Gå til innhold

Barnevakt for småsøsken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor at en moden 12 åring sitter barnevakt for 1 småsøsken på 7? Vi har kommet i en kinky situasjon der kollega har blitt syk så fridagen min er inndratt. Jeg vet at hun klarer seg fint med søstra, hun har vært barnevakt før og ofte for andres barn, men lurer på hva samfunnet synes. Jobben min er i 5 minutts gangavstand, og barna har mobil. Jeg ser til de i lunsjpausen og har mulighet til å stikke hjem hvis det er noe. Vi bor på en liten plass uten trafikk og der alle kjenner alle.

Anonymkode: ff814...aeb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kinkig, ikke kinky, håper jeg.

Anonymkode: dde2b...173

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig går det fint. 

Anonymkode: d9e95...dce

• Liker 6
Skrevet

Ja, selvfølgelig!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

OJ 😂😂 det var ikke med meningen nei 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det innafor at en moden 12 åring sitter barnevakt for 1 småsøsken på 7? Vi har kommet i en kinky situasjon der kollega har blitt syk så fridagen min er inndratt. Jeg vet at hun klarer seg fint med søstra, hun har vært barnevakt før og ofte for andres barn, men lurer på hva samfunnet synes. Jobben min er i 5 minutts gangavstand, og barna har mobil. Jeg ser til de i lunsjpausen og har mulighet til å stikke hjem hvis det er noe. Vi bor på en liten plass uten trafikk og der alle kjenner alle.

helt greit

Anonymkode: 7212b...b47

• Liker 1
Skrevet

Så sant begge ungene er komfortable med den løsningen og synes det er greit, er det uproblematisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde vært mye gøyere å gå på jobb om det var en kinky situasjon de var kommet opp i da

Anonymkode: 5e126...77c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvordan den eldste søsken egentlig oppfører seg så snart foreldrene ikke er til stede da. 

Jeg har eldre søsken selv, som kunne finne på kjefte, og masse på temmelig mye dritt. Men foreldrene mine var jo aldri der når dette skjedde, og derfor trodde dem aldri på dette. Eller de kommenterte bare med "ja, ja" og  et skuldertrekk, uten å egentlig bry seg.     

Anonymkode: 9cca7...a64

Skrevet

Det hadde jeg tenkt var problemfritt, gitt at begge barna synes det er greit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde ikke gjort det.  Om det er snakk om en dag og det er krise ja. Men da kjenner du vel begge så godt at du vet at de ikke finner pp noe tull og at eldste er snill med yngste? Vet om en som var så søt og snill i folks øyne men ikke så mye med lillebroren sin når de ikke så.. Men de så det tilslutt.

Anonymkode: 37016...f4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...