Gå til innhold

Vannannsamlinger.. noen bra måte å bli kvitt dette på?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drikk vann. Det hjelper faktisk. Det er da snakk om ca 2 liter pr dag. Visst jeg slurver med vanndrikkingen blir ringen på fingeren stram. Det er mitt enkle råd. Men hvis du har vannansamlinger pga. medisin råder jeg deg til å snakke med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også få vanndrivende midler på apoteket, noe er muligens reseptbelagt, men du kan få enkelte midler reseptfritt også. Spør på apoteket eller snakk med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil uansett råde deg til et legebesøk (om du ikke allerede har vært der).

Det kan være greit å få en check-up på nyrer og kretsløp for om mulig å finne årsaken til vannansamlingene; slik kan det også best gjøres noe med.

Har forøvrig selv vært plaget endel med ødem i ene foten. Støttestrømper og mosjon funket for meg, i tillegg til årsaksbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det finnnes flere alternativer å prøve, men om de virker vet jeg ikke. Lymfedrenasje, gå -det setter også fart på lymfesystemet, vanndrivende teer og tablettkurer som Bio drain og Venastat og Aqua min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får også tabletter som heter Uvilette reseptfritt. Husker ikke om det var på apotek eller helsekost. Disse funker iallefall.

Eller så er jeg enig i den te-en!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...