Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
mammahjarte skrev (9 timer siden):

kva betyr detta???

IMG_20211108_194245778.jpg

Kan øverste være defekt? Synes streken ser litt ujevn ut, at den er sterkere nede enn oppe? Håper det bare ser sånn ut på bildet og at den er positiv🤞🏻😊

Anonymkode: a454a...cbc

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei. Helt uklart dette

Anonymkode: d437d...299

Følte du deg tøff nå?

Anonymkode: 2f184...383

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Laura80
Lillevanilje92 skrev (11 timer siden):

Hadde dessverre mistet 😣

Ånei?? 😢 hva så de da? Hvorfor så sterke streker enda?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

10-11dpo cirka. Håperhåperhåper. Synes det er vanskelig med babyplan sine tidligtester, ser skyggestreker på nesten alle testene! Er i pp7 nå. Synes denne ser mer rosa ut enn det jeg har sett tidligere når jeg har sett skyggestreker.. er det bare meg? Er kanskje umulig å se det på bildet?

20211109_093433-01-01.jpeg

Anonymkode: ea482...c47

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Følte du deg tøff nå?

Anonymkode: 2f184...383

Hun spurte, jeg svarte  :)

Anonymkode: d437d...299

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

10-11dpo cirka. Håperhåperhåper. Synes det er vanskelig med babyplan sine tidligtester, ser skyggestreker på nesten alle testene! Er i pp7 nå. Synes denne ser mer rosa ut enn det jeg har sett tidligere når jeg har sett skyggestreker.. er det bare meg? Er kanskje umulig å se det på bildet?

Jeg ser det dessverre ikke 😕

Anonymkode: a62bc...070

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skal etter planen ha mens i morgen.. og har tatt g-test siden lørdag😅 er denne positiv? Eller er det en lure strek? Kommer litt dårlig frem når jeg laster opp bildet.. har prøvd siden mai, ble gravid på første forsøk men fikk spontanabort i uke 6. har siden fått negative tester og mens. Bruker eggløsningstester og kjenner kroppen min når jeg har eggløsning. Vi har en sønn fra før som også kom på første forsøk.. 

C15A164D-E29F-424F-B30B-C9EB32D10DE1.jpeg

Anonymkode: e0154...4d4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amatariel
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan noen hjelpe meg å forklare hvorfor en er negativ? De André er vel svakt positive?

hadde sist mens 6.10,

B893128C-A096-4BA1-8143-6A3571751F17.jpeg

Anonymkode: a62bc...070

Alle er positive. Årsaken til at de har forskjellig styrke på strekene sine er at det er forskjellige tester. Kan være STORE forskjeller der. Etter du har fått positiv strektest er det best å gå over til digital test(er). Gratulerer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Juneasi
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skal etter planen ha mens i morgen.. og har tatt g-test siden lørdag😅 er denne positiv? Eller er det en lure strek? Kommer litt dårlig frem når jeg laster opp bildet.. har prøvd siden mai, ble gravid på første forsøk men fikk spontanabort i uke 6. har siden fått negative tester og mens. Bruker eggløsningstester og kjenner kroppen min når jeg har eggløsning. Vi har en sønn fra før som også kom på første forsøk.. 

Hvis du skal ha mens I morgen er nok dette bare en skyggestrek. Ville nok vært en klar og tydelig strek om du hadde vært gravid. Hvorfor sort hvitt bilde?

Jeg mener at om man må drive å styre med kontrast og farger for å tyde testene, så er det mest sannsynlig negative.

Jeg venter mens om 2 dager og fikk denne I dag 

20211109_012800.jpg

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Laura80
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ser ut som bare en skygge dessverre, tror ikke den er positiv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Laura80
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Klarer dessverre ikke se noen strek :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eris

Hjelp!!!! Er denne positiv?????? Vi har prøvd i 20mnd nå og venter på ivf! Så har egentlig gitt opp å få det til selv. Opplevd skyggestreker flere ganger, Men sånn her har aldri testen min sett ut før!!! 

3F515046-6579-4CEE-9A59-4400432A7EF8.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Juneasi
Eris skrev (8 minutter siden):

Hjelp!!!! Er denne positiv?????? Vi har prøvd i 20mnd nå og venter på ivf! Så har egentlig gitt opp å få det til selv. Opplevd skyggestreker flere ganger, Men sånn her har aldri testen min sett ut før!!! 

3F515046-6579-4CEE-9A59-4400432A7EF8.jpeg

Dette er nok en babystrek 😊 ta en test til å se hva som dukker opp 😁

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ser så vidt noe

Anonymkode: b6e40...5c2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Juneasi skrev (6 minutter siden):

Dette er nok en babystrek 😊 ta en test til å se hva som dukker opp 😁

Herregud!! Skal ta en i kveld! Ut å kjøpe flere tester nå! Herreguuuuuud!!! Klarer ikke tro det samtidig som jeg er glad, men redd for å bli skuffet igjen 🤪😱

Anonymkode: f24bf...c8e

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Juneasi
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud!! Skal ta en i kveld! Ut å kjøpe flere tester nå! Herreguuuuuud!!! Klarer ikke tro det samtidig som jeg er glad, men redd for å bli skuffet igjen 🤪😱

Anonymkode: f24bf...c8e

Oppdater når du har testet igjen da😊 jeg testet nettopp positivt selv etter ivf forsøk. Så er både glad og mega nervøs, tester hver dag for livredd det skal være en kjemisk.  Men her blir testene sterkere for hver dag 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fame
Eris skrev (33 minutter siden):

Herregud for et nek jeg er….. tok jo feil type test!! Det var eggløsningstest jeg tok 😩😩😩😩

Så kjedelig   😕

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillevanilje92
Laura80 skrev (8 timer siden):

Ånei?? 😢 hva så de da? Hvorfor så sterke streker enda?

Takk ❤️ Gynekologen jeg var hos var veldig utrivelig og kort. Så fikk ikke noe godt svar selv om jeg spurte flere ganger. Hun sa bare at de kun måler hcg gjennom blodprøver, så venter på svar av første hcg-måling nå før jeg skal ta neste. Men hun mente livmor var tom, så hun trodde ikke det var rester heller. 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 12.19):

Snapchat-1129415195.thumb.jpg.d5a18a6ee1ee2436d60f744af6f4066e.jpg

Kan disse slå ut falsk positiv, eller kan jeg slå meg til ro med at jeg er gravid? 

Anonymkode: a4e2d...2d1

Tror dere disse kan være så sterke 7 dager etter eggløsning, eller er jeg lenger på vei? 

Anonymkode: a4e2d...2d1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...