AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Del Skrevet 20. juni 2022 Må vente til i hvertfall kl 21 om det skal være noenlunde tålelig å trene på senter, men det er jo ganske sent... Er bare ett vindu her som man kan lufte, men er jo ofte smekkfullt med folk... Hvordan holder dere ut å trene på senter om dagen? Anonymkode: e47fd...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 20. juni 2022 #2 Del Skrevet 20. juni 2022 Er vel vanlig at de har en annen form for lufting enn bare vinduer vel? På mitt senter er det god luft og svalt/god temp hele døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Del Skrevet 20. juni 2022 De kanskje sparer på strømmen 🤷♀️ Her er det aircondition og forfriskende å komme inn på senteret Anonymkode: e4fd6...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Del Skrevet 20. juni 2022 Hvor trener dere? Her er det bare ett vindu. Er i tillegg gravid og merker jeg er mer irritabel nå på trening enn komfortabel pga varmen 😅 Anonymkode: e47fd...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Del Skrevet 22. juni 2022 Det er varmt det jeg går også. De har aircondition, men den går ikke langt nok ned på gradene dessverre. Anonymkode: e6d62...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 22. juni 2022 #6 Del Skrevet 22. juni 2022 Er som oftest aircondition på treningssenter, så står vinduene oppe. Men så er jeg så vant med å trene uansett om det er varmt eller kaldt jeg. Trener hver dag uansett temperatur. Er det et lite treningssenter du trener på siden det bare er ett vindu? Er det ikke aircondition der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #7 Del Skrevet 23. juni 2022 Trener samtidig som fuglene står opp jeg, da er det ikke varmt der. Er uutholdelig på ettermiddag/kveld da hele senteret er dekt i store vinduer mot sør og vest, og ligger i høy etasje🥵 Anonymkode: 93359...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå