AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Del Skrevet 19. juni 2022 Hvor fort mister man kondisjon og muskler når man slutter å trene? Anonymkode: 0fb06...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Del Skrevet 19. juni 2022 14 dager uten trening vil være veldig merkbart. Hvor raskt man finner formen igjen, kommer ann på utgangspunkt, erfaring ect Anonymkode: e740f...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Del Skrevet 19. juni 2022 Raskt. Det er derfor jeg holder det gående med regelmessig trening året rundt. Fordi etter lange pauser må man begynne på nytt hver gang. Anonymkode: 9cf2e...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Del Skrevet 19. juni 2022 Tråkka kraftig over for 8 uker siden og har vært nødt til å ta det gradvis tilbake. Nå kan jeg endelig løpe litt igjen, men greier foreløpig bare en brøkdel av det jeg klarte FØR jeg tråkka over og ødela ankelen. Styrkemessig har jeg ikke hatt et altfor stort tilbakefall, men på løping er det veldig merkbart. Anonymkode: c99ab...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Del Skrevet 21. juni 2022 Såpass raskt altså, det hadde jeg ikke trodd. Får prøve å holde på rutinene så godt jeg klarer da. Anonymkode: 0fb06...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå