AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Del Skrevet 4. juni 2022 Noen som kan anbefale en? Jeg vet ikke helt hvilken type walkpad som er god. Håper at de er god å løpe på. Jeg skal jobbe mye framover, og tenker at det ville være lettere å få unnagjort treningen med en walkpad hjemme. Anonymkode: 8b646...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mwanafunzi Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 Jeg har en xiamo walking pad R1 pro. Fordel med den er at den er lett og relativt grei å flytte på, og at den kan gjemmes vekk ganske greit. Ulempen er at den ikke har spesielt god demping, den kan ikke heves, den er litt vaklete. Jeg synes også den bråker mer enn forventet. Jeg vil si at den passer til gåing, men ikke så veldig godt til løping - i alle fall ikke om du løper fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Del Skrevet 9. juni 2022 De færreste walkpads er egnet til trening. De er hovedsaklig laget for å gå på. Det er noen få modeller som kan gå i 10 km/h, og mener jeg så en som kunne gå 12 km/h. Men som nevnt over, det er ofte dårlig demping, og smalt bånd. Når jeg har møter av typen bare-høre-etter, løper jeg på helt vanlig tredemølle, med laptopen plassert på en stol med noen kasser på ved siden av. Det er et mye bedre alternativ enn å prøve å løpe på det som er laget for å være en gå-mølle. Sikrere også, da de fleste av disse walk-padsene ikke har dødmannsknapp og har veldig smalt og kort løpebånd. Jeg skulle veldig gjerne hatt en walkpad så jeg kunne gå rolig mens jeg jobbet, men å løpe på en har jeg slått fra meg etter alt jeg har lest av reviews. Anonymkode: d2857...a0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå