AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Del Skrevet 23. mai 2022 Har mine sykdommer som gjør at jeg ofte sengeliggende over flere uker. Er stor blodpropp historie i familien også. Er det noen øvelser jeg kan gjøre liggende? Ikke noe alt for slitsomt, men bare nok til at jeg får opp pulsen litt Anonymkode: 59195...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Del Skrevet 24. mai 2022 Jeg hadde tatt kontakt med en fysioterapeut å få satt opp noen øvelser. Utrolig viktig å forebygge blodpropp, så bra at du setter fokus på det. Jeg hadde blodpropper for noen år siden i benet, og sliter enda med smerter. Virkelig noe herk. Anonymkode: ee9b6...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Del Skrevet 25. mai 2022 Når jeg lurer på sånt så pleier jeg å sjekke YouTube. Ofte finnes det videoer som går på akkurat det jeg lurer på. Hvis du søker etter typ bedridden exercise, bedrest exercise og lignende så finner du nok noen øvelser du kan prøve. Så ser du jo hvilke som funker for deg. Anonymkode: ce08a...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå