Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker
 Del

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er altså prøveperiode 30 😅 andre forsøk med ivf. Ikke tatt ovitrelle. Jeg er i dag 10 dpo og denne testen er tatt etter nattevakt så ikke akkurat morgen urin for meg da. Jeg synes virkelig at jeg kan se en strek. Kan dere se den? Bildet er ikke redigert, bare beskjært. Tok en digital og den var «ikke gravid» men det er kanskje bare for tidlig? Mulig dere må zoome inn for å se streken 🙈 så redd for skygge bare 😓

09BA9CA5-C1C1-4365-ADDC-044DBB44F321.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger litt hjelp av dere! 
jeg er 10 DPO, tror dere at jeg kan teste med clearblue graviditetstest, den det står (gravid) og (uketall) på, eller er det fortsatt tidlig selv om streken er relativt sterk?🤔 Setter stor pris på svar! ❤️

3E1FB31E-8F76-4D87-ACF0-0CB720096129.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eris skrev (2 timer siden):

Hei! Dette er altså prøveperiode 30 😅 andre forsøk med ivf. Ikke tatt ovitrelle. Jeg er i dag 10 dpo og denne testen er tatt etter nattevakt så ikke akkurat morgen urin for meg da. Jeg synes virkelig at jeg kan se en strek. Kan dere se den? Bildet er ikke redigert, bare beskjært. Tok en digital og den var «ikke gravid» men det er kanskje bare for tidlig? Mulig dere må zoome inn for å se streken 🙈 så redd for skygge bare 😓

Det var jeg som la ut en lignende test rett over din her, og jeg tror egentlig at det bare er skyggestrek.. Har erfart at disse metode tidligtest-strimlene alltid gir en slik grå strek nesten. Men hvem vet, det kan jo være starten på noe også!

Anonymkode: 038c5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag tre med svak strek. 8/9 dpo og 9/10 var jeg usikker på om det er skyggestrek eller ikke, men i dag er streken en del sterkere. Jeg tørr ikke å tenke noe annet enn skyggestrek, men jeg håper veldig sterkt!! Hva tenker dere? 🥺 

463761C2-0D78-461E-81A1-90189A19188D.jpeg

D0E0503B-D46D-424C-A9B6-D06699D87A8E.jpeg

B4436E84-CEAF-4119-8961-704C8C3660E7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haapefull skrev (6 minutter siden):

Dag tre med svak strek. 8/9 dpo og 9/10 var jeg usikker på om det er skyggestrek eller ikke, men i dag er streken en del sterkere. Jeg tørr ikke å tenke noe annet enn skyggestrek, men jeg håper veldig sterkt!! Hva tenker dere? 🥺 

463761C2-0D78-461E-81A1-90189A19188D.jpeg

D0E0503B-D46D-424C-A9B6-D06699D87A8E.jpeg

B4436E84-CEAF-4119-8961-704C8C3660E7.jpeg

Mine så akkurat like ut, men så plutselig ble den sterk! Her er to av mine, første er 8 DPO, andre er 9DPO og tredje bilde er 10 DPO 😊 Kan tenke meg at din er sterkere i morgen!🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katteelskeren skrev (2 minutter siden):

Mine så akkurat like ut, men så plutselig ble den sterk! Her er to av mine, første er 8 DPO, andre er 9DPO og tredje bilde er 10 DPO 😊 Kan tenke meg at din er sterkere i morgen!🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katteelskeren skrev (Akkurat nå):

Ååå, takk for at du svarer!! ❤️ jeg håper så inderlig at jeg får sterkere strek imorgen!! 🥺❤️ Jeg får ikke opp bildene dine? Kan du prøve på nytt? Vil veldig gjerne se!! 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haapefull skrev (1 minutt siden):

Ååå, takk for at du svarer!! ❤️ jeg håper så inderlig at jeg får sterkere strek imorgen!! 🥺❤️ Jeg får ikke opp bildene dine? Kan du prøve på nytt? Vil veldig gjerne se!! 😇

Oi, trodde jeg la de ut! Kommer bare opp «det oppsto et problem med filen»🤔 Men her er hvertfall 7 DPO og 9 DPO 🤩 

Her er de❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haapefull skrev (5 minutter siden):

Fikk de ikke opp her heller 🙈

Hahaha skjønner ikke det, merkelig😳 kanskje jeg må legge ut ett av gangen men da blir det spam😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katteelskeren skrev (3 minutter siden):

Hahaha skjønner ikke det, merkelig😳 kanskje jeg må legge ut ett av gangen men da blir det spam😂

Er det de bildene du nylig har lagt ut i forumet her? Da er det isåfall veldig like tester ja 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haapefull skrev (12 minutter siden):

Er det de bildene du nylig har lagt ut i forumet her? Da er det isåfall veldig like tester ja 🤩

Ja de kan du se på! 😁 Skal følge med i tråden her, og krysser fingrene for at du får sterkere strek iløpet av de neste dagene!😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katteelskeren skrev (Akkurat nå):

Ja de kan du se på! 😁 Skal følge med i tråden her, og krysser fingrene for at du får sterkere strek iløpet av de neste dagene!😍

Samme her, krysser alt jeg har 🤞🏼 Igjen; takk for at du tok deg tid til å svare! Og gratulerer så mye med positiv test 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haapefull skrev (53 minutter siden):

Samme her, krysser alt jeg har 🤞🏼 Igjen; takk for at du tok deg tid til å svare! Og gratulerer så mye med positiv test 🥰

Ingen problem! Tusen takk🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!🥰 Fant ut i går at jeg er gravid (9DPO i går), 10 DPO i dag. Jeg tenkte å kjøpe to clearblue tester, en av den som viser «gravid» og en av den med ukeindikator, men er usikker på om det vil slå ut så tidlig? Det jeg lurer på da, er når fikk du positivt clearblue test? 
legger ved et bilde her av min test i dag 10 DPO❤️

Håper noen kan svare meg, har bare lyst å se at jeg er gravid istedenfor å se på noen streker 🤣

104F34CC-CC7A-4217-8410-E755531E9076.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katteelskeren skrev (6 timer siden):

Hei!🥰 Fant ut i går at jeg er gravid (9DPO i går), 10 DPO i dag. Jeg tenkte å kjøpe to clearblue tester, en av den som viser «gravid» og en av den med ukeindikator, men er usikker på om det vil slå ut så tidlig? Det jeg lurer på da, er når fikk du positivt clearblue test? 
legger ved et bilde her av min test i dag 10 DPO❤️

Håper noen kan svare meg, har bare lyst å se at jeg er gravid istedenfor å se på noen streker 🤣

104F34CC-CC7A-4217-8410-E755531E9076.jpeg

Usikker men mener jeg var rundt DPO 10 (dette var ikke morgenurin) og det slo ut på digital (klarte ikke å vente🙈) men det er ikke alle som slår ut så tidlig, så ville anbefalt å vente en dag eller 2 med mindre du ikke klarer å vente 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (14 timer siden):

Usikker men mener jeg var rundt DPO 10 (dette var ikke morgenurin) og det slo ut på digital (klarte ikke å vente🙈) men det er ikke alle som slår ut så tidlig, så ville anbefalt å vente en dag eller 2 med mindre du ikke klarer å vente 😊 

Tok en digital i går kveld, klarte ikke å vente🙈 Takk for svar!🥰

8214FF92-9749-4214-8F40-AFA7A7F97B36.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg? 

Jeg var hos legen i går å fikk negativ urin test(tok samme dag positiv hjemme test). 

Men har tatt mange positive hjemme. Noen som vet om jeg er gravid eller ikke gravid, blir kjempe forrvirret. Erfaringer? 

89AC96C7-FAB3-46E4-B55C-E0E9A6A114A5.jpeg

A1F4DCAA-15A9-4D43-B48D-A945CCE6F0D4.jpeg

Endret av Nasenøff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eris skrev (På 26.9.2022 den 8.26):

Jeg ser strek! Har du tatt en ny i dag? Krysser fingrene for deg 🥰

Anonymkode: 25c26...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasenøff skrev (2 timer siden):

Kan noen hjelpe meg? 

Tok disse nå: 

C2056B28-BCC0-4A5B-AC1E-92204C3FB257.jpeg

Endret av Nasenøff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...