Gå til innhold

Å vinne andre og tredje premie i lotto


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker litt på det å vinne i lotto, hvor førstepremien ligger på flere millioner.. Eller på flax lodd hvor man kan vinne en million. Det virker jo veldig gøy (og umulig) men er det noen som har vunnet andre og tredje premie før? 

Er det noen som har vunnet noen hundre tusen i lotto? 

Finnes det noen som faktisk har vunnet 1000 kr på lodd kjøpt via nett? 

Jeg vant 250 kr en gang, men aldri 10 000 liksom... Er de tallene der bare til pynt? 

 

Anonymkode: 3e92d...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hippokrates

Du stiller enkle spørsmål. For ja, noen har vunnet hundre tusen i lotto eller opp, og 1000 på flaxlodd kjøpt via nett. 

Faktisk vinner en drøss med spillere hver eneste uke dette. 

Men hvis du spør om noen her på KG har vunnet, så er vel svaret nei hos den ekstremt store majoriteten. 

Jeg jobbet i mine yngre dager på en kiosk, og opplevde aldri at noen vant særlig hverken på det ene eller andre, tross for at enkelte hadde tidvis høy innsats og/eller det var spleiselag som tippet sammen. 

Det er ekstremt lite større gevinster, så ja, dem er egentlig til pynt for alle bortsett fra noen få.

Det meste jeg har vunnet er 500 i flaxlodd. Jeg har også hatt 12 rette på tippekupongen flere ganger, men da har det vært snakk om bare noen tusenlapper. Lotto har fungert som en innsatsmessig gravplass for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min vant 100.000 på skrapelodd han fikk i posten.

Anonymkode: 9d1c8...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vunnet 2. premie i lotto ja, men ikke noen hundre tusen. I overkant av 115 000 var den på. 

Anonymkode: 31e54...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vunnet 3. premie 3 ganger.

Anonymkode: 856e6...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant 9000 på Lotto for et par år siden😊

Kjenner til fire stk som har vunnet mye. To stk her i byen som vant hhv ca 16 og 50 mill, og to stk på hjemstedet mitt som vant hhv 3 og 17 mill. 

Anonymkode: db849...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...