Adrenalina1 Skrevet 13. juni 2022 #1 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg sliter en del med nakke og skuldersmerter etter styrketrening. Jeg mistenker armhevinger, men er ikke sikker. Andre som opplever det samme, og hva kan gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Del Skrevet 13. juni 2022 Facepull og stavtak i kabelapparat eller strikk med moderat motstand som løser opp nakke. Tøye ut skulder/nakke etterpå. Anonymkode: d84bb...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 13. juni 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juni 2022 Får Google facepull, siden jeg ikke vet hva det er☺️ Trener hjemme og har dessverre ikke kabelapparat. Fordrar ikke treningsentere. Takk skal du ha for tips☺️👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Del Skrevet 13. juni 2022 jeg får veldig vond i nakken når jeg løper 🙁 Det er så deprimerende. Kommer aldri til å kunne løpe halvmarathon 🙁 Anonymkode: ceb49...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Del Skrevet 13. juni 2022 Høres ut som at du har gjort en øvelse feil, eller overbelastet deg. Ikke bra, da nakke er et svakt punkt på kroppen vår. Viktig å gjøre alle øvelser 100% korrekt, og puste korrekt - og ikke gjøre øvelsene i all hast. Anonymkode: ab9cc...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 13. juni 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Høres ut som at du har gjort en øvelse feil, eller overbelastet deg. Ikke bra, da nakke er et svakt punkt på kroppen vår. Viktig å gjøre alle øvelser 100% korrekt, og puste korrekt - og ikke gjøre øvelsene i all hast. Anonymkode: ab9cc...d45 Jeg vet at riktig teknikk er viktig, selv om ett par stykker mente det ikke var viktig sist jeg hadde et spørsmål ang styrketrening. Jeg er ikke enig. Riktig teknikk er alfa og omega. Det er jeg sikker på. Jeg tar 2 min pause og veksler mellom å ta 3 og 4 sett. Jeg trener fullkropp mandag, onsdag og fredag. I tillegg til at jeg løper eller driver en annen form for cardio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 13. juni 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): jeg får veldig vond i nakken når jeg løper 🙁 Det er så deprimerende. Kommer aldri til å kunne løpe halvmarathon 🙁 Anonymkode: ceb49...cbe Jeg blir faktisk bedre av på løpe. Har løpt halvmaraton flere ganger. Det spørs om du spenner deg når du løper? Mange gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå