AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #21 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Truse som synes under treningstights er litt turn-off. Skal man først presse seg ned i en trang tights er det greit at trusa ikke synes. M43 Anonymkode: f60d1...1eb Spiller da ingen rolle om det er turn-off. Man skal trene, ikke p*le Anonymkode: 67bc9...856 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #22 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ødelegger dubikke stretchen veldig raskt da hvis du vasker den etter hver trening og på 60°? Anonymkode: 67bc9...856 Har egentlig ikke merket så mye til det. Burde kanskje vaske de på 40 grader. Anonymkode: 690b2...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #23 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har egentlig ikke merket så mye til det. Burde kanskje vaske de på 40 grader. Anonymkode: 690b2...1da Mine har fått raskt ødelagt stretch ved vask over 40°. Med redusert stretch ble de samtidig mer gjennomsiktige. Anonymkode: 67bc9...856 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #24 Del Skrevet 2. juni 2022 Truse er bra. Der ser helt latterlig ut når folk er mer optatt av at rumpa ikke blir delt enn at rumpe og underliv er eksponert for hvermansen. Halvparten av tightsen er rett og slett gjennomsiktig og de færreste ser bra ut i tettsittende plagg. Anonymkode: ba4a8...150 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #25 Del Skrevet 2. juni 2022 Jeg bruker forskjellige truser under tights. Om trusekanten synes eller ikke, bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: 9ef17...b04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #26 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg bruker enten to tights som når meg ned mot knærne eller en slik under en lang tights. Synes tights er semi gjennomsiktige uansett, men da slipper jeg i det minste å få krøllete truse eller boxer under. Anonymkode: cf83c...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #27 Del Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 17.00): Truse som synes under treningstights er litt turn-off. Skal man først presse seg ned i en trang tights er det greit at trusa ikke synes. M43 Anonymkode: f60d1...1eb En fordel altså. Ingen liker å bli stirret på eller sjekket opp på gymmen. Spesielt ikke av middelaldrende menn som M43 her. Anonymkode: b57e0...556 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 7. juni 2022 #28 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg bruker "vanlig" truse det vil for meg si "jenteboxer/hipster" under tights, og tenker at folk får bare se den. Jeg trener ikke for å vise meg frem og jeg synes string er direkte ubehagelig å ha på seg. For de som synes det er turn-off så får de bare gjøre det. Jeg orker ikke å gå med stringtruse, og bli sår både her og der, bare fordi noen skal se på rumpa mi mens jeg trener. Og mine venninner gjør det samme når vi trener sammen. Og jeg tenker også at om noen ser dårligere på meg fordi de ser jeg har truse undertreningstøyet, så er det neppe en jeg ville blitt sammen med uansett. Gutta har da boxer under de også uten at vi jentene klager på det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #29 Del Skrevet 7. juni 2022 Alauda skrev (På 2.6.2022 den 13.40): Jeg bruker truser av type boxer/hipster, det synes minimalt. Ser noen sier de ikke bruker truse under, det synes jeg virker uhygienisk. Vasker treningstights gjerne på 30-40 grader og på et raskt syntet-program. Ikke vasker jeg tightsene så ofte heller. Vasker du ikke tightsene etter hvert bruk? Svetter du ikke når du trener? Jeg bruker ikke truse under tightsen, rett og slett fordi jeg opplevde at mer lukt setter seg i tightsen om jeg bruker string enn når jeg ikke bruker noe under. Når det setter seg lukt i tightsen er den ødelagt fordi det lukter mye mer når den er i bruk og blir varm/svett. Anonymkode: 0ca85...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 8. juni 2022 #30 Del Skrevet 8. juni 2022 Ja, bruker truse under. Driter i om trusa syns, hvorfor skal folk se der nede uansett? En trusekant har da aldri skadet noen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #31 Del Skrevet 8. juni 2022 Bruker g-string og truseinnlegg. Ellers får jeg camel-toe. Må være kjedelig å vaske tightsen sin etter hver eneste trening så hadde uansett ikke gått uten. Anonymkode: 9abb7...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 12. juni 2022 #32 Del Skrevet 12. juni 2022 Tråden er ryddet for seksualisert innhold. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #33 Del Skrevet 12. juni 2022 Folk som bruker gjennomsiktig tights burde bruke truse 😳 Anonymkode: 3ca9a...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 12. juni 2022 #34 Del Skrevet 12. juni 2022 Merkelig problemstilling. De som legger merke til og tenker over om du bruker truse under tightsen din eller ikke er vel de siste folka du bør bry deg om? Med mindre du selv ønsker en spesiell type oppmerksomhet, da .. Kan nesten virke sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #35 Del Skrevet 12. juni 2022 AllahBallah skrev (11 timer siden): Merkelig problemstilling. De som legger merke til og tenker over om du bruker truse under tightsen din eller ikke er vel de siste folka du bør bry deg om? Med mindre du selv ønsker en spesiell type oppmerksomhet, da .. Kan nesten virke sånn Jeg bryr meg, hadde aldri i gått rundt med godt synlig dobbelrumpe på et treningsenter. Jeg liker å se ok ut selv om jeg bare skal trene i et par timer. Trenger ikke se ut som om man har gikk opp fullstendig. Anonymkode: 9abb7...540 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #36 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 17.11): Spiller da ingen rolle om det er turn-off. Man skal trene, ikke p*le Anonymkode: 67bc9...856 Dette er så opplagt at det er rart ikke flere skjønner det. Slik tenker de fleste menn også tror jeg. Selvsagt vi vi gjerne se så mye som mulig. Det vil vi uansett hvor vi er, når kvinner er i nærheten. Vi menn elsker å se kvinner i tights, men vi blir ikke forelsket, og vi tenker heller ikke på å pule. Vi trener vi også. Vi legger merke til ting rundt oss, men bryr oss langt mindre enn mange tror, kan det se ut til. Anonymkode: 02663...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 13. juni 2022 #37 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg bruker sømløse. Slike som denne: https://cubus.com/no/p/somlos-stringtruse-svart-undertoy-stringtruser-dameklar/7292195_F990?gclid=CjwKCAjwnZaVBhA6EiwAVVyv9HpF5EaUiAwSCs2DrGTaPRjWuQkcqgbQhMb9IhJutXdoMiAsj0ot8BoC_XcQAvD_BwE Ikke bare fordi de synes lite, men fordi de ikke gnager under bevegelse… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #38 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 2.6.2022 den 17.00): Truse som synes under treningstights er litt turn-off. Skal man først presse seg ned i en trang tights er det greit at trusa ikke synes. M43 Anonymkode: f60d1...1eb Nå fikk jeg nesten lyst å begynne med synlig trusekant i tightsen, bare for at griser som deg skal holde dere turned off og ikke turned on når jeg trener - noe så motbydelig! Anonymkode: d1307...9ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #39 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Folk som bruker gjennomsiktig tights burde bruke truse 😳 Anonymkode: 3ca9a...665 Ingenting er bedre enn å se ei frøken uten undertøy på senteret😊 gjør dagen min ett hakk bedre hvertfall. Hun får også vist seg frem og skjuler det ikke heller 👍 Anonymkode: 750a4...7bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 15. juni 2022 #40 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 8.13): Ingenting er bedre enn å se ei frøken uten undertøy på senteret😊 gjør dagen min ett hakk bedre hvertfall. Hun får også vist seg frem og skjuler det ikke heller 👍 Anonymkode: 750a4...7bf Så enig..😋🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå