AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Del Skrevet 25. mai 2022 Sommersesongen er i full sving og jeg fatter ikke hvor utrolig mange tyskere og nordmenn som har råd til bobil. Men bortimot ingen evner å kjøre de; 25% under fartsgrensen er maksfarten de klarer. Disse hersens rullende festivaldoer er overalt, lager trafikkork av episke dimensjoner, og forsøpler vårt vakre landskap til det ugjenkjennelige. Hva faen? Kan vi ikke bare stenge de ut, og med dette få i gang vår egen, norske gjesteindustri også? Anonymkode: 65af8...bcf 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 25. mai 2022 #2 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sommersesongen er i full sving og jeg fatter ikke hvor utrolig mange tyskere og nordmenn som har råd til bobil. Men bortimot ingen evner å kjøre de; 25% under fartsgrensen er maksfarten de klarer. Disse hersens rullende festivaldoer er overalt, lager trafikkork av episke dimensjoner, og forsøpler vårt vakre landskap til det ugjenkjennelige. Hva faen? Kan vi ikke bare stenge de ut, og med dette få i gang vår egen, norske gjesteindustri også? Anonymkode: 65af8...bcf Bobil = Pensjonistkuvøse 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Del Skrevet 25. mai 2022 Føler at jeg fikk behov for bobil nå! Anonymkode: 8f9bf...9f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler at jeg fikk behov for bobil nå! Anonymkode: 8f9bf...9f6 Tissetrengt? Anonymkode: 65af8...bcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 25. mai 2022 #5 Del Skrevet 25. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sommersesongen er i full sving og jeg fatter ikke hvor utrolig mange tyskere og nordmenn som har råd til bobil. Men bortimot ingen evner å kjøre de; 25% under fartsgrensen er maksfarten de klarer. Disse hersens rullende festivaldoer er overalt, lager trafikkork av episke dimensjoner, og forsøpler vårt vakre landskap til det ugjenkjennelige. Hva faen? Kan vi ikke bare stenge de ut, og med dette få i gang vår egen, norske gjesteindustri også? Anonymkode: 65af8...bcf Tyskere med bobil syntes det sikkert er like flott å reise rundt i vår vakte natur som vi syntes det er å reise i deres. Man opplever mye med bil/bobil/campingvogn i Tyskland. De har også store naturreservater og fantastisk natur. Bobilferie er sikkert langt mer opplevelsesrikt og enkelt fremfor å ta inn på x antall hoteller og x sjekke inn på x antall fly og leie x antall biler sånn man må om man vil oppleve mye av et land. Vi overlever nok litt bobiler. Dessuten går de langt fortere enn disse syklistene som legger seg midt i veibanen så man må kjøre i 30 km/t i mange kilometer fordi det er uoversiktlige og svingete veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Del Skrevet 25. mai 2022 BoBil-Leif Anonymkode: 3e914...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Del Skrevet 26. mai 2022 Jeg ønsker meg bobil for å tilfredsstille vandrerlysten min, men så langt har det blitt med drømmen, for jeg må ha en bobil med såpass motor at det går unna. De er det ikke mange av dersom man ikke spar opp millioner. Anonymkode: 9d175...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå