Majken Skrevet 19. oktober 2002 #21 Del Skrevet 19. oktober 2002 "Åh, hjelpe meg, er'e for no' nå da" tenkte jeg, og måtte åpne innlegget likevel..... Skal si jeg ble overraska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 19. oktober 2002 #22 Del Skrevet 19. oktober 2002 Go`gutten..... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 19. oktober 2002 #23 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hei Dorian Din ertekrok trodde det var en slektning av Waco som hadde kommet jeg for å avløse han her inne. Jeg gadd ikke å svare på det Masse klemmer fra meg da at synderen krøp til korset. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 19. oktober 2002 #24 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hei Dorian Din ertekrok trodde det var en slektning av Waco som hadde kommet jeg for å avløse han her inne. indianlady Du må ikke sammenligne Dorian med waco. Det blir jo som å sammenligne Jing med Jang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 19. oktober 2002 #25 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hei Missuganda Jeg sammenlikner ikke Dorian med Waco jeg er ikke gal,men jeg trodde han der Ford varen slektning av waco.Jeg var glad for at Dorian sa det var han som skulle lage liv.Ha et fint kake lag i kveld da Missuganda :D hilsen induianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 19. oktober 2002 #26 Del Skrevet 19. oktober 2002 Satt og kjedet meg... ingenting engasjerer meg egentlig.... så hvorfor ikke lese.. det innlegget med den ..... :x :o :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 19. oktober 2002 #27 Del Skrevet 19. oktober 2002 Klem til dorian som fikk meg til å....... .... SMILE!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå