Gå til innhold

Har sluttet å drikke alkohol. Vanskelig å være sosial som før, folk drikker seg alltid dritings


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 6/23/2022 at 8:02 AM, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du? Jeg er i 30årene og ble "ferdig" med drikking og sjalabais rett før jeg runda 25. 

Ingen av mine venner er sjalabais-ivrige lengre heller...og de som drikker "mye" blir ikke drita ei heller forventer at andre skal bli drita.

Kanskje du rett og slett må utvide vennekretsen litt til å finne noen som er ferdige med party/drikking?

Anonymkode: 55ae3...508

Statistisk sett slutter folk med ting som ikke er så heldig for oss, kriminalitet, rusmisbruk etc, rundt 25 årsalderen og det kan skyldes at hjernen først er ferdig utviklet da. Man får evne til mer overblikk og helhetlig tenkning. Men de som fortsetter holder gjerne på resten av livet.

Det finnes selvsagt unntak

Så problemet er kanskje at mange aldri blir helt voksne. Derfor finner du kretser som er den samme som før. Det er derfor feil og tro at man er voksen når man har fylt 18. Det finnes 50-60-70 åringer som er mer umodne enn mange 18 åringer.

Nye venner, nye hobbyer og interesser kan være løsningen. Rett og slett heve seg over det og endre livsstil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...