AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Jeg har blitt kjent med en hyggelig kar, men en ting som itriterer meg er væremten hans. Jeg liker ikke når folk gr helt oppi ansiktet ditt når de dkal fortelle noe eller når jeg prater. Et snnet eks er det med å ta på mennesker under en samtale og slikt. Syns dette er fryktelig slitsomt da jeg liker å ha en viss avstand .. Det er så synd for han virker genuin samtidig som det irriterer meg at han er så intens i møte med ikke bare meg men andre også. Er jeg pirkete eller skal jeg se prøve å se forbi dette? Noen med lignende erfaringee? Trenger ikke være noen du har datet.. Klarer ikke la vær å tenke tanken om at de er slitsomme Anonymkode: 0453f...26e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har blitt kjent med en hyggelig kar, men en ting som itriterer meg er væremten hans. Jeg liker ikke når folk gr helt oppi ansiktet ditt når de dkal fortelle noe eller når jeg prater. Et snnet eks er det med å ta på mennesker under en samtale og slikt. Syns dette er fryktelig slitsomt da jeg liker å ha en viss avstand .. Det er så synd for han virker genuin samtidig som det irriterer meg at han er så intens i møte med ikke bare meg men andre også. Er jeg pirkete eller skal jeg se prøve å se forbi dette? Noen med lignende erfaringee? Trenger ikke være noen du har datet.. Klarer ikke la vær å tenke tanken om at de er slitsomme Anonymkode: 0453f...26e Beklager skrivefeilene, skrev på mobil😳 Anonymkode: 0453f...26e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #3 Skrevet 23. mai 2022 Fysisk berøring er et tegn på at han er interessert i deg, eller i allefall prøver å virke interessert i deg. Det kan også være en slags "hersketeknikk", noen bruker det på den måten, mens andre igjen bare er sånn. Det å stå helt opp i trynet på deg når dere snakker er kanskje ikke så vanlig. En forklaring kan være at han hører dårlig, og ubevisst kompenserer for det på den måten. Anonymkode: ff8e2...e51 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #4 Skrevet 23. mai 2022 Kan kanskje legge til at det virker som at du selv har noen "issues" her, siden du har såpass rigid intimsone. Folk er folk, og alle er forskjellig. Jeg personlig synes det er fint med folk som tar meg på skulderen etc. når vi snakker sammen. Anonymkode: ff8e2...e51
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #5 Skrevet 23. mai 2022 🚩🚩🚩 Det blir som han jeg dumpet i forrige uke, han tvinnet tommelfingrene, og er ikke det rødt flagg, så vet ikke jeg. Veldig flott og fin kar, men ble helt sprø av den tommeltvinningen! For 2 uker siden måtte jeg dumpe en som har alle kvalitetene jeg ser etter hos en mann: ærlig, kjekk kar, munter og artig. Men OMG - altså - han laget mat med poteter, hvem gjør liksom det i 2022???? Når vi snakker om rødt flagg, datet for et par måneder siden en jeg snakker og kommuniserer godt med. Men han hadde modellfly som hobby. Herregud 🚩🚩🚩 needless to say, men dumpet han også. Hva er det med alle disse håpløse mennene???? Anonymkode: a72fa...3f2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #6 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har blitt kjent med en hyggelig kar, men en ting som itriterer meg er væremten hans. Jeg liker ikke når folk gr helt oppi ansiktet ditt når de dkal fortelle noe eller når jeg prater. Et snnet eks er det med å ta på mennesker under en samtale og slikt. Syns dette er fryktelig slitsomt da jeg liker å ha en viss avstand .. Det er så synd for han virker genuin samtidig som det irriterer meg at han er så intens i møte med ikke bare meg men andre også. Er jeg pirkete eller skal jeg se prøve å se forbi dette? Noen med lignende erfaringee? Trenger ikke være noen du har datet.. Klarer ikke la vær å tenke tanken om at de er slitsomme Anonymkode: 0453f...26e Skjønner deg godt, TS. Om en person er helt oppi ansiktet ditt når du prater (og du også observerer dette som generell atferd og ikke kun overfor deg som han er interessert i) tenker jeg personen har en meget intens fremtoning. Min erfaring med dette er at personer som har det med å bry seg med saker de ikke har noe med eller er barnslig nysgjerrige på et vis er slitsomme å forholde seg til. Noen over her nevnte hersketeknikker, noe jeg har erfart fra en narsissist som stadig skulle le og fnise bort andres seriøse utsagn når han ble for invaderende. Han satt og leste meldinger og studerte bildene på mobilen min og andres dersom vi fikk mld eller skulle lete frem info. Fikk med seg søkerloggen, bilder mens vi sveipet og annen info. Du vet på et vis hvem som vil gjennomsøke leiligheten din og ikke hvis muligheten bød seg. Han ville definitivt gjennomsøkt enhver sin leilighet uten å skjemmes om han ble avslørt. Og har du først sluppet inn en sånn person kan du vedde på at han har fått med seg koden på dørlåsen om du har kodelås og kortkoden til bankkortet ditt etter første gang du taster koden i butikk. Utrolig intens og invaderende atferd og helt klart noe jeg anser som stort rødt flagg med tilhørende alarmerende uling! Anonymkode: b805c...513 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #7 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 🚩🚩🚩 Det blir som han jeg dumpet i forrige uke, han tvinnet tommelfingrene, og er ikke det rødt flagg, så vet ikke jeg. Veldig flott og fin kar, men ble helt sprø av den tommeltvinningen! For 2 uker siden måtte jeg dumpe en som har alle kvalitetene jeg ser etter hos en mann: ærlig, kjekk kar, munter og artig. Men OMG - altså - han laget mat med poteter, hvem gjør liksom det i 2022???? Når vi snakker om rødt flagg, datet for et par måneder siden en jeg snakker og kommuniserer godt med. Men han hadde modellfly som hobby. Herregud 🚩🚩🚩 needless to say, men dumpet han også. Hva er det med alle disse håpløse mennene???? Anonymkode: a72fa...3f2 Tvinnende tommelfingre, er et rødt flagg? 😅 Vet du hva et rødt flagg er betegnelse for? Selv om du personlig syntes det er svært irriterende og plagsomt, så er det ikke et rødt flagg. Tvinning av fingre kan være et tegn på indre uro. Anonymkode: c4fa0...18a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #8 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner deg godt, TS. Om en person er helt oppi ansiktet ditt når du prater (og du også observerer dette som generell atferd og ikke kun overfor deg som han er interessert i) tenker jeg personen har en meget intens fremtoning. Min erfaring med dette er at personer som har det med å bry seg med saker de ikke har noe med eller er barnslig nysgjerrige på et vis er slitsomme å forholde seg til. Noen over her nevnte hersketeknikker, noe jeg har erfart fra en narsissist som stadig skulle le og fnise bort andres seriøse utsagn når han ble for invaderende. Han satt og leste meldinger og studerte bildene på mobilen min og andres dersom vi fikk mld eller skulle lete frem info. Fikk med seg søkerloggen, bilder mens vi sveipet og annen info. Du vet på et vis hvem som vil gjennomsøke leiligheten din og ikke hvis muligheten bød seg. Han ville definitivt gjennomsøkt enhver sin leilighet uten å skjemmes om han ble avslørt. Og har du først sluppet inn en sånn person kan du vedde på at han har fått med seg koden på dørlåsen om du har kodelås og kortkoden til bankkortet ditt etter første gang du taster koden i butikk. Utrolig intens og invaderende atferd og helt klart noe jeg anser som stort rødt flagg med tilhørende alarmerende uling! Anonymkode: b805c...513 Du skjønte poenget mitt med en gang. Han gjør dette både med mine venninner som han ikke kjenner så godt og sine egne kompiser. Har merket meg dette gjentatte ganger. Når du kan kjenne ånden til en person så mener jeg de er fornærme og jeg får en dårlige vibe.. Dette er heller ikke en liten fyr som må gjøre seg til for å syns i mengen. Karen er nesten 2 meter så da blir det så synlig også.. Jeg stryker ikke mine venner på ryggen, eller klemmer de på armen når jeg prater med mindre det er noe hysterisk jeg skal dele med ei nær venninne i en sånn «klyp meg i armen setting». Anonymkode: 0453f...26e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #9 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 🚩🚩🚩 Det blir som han jeg dumpet i forrige uke, han tvinnet tommelfingrene, og er ikke det rødt flagg, så vet ikke jeg. Veldig flott og fin kar, men ble helt sprø av den tommeltvinningen! For 2 uker siden måtte jeg dumpe en som har alle kvalitetene jeg ser etter hos en mann: ærlig, kjekk kar, munter og artig. Men OMG - altså - han laget mat med poteter, hvem gjør liksom det i 2022???? Når vi snakker om rødt flagg, datet for et par måneder siden en jeg snakker og kommuniserer godt med. Men han hadde modellfly som hobby. Herregud 🚩🚩🚩 needless to say, men dumpet han også. Hva er det med alle disse håpløse mennene???? Anonymkode: a72fa...3f2 Ja, skjønte nå at dette var et sarkastisk innlegg. Dont mind me 😅🫠 Anonymkode: c4fa0...18a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2022 #10 Skrevet 23. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skjønte poenget mitt med en gang. Han gjør dette både med mine venninner som han ikke kjenner så godt og sine egne kompiser. Har merket meg dette gjentatte ganger. Når du kan kjenne ånden til en person så mener jeg de er fornærme og jeg får en dårlige vibe.. Dette er heller ikke en liten fyr som må gjøre seg til for å syns i mengen. Karen er nesten 2 meter så da blir det så synlig også.. Jeg stryker ikke mine venner på ryggen, eller klemmer de på armen når jeg prater med mindre det er noe hysterisk jeg skal dele med ei nær venninne i en sånn «klyp meg i armen setting». Anonymkode: 0453f...26e Hvorfor sier du ikke i fra til han i situasjonen da? Eller ta et skritt tilbake? "Du trenger ikke stå helt oppi ansiktet mitt" - si det med et smil. Han er nok ikke klar over det, og dette er nok bare et tegn på at han ikke har den samme intimsonen som deg, og det er helt greit. Hvis du liker han på alle andre områder syntes jeg definitivt du skal si ifra, du har ingenting å tape på det. Ingen grunn til å få en dårlig vibe, og det tror jeg heller ikke du får. Det er nok heller du selv som kjenner deg ukomfortabel når noen du ikke kjenner så godt, bryter din intimsone - og det er helt greit. Men som sagt, dette er ikke et rødt flagg - han er bare et helt normalt menneske, med feil og mangler - akkurat som deg og meg. Anonymkode: c4fa0...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå