AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #21 Del Skrevet 26. februar 2023 Noen som husker henne som ble med i Malu's team på slutten av det forumet sin levetid, og som spådde alle at de skulle møte en rik enkemann? Det rare med henne var at hun traff så sinnssykt på han jeg var interessert i at jeg selv innså at jeg ikke ville ha han, og hun presterte dette med å kun vite navnet hans. Og så presterte hun å slenge på denne idiotiske spådommen som jeg allerede da skjønte var bare tull. Og ellers, når det gjelder spådamer og kjærlighet, jeg har samme dårlige erfaring som mange her skriver, selv om den eneste jeg har prøvd fra Malu's team var hun over. Med en så holdt jeg på å virkelig rote det til, han var gift, og spådama sa at han kom til å gå fra kona...for en skandale det hadde blitt, og vi ville ikke passet sammen en gang. Hvordan kan spådamer fyre opp under slikt? Jeg selv var jo midlertidig sinnsforvirret siden jeg var forelsket, men det var jo ikke de. Anonymkode: 06376...954 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #22 Del Skrevet 26. februar 2023 Malu har veldig gode tilbakemeldinger fra kunder på Facebook. Måtte inn og sjekke hvem dette er. Anonymkode: 8049c...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #23 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Malu har veldig gode tilbakemeldinger fra kunder på Facebook. Måtte inn og sjekke hvem dette er. Anonymkode: 8049c...364 Selvsagt har hun det. Alt som er negativt blir slettet, slik det ble da hun styrte forumet for noen år siden. Anonymkode: f9cd5...a54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #24 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt har hun det. Alt som er negativt blir slettet, slik det ble da hun styrte forumet for noen år siden. Anonymkode: f9cd5...a54 Jeg skjønner. Veldig sleipt. Anonymkode: 8049c...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #25 Del Skrevet 28. november 2023 On 6/20/2022 at 10:44 PM, AnonymBruker said: Uff de derre dramadamene Malu, husker ikke hva de andre het dreiv å krangla på et forum for en del år siden. Mest useriøse jeg har sett 😆 Anonymkode: c2747...ced Var du medlem/aktiv på Livstilsguiden den gang? Anonymkode: 0628c...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #26 Del Skrevet 28. november 2023 On 6/20/2022 at 11:17 PM, AnonymBruker said: Hehe drama i åndeverdenen også ser jeg. 😃😄Ja har gravd litt på ulike sider på disse folkene og blir bare mer og mer sint. Hun Vigdis på den krystallkulen burde blitt tvunget til å tilbakebetale for maken til tull og rene løgner hver eneste dag skal man lete lenge etter. Kom på hun hadde fortalt henne at hun og eksen kom til ø bli forlovet ved flere anledninger og alt han kom til å si den og den dagen nesten på klokkeslett, fy fabian for en svindler . 4000 kr på 2 uker🤬🤬🤬🤬🤬 Anonymkode: aed88...ca8 Vigdis har vært til hjelp for meg og hatt redd på flere ting, men ikke på kjærligheten. Hun har tatt så feil der at det er helt latterlig. Men så kan man bare klandre seg selv som er dum nok til å ringe om det. Anonymkode: 0628c...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #27 Del Skrevet 28. november 2023 Hun har sin egen klarsyn-pod på spotify. Hører litt på henne der. Aner ikke om ting stemmer, jeg er for ny ennå. Anonymkode: cd180...b1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #28 Del Skrevet 28. november 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hun har sin egen klarsyn-pod på spotify. Hører litt på henne der. Aner ikke om ting stemmer, jeg er for ny ennå. Anonymkode: cd180...b1b Jeg har funnet mye glede høre på podden. Hun har sagt noe om forrutsigelser som kan stemme der. Anonymkode: 1f19f...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #29 Del Skrevet 29. november 2023 AnonymBruker skrev (På 20.6.2022 den 22.29): Takk for at du delte😊jeg har snakket med henne om det, og hun er egentlig en veldig logisk person men den vanvittige kjærlighetssorgen tok knekken på henne og hun fant dem her, og jeg kan bare ikke forstå det er lov. De rett og slett lurer mennesker i sårbare situasjoner og tar enorme summer for det, i min verden er det svindel Anonymkode: aed88...ca8 Eneste man trenger å spørre seg SELV er: er fyren ved min side? Gjør han alt for å være med meg? Svar: Nei. Det sier alt! Trenger ingen spåkule for å vite at da ordner det seg ikke. Er man forlatt, er ikke han der den rette. Tenk om folk kunne forstått den regelen… mye strev spart. Anonymkode: 333f1...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå