AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Del Skrevet 5. juni 2022 Jente: Josefine, Laura, Beate, Olela, Lisi, Voela Gutt: Geiro, Jespef, Trigvo Vil ha noe spesielt og helt eget 🥰 Anonymkode: f621f...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 Av jentenavnene: Beate, Josefine og Laura. Tre andre høres ut som bedrifter ala Amathea. guttenavnene var meget spesiell spør du meg, kan vel såvidt kalles navn 😅 Anonymkode: 8cb28...f43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Del Skrevet 5. juni 2022 Josefine og Laura. Anonymkode: d9b1e...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Del Skrevet 5. juni 2022 Jentenavnene : Josefine eller Laura Guttenavnene ble for spesiell for min smak. Om dere er ute etter et spessielt guttenavn og tar imot tips, så er Emrian eller Emriam veldig fine og spesielle guttenavn😊 Anonymkode: eb4a7...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jentenavnene : Josefine eller Laura Guttenavnene ble for spesiell for min smak. Om dere er ute etter et spessielt guttenavn og tar imot tips, så er Emrian eller Emriam veldig fine og spesielle guttenavn😊 Anonymkode: eb4a7...d03 Det var veldig fine guttenavn! 😄❤️ Takk! ts Anonymkode: f621f...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var veldig fine guttenavn! 😄❤️ Takk! ts Anonymkode: f621f...8c9 Og jeg syntes William med n i stedet for er veldig nydelig og spesielt, altså Willian 🤩 Anonymkode: 50038...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Og jeg syntes William med n i stedet for er veldig nydelig og spesielt, altså Willian 🤩 Anonymkode: 50038...fc7 Okei, det går hvertfall ned på lista! Tror mannen vil like det veldig godt, da hans avdøde bestefar heter William ☺️ ts Anonymkode: f621f...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Del Skrevet 5. juni 2022 Jeg liker Waldemar, Theodor, Benjamin, Wilhelm Og Arwen til jente kanskje Anonymkode: 31435...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg liker Waldemar, Theodor, Benjamin, Wilhelm Og Arwen til jente kanskje Anonymkode: 31435...38e Theodor heter faren min, så det går ikke 😅 men er et fint navn! Arwen var fint 😍 ts Anonymkode: f621f...8c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Del Skrevet 5. juni 2022 "Noe spesielt og eget" = navn barnet for alle fremtid må stave for andre, og skriker "jeg er barn av foreldre på nav og oppvokst i et white trash miljø, men mamma trodde navnet skulle gjøre med spesiell". Såkalt spesielle, aka selvoppfunne, navn er det nye Kenneth, Ronny og Remi Andre. Gi barna navn andre kjenner, det gjør det lettere for alle og bedre for barnet. Anonymkode: a31f4...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Del Skrevet 5. juni 2022 Babynavn, hva er det? Navn som de har frem til de er ett år også bytter de til et annet navn da? Anonymkode: 18302...cdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Del Skrevet 5. juni 2022 Baby navn? Du vet at babyen ikke er baby for allid sant? Anonymkode: 1b3f5...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #13 Del Skrevet 5. juni 2022 Beate! Garantert ingen under 35 som har samme navn. Anonymkode: 1b3f5...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #14 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Beate! Garantert ingen under 35 som har samme navn. Anonymkode: 1b3f5...5ed Så rart, jeg vet om fem Beate-er under 20. Anonymkode: 2bff4...599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå