Gå til innhold

Mannen ble såret av meg igår...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært sånn de siste månedene pga mye jobb og stress, så har sex livet vårt blitt veldig kjedelig. Jeg er alltid for trøtt, og han vil ha hele tiden. Han føler vi må ha sex for at forholdet skal være bra, og han blir super paranoid når jeg ikke vil ha sex. Så det blir mas, mas mas. ... Jeg sier ja og synes det går greit men orker ikke bry meg til å få orgasme. Og stakkars han prøver alt for å gjøre meg fornøyd .

Igår kveld så satt vi og så på film, og han begynte ta på meg og ville kose. Jeg ble helt sånn... Dyttet han litt vekk og synes det var sykt ubehagelig og ville helst ha fred. Det har ikke skjedd før og nesten som jeg skulle bli tatt på av en fremmede, han ble sykt lei seg og skjønte ikke hvorfor jeg ikke ville ha han nær meg mer. Jeg skyldte på det var kaldt eller jeg bare var trøtt, men jeg dyttet han bort helt ubevisst og ble litt satt ut selv.

 

Til vanlig liker jeg ikke å bli klemt av folk til og med min søster, mor osv. 

Jeg liker ikke bli tatt på,men når jeg er forelsket så elsker jeg intimitet. 

Hva skjer? 

Vil jeg ikke ha han mer? Jeg synes det er så ubehagelig å bli tatt på av han nå

Anonymkode: bf6ea...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen din ble såret av at du én kveld ikke ønsket kos (som det høres ut som alltid leder til sex). Han må roe følelsene sine litt. Det er ikke noe å bli såret for. 

Anonymkode: ef622...f2e

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er så lite sexy som mas.

Det høres ut som om dere må snakke sammen; hva kan dere sammen gjøre for at du skal få mer lyst? Hva trenger han for å bli trygg på forholdet deres - annet enn sex?

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt kan skje dersom det blir mye sexmas og ingen berøring er bare kos men alltid fører til forespørsel om sex. Pliktsex😬

Jeg tror du må ta en ærlig prat om hvordan det oppleves og at han må gi deg litt fred. Og at han ikke må ta det personlig, MEN at det kan ta skade hvis det fortsetter sånn her.

Er det håp om at jobbstresset roer seg snart? Du er nok rett og slett generelt sliten. Vi er mange som synes det er vanskelig å ha overskudd til sex da og sexmas blir bare enda er krav. Mens andre er motsatt, de føler sex er avstressende.

Anonymkode: 93924...5c4

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Norja said:

Ingenting er så lite sexy som mas.

Det høres ut som om dere må snakke sammen; hva kan dere sammen gjøre for at du skal få mer lyst? Hva trenger han for å bli trygg på forholdet deres - annet enn sex?

Han sier alltid at å kose litt betyr ikke vi må ha sex men det er jo nettopp det, han vil ha sex og midt i en film er litt kjipt .

Anonymkode: bf6ea...1ec

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sier alltid at å kose litt betyr ikke vi må ha sex men det er jo nettopp det, han vil ha sex og midt i en film er litt kjipt .

Anonymkode: bf6ea...1ec

Da gjør han seg selv en bjørnetjeneste, for han holder ikke det han lover. Alle har lov til å bestemme over egen kropp og sette grenser. Så man må få lov til å ha kroppen i fred uten at den andre blir furt.

Anonymkode: 93924...5c4

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Da gjør han seg selv en bjørnetjeneste, for han holder ikke det han lover. Alle har lov til å bestemme over egen kropp og sette grenser. Så man må få lov til å ha kroppen i fred uten at den andre blir furt.

Anonymkode: 93924...5c4

Ja .. da jeg trakk meg unna også spurte han om jeg skjulte noe .. det synes jeg var rart og spesielt spørsmål. Spurte hva han antok? Og hva skulle jeg skjule?

Anonymkode: bf6ea...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Da gjør han seg selv en bjørnetjeneste, for han holder ikke det han lover. Alle har lov til å bestemme over egen kropp og sette grenser. Så man må få lov til å ha kroppen i fred uten at den andre blir furt.

Anonymkode: 93924...5c4

Tar jeg det opp med han så vil han nok bli kjempesåret eller sur på meg...

Anonymkode: bf6ea...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånt kan skje dersom det blir mye sexmas og ingen berøring er bare kos men alltid fører til forespørsel om sex. Pliktsex😬

Jeg tror du må ta en ærlig prat om hvordan det oppleves og at han må gi deg litt fred. Og at han ikke må ta det personlig, MEN at det kan ta skade hvis det fortsetter sånn her.

Er det håp om at jobbstresset roer seg snart? Du er nok rett og slett generelt sliten. Vi er mange som synes det er vanskelig å ha overskudd til sex da og sexmas blir bare enda er krav. Mens andre er motsatt, de føler sex er avstressende.

Anonymkode: 93924...5c4

Helt enig 

Anonymkode: 87fc7...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja .. da jeg trakk meg unna også spurte han om jeg skjulte noe .. det synes jeg var rart og spesielt spørsmål. Spurte hva han antok? Og hva skulle jeg skjule?

Anonymkode: bf6ea...1ec

Og i tillegg sa han at jeg gjorde han kjempe flau

Anonymkode: bf6ea...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å jobbe mindre litt mindre, og bruke tiden til å pleie kjærligheten en periode?

Anonymkode: c3d9f...0b7

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha sex når du ikke har lyst. Aldri. Du kommer snart til å avsky han, hate hver gang han tar på deg, og det vil være slutten for forholdet. 

Han må slutte å holde på slik. Og du må ta grep som gjør at egen lyst kommer tilbake. Og dere må begge akseptere at det vil være noen slike dupper i lyst gjennom et langt samliv. 

Anonymkode: a3216...43c

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det har vært sånn de siste månedene pga mye jobb og stress, så har sex livet vårt blitt veldig kjedelig. Jeg er alltid for trøtt, og han vil ha hele tiden. Han føler vi må ha sex for at forholdet skal være bra, og han blir super paranoid når jeg ikke vil ha sex. Så det blir mas, mas mas. ... Jeg sier ja og synes det går greit men orker ikke bry meg til å få orgasme. Og stakkars han prøver alt for å gjøre meg fornøyd .

Igår kveld så satt vi og så på film, og han begynte ta på meg og ville kose. Jeg ble helt sånn... Dyttet han litt vekk og synes det var sykt ubehagelig og ville helst ha fred. Det har ikke skjedd før og nesten som jeg skulle bli tatt på av en fremmede, han ble sykt lei seg og skjønte ikke hvorfor jeg ikke ville ha han nær meg mer. Jeg skyldte på det var kaldt eller jeg bare var trøtt, men jeg dyttet han bort helt ubevisst og ble litt satt ut selv.

 

Til vanlig liker jeg ikke å bli klemt av folk til og med min søster, mor osv. 

Jeg liker ikke bli tatt på,men når jeg er forelsket så elsker jeg intimitet. 

Hva skjer? 

Vil jeg ikke ha han mer? Jeg synes det er så ubehagelig å bli tatt på av han nå

Anonymkode: bf6ea...1ec

Flere mnd uten sex og hver gang han prøver så blir han avvist. Da er det ikke rart at han blir lei seg. Avslutt forholdet da?

Anonymkode: 06e85...43a

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Flere mnd uten sex og hver gang han prøver så blir han avvist. Da er det ikke rart at han blir lei seg. Avslutt forholdet da?

Anonymkode: 06e85...43a

Leser du ikke at ts sier ja til maset? 

Anonymkode: dc806...617

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det har vært sånn de siste månedene pga mye jobb og stress, så har sex livet vårt blitt veldig kjedelig. Jeg er alltid for trøtt, og han vil ha hele tiden. Han føler vi må ha sex for at forholdet skal være bra, og han blir super paranoid når jeg ikke vil ha sex. Så det blir mas, mas mas. ... Jeg sier ja og synes det går greit men orker ikke bry meg til å få orgasme. Og stakkars han prøver alt for å gjøre meg fornøyd .

Igår kveld så satt vi og så på film, og han begynte ta på meg og ville kose. Jeg ble helt sånn... Dyttet han litt vekk og synes det var sykt ubehagelig og ville helst ha fred. Det har ikke skjedd før og nesten som jeg skulle bli tatt på av en fremmede, han ble sykt lei seg og skjønte ikke hvorfor jeg ikke ville ha han nær meg mer. Jeg skyldte på det var kaldt eller jeg bare var trøtt, men jeg dyttet han bort helt ubevisst og ble litt satt ut selv.

 

Til vanlig liker jeg ikke å bli klemt av folk til og med min søster, mor osv. 

Jeg liker ikke bli tatt på,men når jeg er forelsket så elsker jeg intimitet. 

Hva skjer? 

Vil jeg ikke ha han mer? Jeg synes det er så ubehagelig å bli tatt på av han nå

Anonymkode: bf6ea...1ec

Forholdet er over hos deg. Nytter ikke skylde på jobb og stress. 

Anonymkode: 0c3d5...a67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forholdet er over hos deg. Nytter ikke skylde på jobb og stress. 

Anonymkode: 0c3d5...a67

Ikke nødvendigvis dødt ennå, men absolutt på vei dit om han fortsetter å oppføre seg som nå. Sexmas, beskyldninger når hun sier nei, manglende forståelse for grenser.

Anonymkode: 93924...5c4

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tips til alle menn: Hvis dama ønsker sex sjeldnere enn 1 gang om dagen, så bytt henne ut. Fortrinnsvis med en annen kvinne, men bedre å være singel enn å leve med en partner uten sexlyst.

Anonymkode: e09eb...6a8

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en ond spiral som vil bli svært vanskelig å komme seg ut av jo lengre det fortsetter. 

Pliktsex er døden for et forhold. Som noen andre sa, du kommer til å ende opp med å avsky han. Ikke ha sex med han når du ikke vil med mindre du ønsker at forholdet skal dø en smertefull, vond død. 

Problemet her er at han forbinder sex med kjærlighet, nærhet og intimitet. Når du avviser han, så tar han det som om du avviser *han*, og prøver å gi deg dårlig samvittighet for det. 

Samtidig får ikke du nærhet og kjærlighet fra din partner, fordi han maser kun på sex, og du kan derfor ikke være trygg på at kos eller bare bruke tid sammen i sofaen med en film ikke vil lede til sexmas. Og jo mer han maser, jo mindre vil du ha lyst. Og jo mindre du har lyst, jo mer avvist vil han føle seg. 

Ofte hjelper det å ha en "ingen sex" periode på noen uker. Da kan du være med partneren din uten å føle presset til å ha sex, og kan derfor etterhvert få lyst på sex igjen. Problemet her er jo at om mannen ikke forstår hvordan det føles for deg, så vil han bare fortsette å presse på.

Nei, dette er vanskelig. Sexmas og pliktsex er døden for et forhold, spesielt når partneren din bruker emosjonell manipulasjon for å forsøke å få det som han vil. 

 

Anonymkode: 9a3df...409

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tips til alle menn: Hvis dama ønsker sex sjeldnere enn 1 gang om dagen, så bytt henne ut. Fortrinnsvis med en annen kvinne, men bedre å være singel enn å leve med en partner uten sexlyst.

Anonymkode: e09eb...6a8

😆 Gjelder det motsatte også? Eller tror du på myten om at alle menn har høy lyst og alltid er klare for sex?

Det går an å reparere sånt som det her, men ikke med innstilling som din.

Anonymkode: 93924...5c4

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke nødvendigvis dødt ennå, men absolutt på vei dit om han fortsetter å oppføre seg som nå. Sexmas, beskyldninger når hun sier nei, manglende forståelse for grenser.

Anonymkode: 93924...5c4

Nei, ikke pga sexmas, fordi du er kjedelig og ferdig. 

Anonymkode: 0c3d5...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...