Maestro Skrevet 29. november 2022 #121 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jaa, det husker jeg faktisk😃 Anonymkode: 06c1e...101 Ble helt obsessed av de jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #122 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): søte figurene! Anonymkode: 06c1e...101 Jeg tenkte ikke over den gang hvor perverst det hørtes ut 😝 Maestro skrev (1 minutt siden): Ja, han og! Synes han er kjekk også 👀 En av mine favoritt serier 😊🙏 Tror en slik serie ville gitt meg mareritt som barn da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #123 Del Skrevet 29. november 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Og Mumfie og Noddy ❤️. DET var skikkelig barne TV det ❤️ Mumfie var nydelig Skulle ønske at Disney kjøpte rettighetene så vi kunne sett det på Disney + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #124 Del Skrevet 29. november 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Ble helt obsessed av de jeg. Gratis cola er jo digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #125 Del Skrevet 29. november 2022 Maestro skrev (2 minutter siden): Og Mumfie og Noddy ❤️. DET var skikkelig barne TV det ❤️ Ja!! ❤️ likte skikkelig godt Franklin også😃 Anonymkode: 06c1e...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. november 2022 #126 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja!! ❤️ likte skikkelig godt Franklin også😃 Anonymkode: 06c1e...101 Haha, ja var fæn av Franklin❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #127 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja!! ❤️ likte skikkelig godt Franklin også😃 Anonymkode: 06c1e...101 Her er franklin! Han skal ut på eventyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #128 Del Skrevet 29. november 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Haha, ja var fæn av Franklin❤️ Så du på jungeldyret Hugo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. november 2022 #129 Del Skrevet 29. november 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg tenkte ikke over den gang hvor perverst det hørtes ut 😝 Tror en slik serie ville gitt meg mareritt som barn da 😅 Meget sannsynlig hos meg også. Fikk mareritt av Uhuu liksom. Men syntes det var gøy så jeg glodde på det for det om😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. november 2022 #130 Del Skrevet 29. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Så du på jungeldyret Hugo? Ja, noe. Ei jeg var venninne med hadde VHS med Hugo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #131 Del Skrevet 29. november 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Meget sannsynlig hos meg også. Fikk mareritt av Uhuu liksom. Men syntes det var gøy så jeg glodde på det for det om😂 Uhuu? Maestro skrev (Akkurat nå): Ja, noe. Ei jeg var venninne med hadde VHS med Hugo. Koselig film 😃 han og reven Rita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #132 Del Skrevet 29. november 2022 Maestro skrev (2 minutter siden): Meget sannsynlig hos meg også. Fikk mareritt av Uhuu liksom. Men syntes det var gøy så jeg glodde på det for det om😂 Uhu! Var skummelt ja😂 særli skummelt var det når de filmet spøkelseshuset og den skumle intro musikken.🤷🏼♀️ Anonymkode: 06c1e...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. november 2022 #133 Del Skrevet 29. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Uhuu? Koselig film 😃 han og reven Rita Ja! Nei Uhuu, var mennesker som skulle være spøkelser. Malt sort rundt øya. Var en fast inventar med mørkt stort hår og orange klær. Og noe med blikkbokser. Og spøkelser flytta inn og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. november 2022 #134 Del Skrevet 29. november 2022 Og Løvenes Konge 2 på Pc spill ❤️Og Josefine(lek og lær), gubben og katten. Samt backpacking spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #135 Del Skrevet 29. november 2022 Barnas supershow og tv-godt på lørdagene ❤️ Anonymkode: 06c1e...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #136 Del Skrevet 29. november 2022 Maestro skrev (5 minutter siden): Ja! Nei Uhuu, var mennesker som skulle være spøkelser. Malt sort rundt øya. Var en fast inventar med mørkt stort hår og orange klær. Og noe med blikkbokser. Og spøkelser flytta inn og ut. Av alt jeg så som barn så liker jeg fortsatt Pokémon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #137 Del Skrevet 29. november 2022 Maestro skrev (4 minutter siden): Og Løvenes Konge 2 på Pc spill ❤️Og Josefine(lek og lær), gubben og katten. Samt backpacking spillet. Josefine lek og lær, Hugo, Pinball? og flåklypa spillet gikk på repeat😃 Og et spill med en gutt med blondt hår og briller? Som presenterte noe? Anonymkode: 06c1e...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. november 2022 #138 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Josefine lek og lær, Hugo, Pinball? og flåklypa spillet gikk på repeat😃 Og et spill med en gutt med blondt hår og briller? Som presenterte noe? Anonymkode: 06c1e...101 Jaa! Ååh, hva heter det igjen? Vet hva du mener😂🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. november 2022 #139 Del Skrevet 29. november 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Av alt jeg så som barn så liker jeg fortsatt Pokémon Digger Pokemon - enda. Men kun det gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2022 #140 Del Skrevet 29. november 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Digger Pokemon - enda. Men kun det gamle. Jeg synes de fire første generasjonene er veldig bra, altså helt til 2010 sesongen. Etter da så forlot Brock serien og det har aldri blitt det samme igjen. Jeg savner å se Brock bli håpløst forelsket for så å bli dradd i øret 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå