Gå til innhold

Dere som trener for å bygge/forme kroppen detaljert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor høy er du? Hva veier du? Hvor ofte trener du? Og hvor mye spiser du? 

Jeg er 166 cm, 67 kilo, trener styrke 6 dager i uken, har kontorjobb og ligger på 1800-2000 kalorier pr dag, så må øke på kaloriene, men hodet mitt er ikke med på det! 😝 

Anonymkode: ed01e...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er 166 cm, 67 kilo, trener styrke 6 dager i uken, har kontorjobb og ligger på 1800-2000 kalorier pr dag, så må øke på kaloriene, men hodet mitt er ikke med på det! 😝 

Hvis du ikke klarer  å spise nok så er du nødt til å begrense treninga (jeg har motsatt problem).

Det finnes sikkert mat som er mer kalorieffektiv enn den du spiser.

Dersom du drikker mer melk, juice og sukkerbrus får du masse kalorier der.

Når det er sagt, Dersom du er tynn med slik BMI så er allerede musklene dine store nok i massevis. Da kan du ikke bli penere, bare større.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor "må" du øke kaloriene? Du er nesten overvektig. Jeg bygget muskler samtidig som jeg var i kaloriunderskudd. Ble sterkere og synlig definert selv om jeg lå i underskudd. 

Utgangspunkt: 166/69 kg. Begynte med styrketrening, og ble sterkere, men fikk ikke synlige muskler pga overvekten.

Nå med kaloriunderskudd og trening 5 ganger i uken: 166/58 kg. Synlige muskler, definert.

Vedlikeholder på rundt 1800 kcal. 

Anonymkode: ee271...9ee

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville aldri økt kalorimengde hvis jeg var 166cm og veide 67kg. Du vil bli mer definert om du går ned i vekt/fettprosent. Spis mindre kalorier, men pass på nok proteiner.

Anonymkode: 29f07...bc1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.6.2022 den 7.51):

Er du mann eller kvinne? Jeg er kvinne og like høy som deg, trener mye, men er likevel ganske rund på 62 kilo. Kan ikke se for meg at det er lurt at du øker veldig mye på kaloriene😅

Anonymkode: 10bc9...09e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du øker kaloriene så vil du øke fettprosenten også. Alt går ikke til muskler, bare så du er klar over det. Gjør en slow bulk med 200 kalorier over vedlikehold. Hvor lenge ønsker du å ligge på overskudd? Mange som bulker gjør det i 6-8 måneder. Det er som regel hardt mentalt og man må gå helhjertet inn med trening og kost. 200 kalorier er ikke så mye. Et glass melk og 1-2 egg. 

Anonymkode: 299bb...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...