AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Del Skrevet 17. juni 2022 Jeg har litt lyst til å prøve golf, men jeg kjenner ingen som spiller. Jeg er i tillegg kvinne, så er sikkert malplassert i en golfklubb. Kan man bli kjent med noen via kurs eller lignende? Er det stort sett folk som kjenner andre som tar green card og spiller? Hva i all verden gjør en når man har lyst til å drive med noe som ikke er naturlig å drive med alene, når man er alene? Melder man seg på for eksempel taekwondo så trener man jo for eksempel i gruppe, så det går fint å ikke kjenne noen, men det blir jo noe annet med golf. Bør jeg bare gi opp med en gang? Noen med erfaring? Anonymkode: cb094...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Del Skrevet 17. juni 2022 Hei, Gi ikke opp! Jeg spiller, men er mann. Meld deg opp på kurs, du kan få låne utstyr og det er ofte mange som er alene på kurs. De fleste golfklubber har dame- og mannegrupper man kan melde seg inn i. Så du kan sammenligne disse gruppene med taekwondo treningen som du nevner her. Du vil få en gruppe å trene sammen med og vips så blir du invitert til å spille på banen med noen. Golf er kjempegøy og en utrolig hyggelig idrett. lykke til😊 Anonymkode: ec588...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 17. juni 2022 #3 Del Skrevet 17. juni 2022 Ja E-Golf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Del Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei, Gi ikke opp! Jeg spiller, men er mann. Meld deg opp på kurs, du kan få låne utstyr og det er ofte mange som er alene på kurs. De fleste golfklubber har dame- og mannegrupper man kan melde seg inn i. Så du kan sammenligne disse gruppene med taekwondo treningen som du nevner her. Du vil få en gruppe å trene sammen med og vips så blir du invitert til å spille på banen med noen. Golf er kjempegøy og en utrolig hyggelig idrett. lykke til😊 Anonymkode: ec588...e79 Tusen takk for kjempefint svar! ❤️ Det gir håp, da tror jeg at jeg melder meg på et kurs og tar det derfra 😀 Anonymkode: cb094...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Del Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tusen takk for kjempefint svar! ❤️ Det gir håp, da tror jeg at jeg melder meg på et kurs og tar det derfra 😀 Anonymkode: cb094...2e8 Herlig!! Jeg har blitt kjent med veldig mange igjennom golf. Det sosiale er viktig og etterhvert når du mestrer så blir du med på turneringer i klubben du blir medlem av, det er sosialt og veldig gøy. I klubben min så har vi tom. vært på «treningsleir» i Danmark og syden. En super måte å bli enda mer kjent med folk på. Anonymkode: ec588...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Del Skrevet 18. juni 2022 Kanskje du skal kjøpe deg en nintendo switch istede, kvinner hører jo ikke hjemme på golfbanen.. Anonymkode: 360f5...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Del Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje du skal kjøpe deg en nintendo switch istede, kvinner hører jo ikke hjemme på golfbanen.. Anonymkode: 360f5...f16 Kan du utdype litt holdningene dine til kvinner? Tufs! Anonymkode: ec588...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå