Drømmemannen Skrevet 19. juni 2022 #1 Del Skrevet 19. juni 2022 Bruker i dag gillette mach3, lar det vokse en uke før jeg kutter. Av mange grunner, ikke minst prøve å leve litt mer miljøvennlig, så ønsker jeg å gå over til en kvalitetshøvel av den gamle sorten. Den må være laget helt uten plast og kunne bruke en vanlig type blader. Greit å kunne bruke ca 500 på høvelen, kanskje mer om noe de facto bedre funksjon kan oppnås med høyere pris. Noen tips, erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Del Skrevet 21. juni 2022 Skulle gjerne hatt svar på det samme 🙂 Anonymkode: 4c8a1...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #3 Del Skrevet 27. juni 2022 Du kan jo sjekke ut Astrid (google Astrid barberhøvel)? ... Ser nå at du er mann. Ikke sikkert at utseendet tiltaler deg, men verdt å sjekke ut uansett. Jeg liker både konseptet og høvlene veldig godt. Anonymkode: 3cb4f...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå