Gå til innhold

Mannen ble såret av meg igår...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Goodtimes skrev (15 minutter siden):

Jeg var selv som mannen din. Elsker sex og intimitet! 

Dama sa jeg ikke måtte mase, og jeg tok jo selvfølgelig til meg dette og maste ikke. Da ble det jo virkelig ikke sex i det hele tatt. Jeg bestemte meg at hun skulle få muligheten til å ta initiativ og hva skjedde? Hun lå med en annen.... 

Har selv funnet ut at livet er for kort til å være med noen som ikke vil ha deg. Å være med noen som ikke er på samme plan som en selv er egentlig dødfødt. Nå er jeg i et nytt forhold hvor det er gjensidighet i sexlivet er virkelig på topp. 

Selv om jeg ikke fikk sex med ekskona, så var det aldri noe tema for meg å være utro. Det er kanskje ikke så rart at typen din blir paranoid, for i mitt tilfelle var ekskona å henta seg sex hos en annen mann. 

Hehe. Dette var jo litt søtt da. 

Min erfaring gjennom 30 år som seksuelt aktiv er at kvinner i all hovedsak er de som er passive, og har forventninger som mannen må innrette seg etter. 

Har blitt fortalt av 1 kvinne at hun har følt at jeg har mast. Gjorde en god og tydelige avtale med henne at da får hun ta initiativ når lysten kommer over henne. Det skjedde ingenting fra hennes side, så etter noen måneder så spurte jeg om lysten hadde kommet tilbake. Svaret jeg fikk var at hun var for usikker på hvordan hun skulle gå frem når det er hun som ba meg slutte å mase.. Så hun ønsket likevel at jeg skulle være "på" slik at vi hadde et velfungerende sexliv. Forstå det de som vil. Dette gir ingen mening. 

Tror ikke vi menn skal skamme oss for å være frempå hva gjelder sex. Alternativet for mange samliv vil da være at de blir sexløse. 

Det vi menn ikke skal finne oss i er at alt ansvar for sex faller på hans skuldre. Det bør være en viss balanse på hvem som tar initiativ og utforskning. 

Er du en mann som får brukt mot deg at du "maser" mens kvinnen selv aldri er aktiv i sexlivet, da må du vurdere sterkt om du skal bli værende i dette forholdet. Mitt råd er 🏃‍♂️Det gjorde jeg med denne kvinnen som følte at jeg maste, og angrer ikke et sekund. 

 

 

Anonymkode: df30a...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er ikke pliktsex og mas som ødelegger sexlivet. Det er og ikke ville ha sex med partneren sin som ødelegger forholdet. 

Anonymkode: b3a81...113

Så du forventer at partneren din alltid skal ha lyst på deg når du har lyst? Ingen forhold vill fungere sånn i lengden! 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er årsaken til at du ikke liker å bli tatt på, av noen. Du er nok ikke helt friskmeldt.

Min ekskone hadde de samme problemene, etter forelskelsesfasen (ca. 1 år) gikk hun over til å bli sånn som deg. Hun ble også utsatt for seksuelle overgrep. 

Anonymkode: ce0a5...c26

Mens jeg som ikke er utsatt for overgrep heller ikke liker klemmer. Det finnes mange grunder til å ikke alltid like fysisk kontakt, det er ikke så enkelt som at alle med lik oppførsel som din kone er din kone. 
 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har vært i mannen din sine sko, med utallige tilnærmelser og avvisninger, som tilslutt endte med at min egen seksualitet forsvant og

Anonymkode: ce0a5...c26

TS har avvist en gang etter månedsvis med pliktsex, mener du virkelig at 1 er utallige? Jeg sliter med å tro at du virkelig mener 1 er utallig, jeg tror heller du projiserer din historie på TS sin man og overser hva TS faktisk skriver. 
 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva jeg vil si med dette ? 

Anonymkode: ce0a5...c26

Ja hva vill du si med å fortelle en historie om et sex løst ekteskap til en kvinne som har pliktsex (uønsket sex) med en mann som reagerer veldig manipulative når TS forsøker å sette den minste grense for sin egen kropp? For meg ser det ut som projisering. 
 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Se litt i deg selv her. Oppsøk psykolog og jobb med overgrepet.

Anonymkode: ce0a5...c26

TS har allerede skrevet at hun går i terapi og tråden her er jo et klart tegn på at hun reflekterer rundt forholdet. Kanskje du skulle lest tråden skikkelig før du svarte.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke bli min ekskone.

Anonymkode: ce0a5...c26

Ikke projiserer die følelser for din ekskone på TS.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mannen din gjør kanskje alt han kan for å få dette til.

Anonymkode: ce0a5...c26

Virkelig, mener du at det å presse og manipulere et overgrep offer til sex er å «gjøre alt man kan». De går i terapi så forhåpentligvis er mannen i stand til å endre seg, men er dette alt han kan så er det ikke bra. 
 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er han som meg så holder han ut, er han ikke kan det være han tilslutt tar han beina fatt og løper som om han hadde fanden i hælene. 

Anonymkode: ce0a5...c26

Om han ikke er i stand til å endre seg håper jeg TS tar beina fast før han ødelegger henne. 
 

 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er svært krevende å leve sammen med noen som har vært utsatt for seksuelt misbruk. De fleste kommer aldri over det, de må lære seg å leve med det. Seksuelt misbruk /overgrep kan være helt grusomt ødeleggende for sinnet. 

Anonymkode: ce0a5...c26

Du har en ekskone som har vært utsatt for overgrep, det betyr ikke at du vet alt om alle mennesker som noen gang er utsatt for overgrep. Det er trist at du hadde et vanskelig forhold, men du bør holde deg for god til å legge dette på TS. 
 

Du ba TS se på seg selv men det er mulig det ville være like nyttig for deg. Det høres veldig litte nyansert ut når du legger 100% av ansvaret for ditt havarerte ekteskap og sex liv på din kone, virkeligheten er sjeldent så svart hvit.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (8 timer siden):

Jeg var selv som mannen din. Elsker sex og intimitet! 

Dama sa jeg ikke måtte mase, og jeg tok jo selvfølgelig til meg dette og maste ikke. Da ble det jo virkelig ikke sex i det hele tatt. Jeg bestemte meg at hun skulle få muligheten til å ta initiativ og hva skjedde? Hun lå med en annen.... 

Har selv funnet ut at livet er for kort til å være med noen som ikke vil ha deg. Å være med noen som ikke er på samme plan som en selv er egentlig dødfødt. Nå er jeg i et nytt forhold hvor det er gjensidighet i sexlivet er virkelig på topp. 

Selv om jeg ikke fikk sex med ekskona, så var det aldri noe tema for meg å være utro. Det er kanskje ikke så rart at typen din blir paranoid, for i mitt tilfelle var ekskona å henta seg sex hos en annen mann. 

Jo det er rart å mistenke utroskap på grund av en eneste avisning. Om du skal bytte ut dama de hver gang hun får det travelt på jobb eller av andre grunner har mindre sex lyst så blir det ikke særlig lange forhold på deg.
 

Så bra at du aksepterte at dammen din ikke hadde lyst. Det gjør det jo din situasjon til en helt annen en den TS og mannen er i, så fortellingen din er vel strengt tatt ikke relevant for denne tråden på noen måtte. 

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...