AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Del Skrevet 22. mai 2022 ...Og som ikke er Hoka. Pris ingen hindring -føttene skal vare livet ut. Anonymkode: 09af4...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Del Skrevet 22. mai 2022 Asics Novablast - de er helt fantastisk gode 🤩 Anonymkode: 3eb0a...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Del Skrevet 22. mai 2022 Vi kan ikke det. De må passe foten din, så du må prøve selv. Anonymkode: 3e452...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Del Skrevet 22. mai 2022 VJ Sport. Jeg har modellene Irock 3, XTRM og Ultra. Liker alle sammen, men passformen er litt ulik. Irock 3 sitter desidert best på min fot. Anonymkode: 6d952...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #5 Del Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi kan ikke det. De må passe foten din, så du må prøve selv. Anonymkode: 3e452...881 Gi meg tips, så tester jeg ut det selv. Anonymkode: 09af4...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Del Skrevet 22. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): VJ Sport. Jeg har modellene Irock 3, XTRM og Ultra. Liker alle sammen, men passformen er litt ulik. Irock 3 sitter desidert best på min fot. Anonymkode: 6d952...651 Ikke hørt om før. Skal sjekke! Anonymkode: 09af4...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 22. mai 2022 #7 Del Skrevet 22. mai 2022 Asics gel Kayano eller Cumulus. Gtx-versjonene er gode i marka, men har begge deler og de er kjempegode. Har nok brukt Cumulus mest. Sliter ut 2-3 par i året, men da brukes de til det meste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. mai 2022 #8 Del Skrevet 22. mai 2022 Jeg var avhengig av god demping da jeg drev og jogget og jeg var superfornøyd med dempingen i Mizuno Wave Prophecy, men ser ut som modellen ikke selges lenger så det hjelper deg lite, men du kan kanskje undersøke hvilken modell som har erstattet den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Del Skrevet 22. mai 2022 Noen bra fra Nike? Anonymkode: 09af4...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 22. mai 2022 #10 Del Skrevet 22. mai 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Noen bra fra Nike? Anonymkode: 09af4...c5e For rolige joggeturer, ZoomX Invincible Run. Vomero 16 om du vil ha en mer allsidig sko fra Nike, men likevel bevare litt av "gå på skyer følelsen" Invincible Run gir. Personlig er jeg ikke noe glad i React mellomsålen man finner i de fleste Nike sko, ZoomX er dog noe helt annet. Litt vanskelig å komme med forslag siden du ikke presiserer hvordan de skal brukes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 22. mai 2022 #11 Del Skrevet 22. mai 2022 New balance fresh foam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alt blir ok Skrevet 22. mai 2022 #12 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) Asics gel kayano er de jeg sverger til. Kjøper meg ett par hvert år. Bruker også Salomon terrengsko mye, men det blir ikke til løping, mer gåturer i terrenget. Endret 22. mai 2022 av Alt blir ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #13 Del Skrevet 22. mai 2022 Skoene skal brukes til joggeturer ute på asfalt og evt grus. Ikke terrengsko. Anonymkode: 09af4...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #14 Del Skrevet 22. mai 2022 TheAtl skrev (23 minutter siden): For rolige joggeturer, ZoomX Invincible Run. Denne skal jeg sjekke ut! Anonymkode: 09af4...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola8876 Skrevet 22. mai 2022 #15 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) Asics Nimbus! Har hatt sikkert 10 par. Eller Brooks Ghost. Endret 22. mai 2022 av Lola8876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2022 #16 Del Skrevet 22. mai 2022 Lola8876 skrev (7 minutter siden): Asics Nimbus! Har hatt sikkert 10 par. Eller Brooks Ghost. Jeg har et par Nimbus. Absolutt gode sko! Anonymkode: 09af4...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 22. mai 2022 #17 Del Skrevet 22. mai 2022 55 minutter siden, AnonymBruker said: Skoene skal brukes til joggeturer ute på asfalt og evt grus. Ikke terrengsko. Anonymkode: 09af4...c5e Det er mer enn underlag som avgjør. Som med de fleste verktøy så er løpesko gjerne designet for en spesifikk oppgave. For eksempel så er Invincible Run tiltenkt rolige joggeturer, mens Vomero 16 er en allrounder laget for å kunne takle det meste fra rolige langturer til kortere intervaller og tempoløp. (I tillegg har du mer rendyrkede temposko (Nike Streakfly), konkurransesko (Nike Vaporfly Next%), stabilitetsko (for overpronasjon eller supinasjon) og så videre.) I samme kategori som Invincible Run ("max cushion") så er New Balance More V3 en veldig populær sko. Jeg har løpt rundt 600 kilometer i mitt par og kunne ikke vært mer fornøyd. De er en drøm å gå i også. Blant skoene med mye demping i kategorien til Vomero 16 ("daily trainer") så kan jeg varmt anbefale Asics Novablast og Puma Velocity Nitro 2. Novablast er halvt i første kategori og har følgelig mer demping, men er likevel relativt allsidige, Velocity Nitro 2 oppleves som lettere og mer stabile, spesielt rundt krappe svinger. Vomero 16 er helt ok de, men neppe sko jeg kjøper igjen. New Balance 1080 V12 er også en god kandidat, dessverre så har jeg ikke fått prøvd dem selv enn så lenge. Om du vil være ekstra fancy, Saucony Endorphin Speed 2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 28. mai 2022 #18 Del Skrevet 28. mai 2022 Adidas ultra boost liker jeg, og Hoka (men de liker jo ikke du 😀 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #19 Del Skrevet 29. mai 2022 Reebok, Asics, Adidas og Nike er hva jeg alltid har likt. Akkurat nå har jeg hare Adidas, men det er litt tilfeldig. Var godt tilbud, så jeg kjøpte mange når jeg fant noen jeg likte. Anonymkode: 505f6...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå