeg har hatt forhold til valgte meg. Jeg er så treg på feltet at kun menn som har bestem seg for meg, og har hatt pågangsmot og vært tålmodig og dedikert nok til "oppgaven" har kommet noen vei. 

Anonymkode: 87591...31e

Da er det jo strengt tatt du som velger de mennene som har nok pågangsmot, tålmodighet og er dedikert. Hvem sjekket opp først?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dustete
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja unnskyld, jeg mente: kvinner får kanskje ikke alltid den hun aller helst vil ha, menn får ingenting annet enn smuler og rester etter søppla dere har facefucka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Dustete skrev (13 minutter siden):

Ja unnskyld, jeg mente: kvinner får kanskje ikke alltid den hun aller helst vil ha, menn får ingenting annet enn smuler og rester etter søppla dere har facefucka.

Oi, bitter mann 😄

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Dustete skrev (1 time siden):

Dustete skrev (49 minutter siden):

Gir faen

Tydeligvis ikke.

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...