Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen som forlover?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes den var kjempefin! Mistenker at bildet får den til å se hvitere ut enn den er i virkeligheten. 

Og skjønner ikke hvordan noen kan kalle den hverdagskjole. Med pene sko o.l er den der pyntet for bryllup, hvertfall om det ikke er et veldig formelt bryllup. Regner jo med du styler den opp og ikke ned. For at den skal bli hverdagskjole må man nesten ha joggesko til eller noe sånt, og det ser jo bare grusomt ut uansett. 

Anonymkode: f43d7...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg skjønner heller ikke hvordan dette er en hverdagskjole. Ikke når jeg tenker på hva jeg ser rundt meg verken på gata, bussen eller på jobb heller. Dere går da vitterlig ikke rundt sånn her en onsdag i mai? Jeg hadde ikke tatt på den der i bursdag engang (med mindre det var runddag og storselskap). Kjolen er kjempefin, og det er akkurat sånn "bryllupsmoten" er nå!

Anonymkode: 9af74...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha valgt en mere klassisk kjole med mindre hvitt i. 
Er bruden i hvitt så er det klokt å sørge for en kontrast 

Anonymkode: 2aaf0...d8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den ikke nesten hvit? og jeg synes ikke den er så bryllupsaktig heller, men til en annen anledning så er den sikkert fin. 

Anonymkode: 0a23b...9e4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
On 7/24/2022 at 8:16 PM, AnonymBruker said:

Jeg skjønner heller ikke hvordan dette er en hverdagskjole. Ikke når jeg tenker på hva jeg ser rundt meg verken på gata, bussen eller på jobb heller. Dere går da vitterlig ikke rundt sånn her en onsdag i mai? Jeg hadde ikke tatt på den der i bursdag engang (med mindre det var runddag og storselskap). Kjolen er kjempefin, og det er akkurat sånn "bryllupsmoten" er nå!

Anonymkode: 9af74...2a8

Jeg kunne gått i noe slikt en juni-dag på jobb. Mai er nok litt for kaldt for meg

Anonymkode: dd03d...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin den ☺️👍 har du link? Vil kjøpe en selv xD kommer nok til å bruke den hverdags kjole om sommeren. 

Anonymkode: a7ddc...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den er helt nydelig. Har bare sett den på bilde da, så aner ikke hvordan den er i virkeligheten. Vurderte den faktisk til mitt eget bryllup (rådhusbryllup), men gikk for en hvit kjole i stedet. Syns denne er veldig innafor som forlover-kjole, men spør gjerne bruden hva hun syns også.

Anonymkode: f5597...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er ikke for hvit, den er jo lys lilla. Den er fin, men du bør ha et langt underskjørt, så den ikke er gjennomsiktig fra lårene og ned. Da ville ikke jeg reagert på den på forloveren. 

Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/3/2022 at 10:57 PM, Hulderen said:

Kjolen er ikke for hvit, den er jo lys lilla. Den er fin, men du bør ha et langt underskjørt, så den ikke er gjennomsiktig fra lårene og ned. Da ville ikke jeg reagert på den på forloveren. 

Det ville jo bare sett dumt ut. Skal den brukes må det være som den er. Sett mange forlovere med tilsvarende kjoler uten underskjørt. Slikt er mote nå

Anonymkode: dd03d...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...