AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #21 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men er det feil at tvillinger har navn som passer godt sammen? Selv synes jeg de nesten må det og at det hadde vært veldig rart om jeg gav de helt forskjellige navn som ikke passer sammen som f.eks Gerd og Anastasia. Anonymkode: a717c...171 Passer sammen er jo ikke det samme som å finne navn som er nesten like. Vegard og Eirik passer sammen fordi de er gamle norske navn. «Gry og Gro» eller «Ida og Frida», «Amelia og Emilia» blir bare tungekrøll og forveksling. Anonymkode: a7956...556 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #22 Del Skrevet 30. mai 2022 Luna er et hunde/kattenavn for meg eller det spanske ordet for måne🌙 Lone er etablert skandinavisk navn som passer best sammen med et navn i samme sjanger. Lone og Vilde Lone og Maja Lone og Live Lone og Marte Lone og Tuva Anonymkode: d68b9...1b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #23 Del Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 30.5.2022 den 20.23): Har kikket litt i trådene her og har blitt obs på disse navnene og rett og slett forelsket meg i dem. Hvor perfekt er det ikke å kalle jentene i magen for Lone og Luna? 😍 Anonymkode: a717c...171 Altfor likt,men 2 pene navn Anonymkode: ae955...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #24 Del Skrevet 4. juni 2022 For likt. Tvillinger er individer, de fleste ønsker ikke å hete "Maja og Kaja" eller andre svært matchende navn. Anonymkode: 6f3c0...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #25 Del Skrevet 5. juni 2022 Passer fint er ikke likt i hele tatt synes jeg Anonymkode: ae955...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna Llena Skrevet 5. juni 2022 #26 Del Skrevet 5. juni 2022 (endret) Lone og Luna blir for likt. Endret 5. juni 2022 av Luna Llena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cássia Skrevet 5. juni 2022 #27 Del Skrevet 5. juni 2022 Luna Llena skrev (39 minutter siden): Lone og Luna blir for likt. Lone og Louise Lone og Lina Lone og Liv Lone og Lydia er kombinasjoner jeg liker bedre. Forbinder Luna med kjæledyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #28 Del Skrevet 5. juni 2022 Luna er en av de mest populære hundenavnene i Norge i dag, og synes også navnene blir for like. De vil måtte hele tiden rette folk som sier feil. Anonymkode: 68880...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 5. juni 2022 #29 Del Skrevet 5. juni 2022 Lone er et sted i Indre Arna og Luna er veldig mye brukt på katter og hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #30 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Luna er en av de mest populære hundenavnene i Norge i dag, og synes også navnene blir for like. De vil måtte hele tiden rette folk som sier feil. Anonymkode: 68880...b54 har aldri hørt noe kjæledyr hete det, dere overdriver Anonymkode: ae955...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 6. juni 2022 #31 Del Skrevet 6. juni 2022 Tenker alle har forskjellige meninger om alt for tiden. Det er dine barn så lenge du er forelsket i navnene kjør på 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #32 Del Skrevet 6. juni 2022 Luna har vi hatt på navnelisten over navn på valpen vi snart får Navnet er ikke lenger på listen, men minner om hundenavn. Anonymkode: c2c9e...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå