Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

:takke:

Anonymkode: 66d37...75f

Endret av Perelandra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et meget godt tiltak, om brukerne bare holder seg i denne tråden og ikke ser seg selv som så spesielle at de trenger sin egen tråd! 

Anonymkode: 884dd...d35

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et meget godt tiltak, om brukerne bare holder seg i denne tråden og ikke ser seg selv som så spesielle at de trenger sin egen tråd! 

Anonymkode: 884dd...d35

La det skje! Underforumet her inne spammes ned for tiden! 

Anonymkode: 66d37...75f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk bruker denne!

Anonymkode: 86103...0af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare ha mange ja! :fnise: Den blå er fra i går 2 dager før ikm, den rosa fra i dag. Er det sant???  :danse:

 

image.jpeg

Anonymkode: 66d37...75f

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Begge ser positive ut. Gratulerer😊

Anonymkode: fe1b6...687

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skygge? Den er rosa/rød, det kom bare ikke like godt frem på bildet.

image.thumb.jpeg.83ba057611cbed58f90307a

Anonymkode: fb4a4...b0b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skygge? Den er rosa/rød, det kom bare ikke like godt frem på bildet.

image.thumb.jpeg.83ba057611cbed58f90307a

Anonymkode: fb4a4...b0b

Jeg syns jeg ser en strek 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke merket festeblødning eller lignende, men har littegrann brun utflod nå en uke etter svak positiv test. Hva tror dere? 

DSC_1269.JPG

Anonymkode: 4627a...d2a

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke merket festeblødning eller lignende, men har littegrann brun utflod nå en uke etter svak positiv test. Hva tror dere? 

DSC_1269.JPG

Anonymkode: 4627a...d2a

Denne testen er tydelig positiv, ikke noe svakt ved den.  Jeg har aldri opplevd festeblødning, og det er ikke så vanlig, så at du ikke har opplevd det betyr ingenting.

 

 Ang brun utflod, så er det ikke unormalt å få skjørere slimhinner når man er gravid, små blødninger er også forholdsvis vanlig.  Men om det begynner å blø friskt og mye, så hadde jeg vært bekymret.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmabell
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke merket festeblødning eller lignende, men har littegrann brun utflod nå en uke etter svak positiv test. Hva tror dere? 

DSC_1269.JPG

Anonymkode: 4627a...d2a

Det er jo ikke tvil om at den er positiv! Kjempetydelig strek! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, LempikasPromise skrev:

Denne testen er tydelig positiv, ikke noe svakt ved den.  Jeg har aldri opplevd festeblødning, og det er ikke så vanlig, så at du ikke har opplevd det betyr ingenting.

 

 Ang brun utflod, så er det ikke unormalt å få skjørere slimhinner når man er gravid, små blødninger er også forholdsvis vanlig.  Men om det begynner å blø friskt og mye, så hadde jeg vært bekymret.

Så moro! Det har foreløpig ikke vært noe friskt blod, så da krysser jeg fingrene for at brun utflod og murring/hold er harmløst enn så lenge.

12 timer siden, carmabell skrev:

Det er jo ikke tvil om at den er positiv! Kjempetydelig strek! Gratulerer!

Tusen takk! :D Det var ikke planlagt men vi gleder oss masse og hopper inn i dette som en spennende og viktig oppgave :)

Anonymkode: 4627a...d2a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke merket festeblødning eller lignende, men har littegrann brun utflod nå en uke etter svak positiv test. Hva tror dere? 

DSC_1269.JPG

Anonymkode: 4627a...d2a

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så moro! Det har foreløpig ikke vært noe friskt blod, så da krysser jeg fingrene for at brun utflod og murring/hold er harmløst enn så lenge.

Tusen takk! :D Det var ikke planlagt men vi gleder oss masse og hopper inn i dette som en spennende og viktig oppgave :)

Anonymkode: 4627a...d2a

Dette er jo samme bilde som i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/topic/1010505-n%C3%A5r-kan-gynekolog-se-graviditet-n%C3%A5r-fortelle-kj%C3%A6resten/?page=1 på graviditets-forumet?? Er du samme person? 

Anonymkode: f1526...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette er jo samme bilde som i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/topic/1010505-n%C3%A5r-kan-gynekolog-se-graviditet-n%C3%A5r-fortelle-kj%C3%A6resten/?page=1 på graviditets-forumet?? Er du samme person? 

Anonymkode: f1526...65a

Ja 

Anonymkode: 4627a...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, unforgetteble skrev:

Jeg syns jeg ser en strek 😊

Sånn var min første test med skyggestrek også! Gratulerer!! 

Anonymkode: 66d37...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.3.2016 at 0.13, LempikasPromise skrev:

Denne testen er tydelig positiv, ikke noe svakt ved den.  Jeg har aldri opplevd festeblødning, og det er ikke så vanlig, så at du ikke har opplevd det betyr ingenting.

 

 Ang brun utflod, så er det ikke unormalt å få skjørere slimhinner når man er gravid, små blødninger er også forholdsvis vanlig.  Men om det begynner å blø friskt og mye, så hadde jeg vært bekymret.

Vel i dag har det blødd friskt og mye!!!  :(((( startet etter sex som mensaktig blod i dag tidlig men stoppet raskt. Nå i kveld 10 timer senere var plutselig trusa full av blod og renner blod i toalettskålen...... Hva gjør jeg nå?  Er helt knust og kjempenervøs 

Anonymkode: 4627a...d2a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel i dag har det blødd friskt og mye!!!  :(((( startet etter sex som mensaktig blod i dag tidlig men stoppet raskt. Nå i kveld 10 timer senere var plutselig trusa full av blod og renner blod i toalettskålen...... Hva gjør jeg nå?  Er helt knust og kjempenervøs 

Anonymkode: 4627a...d2a

Det høres ut som en spontanabort :( Har du smerter? 

Anonymkode: 16291...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som en spontanabort :( Har du smerter? 

Anonymkode: 16291...531

Nei ingen store smerter, men svakt ubehag og trykk (ca som jeg har det når jeg har mensen). Forvirrende og skummelt og leit når vi hadde begynt å se virkelig frem til å bli foreldre!  

Anonymkode: 4627a...d2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...