Gå til innhold

Har du noengang hooket opp med en ex? Altså møtt exen flere år etter og dere knullet igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At dere møttes tilfeldig og tok en kopp kaffe. Det eskalerte til en middag og deretter ble han/hun med deg hjem. Personen overnattet og dere tok farvel dagen etter. Siden har dere ikke sett hverandre. 
 

 

Anonymkode: 3689b...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det er en grunn til at mine ekser er nettopp det: EKS'er. Har et par jeg er på vennskapelig fot med, men å havne til sengs med dem er uaktuelt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hooket opp med en ex, men det var planlagt. Så var ingenting som tilfeldigvis eskalerte. Men har ikke sett han annet enn på videochat i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,opptil flere.

Anonymkode: 9f03f...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri skjedd.

Ignorert alle henvendelser.

Anonymkode: 244e5...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Ikke gjør det er mitt råd. Det vil si, kan kanskje fungere for menn. For kvinner risikerer man fort at mannen da tror man har følelser fremdeles, og om han har det blir det sårt og styrete om du faktisk ikke har det. 

Vi kvinner kan jo ikke ha sex uten følelser, mener mange. 🤪

Anonymkode: bd019...910

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fy søren. 
For meg er en eks, en eks. 

Har aldri kunnet tenke meg å hooke opp med dem igjen. De er endt i the friend zone. Hadde føltes som å ha seg med broren sin… 🤢

Anonymkode: 9de50...7eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om og om igjen. Har/hadde en utenlandsk eks som ikke ville gi slipp og mer eller mindre stalket meg. I et svakt øyeblikk kunne jeg gi etter for presset og da ble jeg knulla av han. Så brøt jeg med han igjen og det var tilbake til den gamle runddansen før han fikk pressa seg mellom beina på meg igjen. Sånn holdt det av og på over flere år og det endte til og med med at det ble barn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (1 time siden):

Kun med hun som vasket leiligheten min. Mange år siden.

Hæ? Eksen din vaska leiligheten din???

Anonymkode: 03b40...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Eksen din vaska leiligheten din???

Anonymkode: 03b40...c68

Ja, er det så rart da?  Jeg er ikke i krig med mine ekser, når jeg blir sammen med noen så er det ikke idioter jeg blir sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det ved et par anledninger. Hvorfor? Fordi jeg er blank mellom ørene og blir helt idiot når personer som vet hvordan jeg funker begynner funke meg mer enn jeg får til selv. "hva kan gå galt"-knappen blir slått inn i grønn modus og så sitter jeg etterpå som en kronblom uten andre å skylde på enn meg selv. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men var ikke tilfeldig. var på besøk hos han da jeg var i nærheten på besøk hos ei venninne. og så tok vi noen pils og havnet i halmen for old times sake.

men husket hvor kjedelig jeg synes sexen var, så la meg til å sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smeltemann skrev (3 timer siden):

Ja, er det så rart da?  Jeg er ikke i krig med mine ekser, når jeg blir sammen med noen så er det ikke idioter jeg blir sammen med.

Jeg er heller ikke i krig med noen av mine ekser. Men stiller jeg opp som vaskekjerring for noen av dem? Nei..... 

Anonymkode: 03b40...c68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
StovnerJune skrev (11 timer siden):

Ja, om og om igjen. Har/hadde en utenlandsk eks som ikke ville gi slipp og mer eller mindre stalket meg. I et svakt øyeblikk kunne jeg gi etter for presset og da ble jeg knulla av han. Så brøt jeg med han igjen og det var tilbake til den gamle runddansen før han fikk pressa seg mellom beina på meg igjen. Sånn holdt det av og på over flere år og det endte til og med med at det ble barn av det.

Presset han deg til sex? hørtes ikke bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For at de skal kunne kalles ekser, må de være god i senga. Hvem fa.. er sammen med folk som ikke er gode i senga? Så for sexen sin skyld, hvorfor ikke. 

Anonymkode: 1caf3...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er heller ikke i krig med noen av mine ekser. Men stiller jeg opp som vaskekjerring for noen av dem? Nei..... 

Anonymkode: 03b40...c68

Nei nei. Noen av mine har gladelig kommet og vasket.  Mulig de er for snille da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (På 26.5.2022 den 12.04):

Presset han deg til sex? hørtes ikke bra ut

Ja, flere av gangene var i gråsonen til voldtekt, men ikke noe jeg hadde kommet noen vei med å anmelde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
StovnerJune skrev (2 minutter siden):

Ja, flere av gangene var i gråsonen til voldtekt, men ikke noe jeg hadde kommet noen vei med å anmelde.

Leit å høre , skjønner ikke at noen gidder å presse andre til sex.

Hvorfor ha sex med en som egentlig ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...