AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Del Skrevet 15. juni 2022 Synes det er så vanskelig å trene mage og kjernemuskulatur😬 Har noen som jeg får til men de fleste så blir det så jeg skjelver og at korsryggen glipper fra gulvet fordi jeg ikke er sterk nok. Hvordan komme videre? Anonymkode: 72033...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg har aldri i mitt liv hatt finere og sterkere mage enn etter at jeg begynte med denne yogaøvelsrn hvor man drar navelen inn not ryggraden på et utpust. I starten vil du nok måtte holde pusten mens du gjør det, men etterhvert vil du kunne puste i små, overfladiske pust. Det ser freaky ut, men det jobber alle de indre musklene i kjernen. Vanvittig forandring på meg på bare to med med dette! 3-4 dager i uken. Anonymkode: d660b...d3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har aldri i mitt liv hatt finere og sterkere mage enn etter at jeg begynte med denne yogaøvelsrn hvor man drar navelen inn not ryggraden på et utpust. I starten vil du nok måtte holde pusten mens du gjør det, men etterhvert vil du kunne puste i små, overfladiske pust. Det ser freaky ut, men det jobber alle de indre musklene i kjernen. Vanvittig forandring på meg på bare to med med dette! 3-4 dager i uken. Anonymkode: d660b...d3c Interessant. Hvor lærte du det? Anonymkode: 72033...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Del Skrevet 15. juni 2022 Hvor lenge holder du og kan øvelsen gjøres sittende (xempel på jobb) eller må man ligge..? Anonymkode: cabfb...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Del Skrevet 16. juni 2022 Og hvor lenge/mange ganger per økt? Anonymkode: 72033...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Del Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 15.6.2022 den 13.55): Hvor lenge holder du og kan øvelsen gjøres sittende (xempel på jobb) eller må man ligge..? Anonymkode: cabfb...b73 Jeg tror det er denne øvelsen eller en variant av den som er nevnt tidligere i tråden. Den er effektivt 🙂 Anonymkode: 481ae...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 16. juni 2022 #7 Del Skrevet 16. juni 2022 Jeg understreker også "navlen mot ryggraden" øvelsen. Prinsippene bak akkurat denne øvelsen er å få deg til å legge merke til mage muskelen du må aktivt tenke på og engasjere den slik at den taes i bruk under diverse andre øvelser. På treningspråk, kalles det for å trene nervebanene, som er like viktig som muskelen i seg selv. Hvordan ellers bruker du en muskel du ikke bevisst vet hvordan å "få tak i"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå