Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor selges ikke høns i butikker mere? 

Anonymkode: 87565...719

Skrevet

Det er ingen som kjøper dem. Ingen gidder å la ei høne trekke på komfyren en time lenger. Folk skal bare hive kyllingfilet i panna. Tre millioner høner blir gasset ihjel og destruert som spesialavfall hvert år. Noen som snakket om matsvinn?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hareena skrev (1 time siden):

Det er ingen som kjøper dem. Ingen gidder å la ei høne trekke på komfyren en time lenger. Folk skal bare hive kyllingfilet i panna. Tre millioner høner blir gasset ihjel og destruert som spesialavfall hvert år. Noen som snakket om matsvinn?

Fikk tak i på en utenlandsk butikk. Vi lager indisk curry gryte av den 🙃

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hareena skrev (1 time siden):

Det er helt forferdelig!! 

Anonymkode: 2517a...423

AnonymBruker
Skrevet
Hareena skrev (2 timer siden):

Folk sulter og så skjer dette 

• Liker 1
Skrevet

Jeg lager hønsefrikasse noen ganger. Du finner den frossen i frysedisken.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (1 time siden):

Jeg lager hønsefrikasse noen ganger. Du finner den frossen i frysedisken.

Hvilken butikk? Her i Trondheim finner jeg det ikke. Men fant på utenlandsk butikk 

AnonymBruker
Skrevet

Spør butikken om de ikke kan ta inn. Har kjøpt frossen på Rema noen ganger

Anonymkode: bcbbd...560

Skrevet

De har da høne i frysedisken. På Meny og Kiwi. Spør hvis du ikke finner, det er nydelig, langkokt mat. 

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, Hareena said:

Må nok helst trekke enda lenger skal den bli god. Brukes første dag til frikasse e.l. Og andre dag til suppe. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Muskath skrev (1 time siden):

De har da høne i frysedisken. På Meny og Kiwi. Spør hvis du ikke finner, det er nydelig, langkokt mat. 

De har gullhøne ja. Synes ikke at de er så gode 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes de er kjempegode, det gjelder å koke lenge nok. Men smaken er forskjellig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor store forskjeller kan en høne bli i smak når den kokes i flere timer? 

Skrevet

Kiwi pleier ha. Og er de tomme minner jeg de på å få inn flere. Kjøper gjerne fire fem stykker om gangen. 

Skrevet
BobbySocks skrev (8 minutter siden):

Kiwi pleier ha. Og er de tomme minner jeg de på å få inn flere. Kjøper gjerne fire fem stykker om gangen. 

Hva er vitsen med å kjøpe så mange av gangen? Det går jo nesten ikke an å få med seg hjem engang.

AnonymBruker
Skrevet
Hareena skrev (7 timer siden):

Å drepe dyr er forferdelig og helt unødvendig, samma om det går i søpla eller i kjeften vår. 

Anonymkode: c84a3...5db

Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Hva er vitsen med å kjøpe så mange av gangen? Det går jo nesten ikke an å få med seg hjem engang.

Fordi jeg koker mange av gangen. 

• Liker 2
Skrevet
BobbySocks skrev (3 minutter siden):

Fordi jeg koker mange av gangen. 

Men én høne krever min største kjele. Jeg kunne ha kokt to av gangen, men fire-fem?? Har du gedigen komfyr?

Blir mye høne da:laugh:

Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Men én høne krever min største kjele. Jeg kunne ha kokt to av gangen, men fire-fem?? Har du gedigen komfyr?

Blir mye høne da:laugh:

Jepp. Og gedigne kasseroller. Det blir nye høne og enda mer kraft! 

• Liker 3
Skrevet (endret)
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Å drepe dyr er forferdelig og helt unødvendig, samma om det går i søpla eller i kjeften vår. 

Anonymkode: c84a3...5db

Dyr spiser dyr og det samme gjør vi. Menneskene som vokser opp nå har sett for mye på Disney og annet tull.

Tøvete at enkelte mennesker skal late om om vi ikke er kjøttetere, dog er det enda mer tøvete med mennesker som tvinger dyrene sine, gjerne katter og hunder, til å gjøre det samme, det er unødvendig det og rent dyreplageri.

Endret av Fridiskusjon.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...