Gå til innhold

Det verste med å være mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 7.44):

Menn blir ikke akseptert at dem vil bruke kjoler.

Anonymkode: e097e...5f9

Hva i all verden, hvem faen bryr seg om kjoler😂😂😂😂

Anonymkode: 80383...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være den såkalte snabelen de har mellom beina. 

Anonymkode: cc93f...e00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva i all verden, hvem faen bryr seg om kjoler😂😂😂😂

Anonymkode: 80383...8e8

Det er åpenbart menn her som gjerne skulle vært dame, det er vel den lille gruppen som er opptatt av kjoler.

 

 

Anonymkode: 2c007...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2022 den 15.11):

Dette er det aller verste med å være mann. Damer kan få pikk any day uansett. Mens menn må jobbe så inderlig for det. Bare se på tinder. En vanlig dame, 1000 likes, en vanlig mann, 3. Hvorfor er det sånn. 

Anonymkode: 79c4e...10e

Men det er ikke det samme. 
Sex med en man ikke liker/er interessert i har høy verdi for menn. For kvinner har det lav verdi.

For en mann er det som å få et gratis gourmetmåltid, mens for en kvinne er det som å få et stykke muggent brød.

Vi er ikke «heldige» som kan ligge med menn vi ikke liker og som ikke liker oss. Tvert i mot kan det være ødeleggende.

Anonymkode: a651d...58b

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vi hadde reell verneplikt og nesten alle gutter måtte i militæret, tenker jeg at det må ha vært det verste. Å bli kommandert til å gjøre ting, i ytterste konsekvens bli tvunget til å myrde helt ukjente mennesker, i den grad at man risikerer straff hvis man nekter, det sto for meg som dypt urettferdig og galt. At A skal tvinge B til å drepe C, fordi C er tvunget ut i krig av D - er absurd. 

Anonymkode: a651d...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (På 22.5.2022 den 8.36):

At det å pynte seg vil si dress og slips. Damer har det mye enklere.

Seriøst ? Drt må være fordelen. Kan ha samme dress år etter år.

Anonymkode: 99ecb...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 18.23):

Det verste er at det er så ufattelig mye vanskeligere å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. At det er så veldig mye høyere krav til utseende og sosial status for i det hele tatt å bli vurdert av noen som helst

Anonymkode: 35484...f0c

Jeg lurer på om du følger med i samfunnet?

Det er et enormt utseendepress på damer, og mange opererer seg både her og der for å tilfredsstille kravstore mannfolk. Ser du på et hvilket som helst TV-program eller film, er damene garantert slanke og vakre, mens menn veldig ofte dasser rundt, smålubne og tynnhåret, det er ikke så nøye med dem. Ingen kvinne ville fått jobben om hun så ut som enkelte menn gjør.

Ute i hverdagslivet gjelder dette også. De kvinnene som ikke har utseendet med seg, som kan ha skavanker av ulike slag, slite med overvekt osv., de stiller lenger bak i køen. Jeg ser at enkelte menn i tråden skriver at sånn er ikke de, men det viser seg gang på gang at det er kvinnene med det "riktige" utseendet som blir valgt. For mange menn er utseendet det aller viktigste, min oppfatning er at kvinner i langt større grad ser på personlighet. Ser mange pene damer sammen med helt ordinære mannfolk.

Du henger en del etter når det gjelder det med status også. I dag har kvinner generelt høy utdannelse, mange har en veldig solid økonomi, og er ikke avhengig av en mann. Vi står på egne ben. At mange velger menn med noenlunde lik utdannelse og status, er egentlig ikke så rart når det ofte er på studier eller arbeidsplass en møter fremtidig partner.

 

Anonymkode: 2c007...ccd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulighet for nærhet og intimitet. Har ikke fått en klem av en dame på 4 år.

Kvinner kan ikke fatte hvordan det er for mindre attraktive menn. De vil aldri kunne forstå det, fordi vi lever i to HEEEELT forskjellige verdener på det området.

Jeg kunne sikkert fått en klem hvis jeg spurte noen, men man synker da ikke så lavt.

Det fins sikkert kvinner som har 10 000 for en klem på onlyfans. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (5 timer siden):

Mulighet for nærhet og intimitet. Har ikke fått en klem av en dame på 4 år.

Kvinner kan ikke fatte hvordan det er for mindre attraktive menn. De vil aldri kunne forstå det, fordi vi lever i to HEEEELT forskjellige verdener på det området.

Jeg kunne sikkert fått en klem hvis jeg spurte noen, men man synker da ikke så lavt.

Det fins sikkert kvinner som har 10 000 for en klem på onlyfans. 

Og du tror mindre attraktive damer har det noe bedre? Herregud....

Anonymkode: 81f48...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...