Gå til innhold

Hvor tidlig går dere ut med barna i helgene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hvem skal man ta hensyn til?

Det er ingen som tar hensyn når de raver forbi boligområder drit fulle, eller ungdommer som er ute roper. Skal man ta hensyn til dem slik at de får sove utpå uforstyrret?

Da må man nesten ta hensyn til nattens helter også, men da kan vi jo ikke lage en lyd før etter kl 15 om dagene.

Anonymkode: 816c2...307

Til naboene , hjelpes heldigvis ingen med sp egoistisk tankegang her

Anonymkode: 056ac...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjører til skogen og går tur. Der vi går er det ingen hus så vi plager ingen uansett hvor tidlig vi er der. På det tidligste har vi dratt rundt seks om morgen. 

Anonymkode: 86fa9...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i et rolig tettbygd strøk hvor de fleste tar hensyn. Mine på 3 og 4 får ikke gå ut i hagen før kl.10 i helgene selv om de er våken fra 6. På samme måte så dropper de nærmeste naboene å klippe plenen eller høytrykkspyle etter kl.19-ish for da sover småbarna. 

Anonymkode: 34ead...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

hva finner gutten egentlig på da ?      

Anonymkode: 488c3...62c

Hva han finner på fra han våkner ca. kl. 07 til kl. 10? Spiser frokost, leker, lese bok, tegne. Kan også være med å bake rundstykker til frokost, det er stas. Når vi går ut kl. 10 så er det forskjellige planer vi har, og er for det meste ute hele dagen. Så at vi ikke stresser ut kl. 08 på morgenen i helgene ser jeg ikke på som noe problem.

Anonymkode: f3df6...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter ikke for å ta hensyn til naboer. Det må være lov å være ute. Men gidder da ikke stresse ut klokka 9 i helgen. 

Anonymkode: 198c9...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har barn på 2,5 og 4 år, og når været er fint går jeg som regel ut med dem mellom 08 og 09 en gang. Men jeg er a-menneske, om enn ikke like ekstrem som toåringen som mener lørdagen starter 05. Og vi har en hund som må på do. Hvis det er surt vær eller det ikke frister å gå ut, kan vi godt lufte hunden kjapt og så gå inn og bli der til 12-13. Men jeg liker veldig godt å være ute litt tidlig nå som det er vår, det skjer at vi går ut 07 også (har ikke naboer tett på å ta hensyn til). 

Anonymkode: 307ba...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Her er min 3 år og maser om å gå ut fra kl 9 ca 🙊 Drøyer det alltid en stund, det er jo ingen ute så tidlig uansett. Vi har ikke egen hage.

 

Hva med dere?

Anonymkode: 75119...b7b

Ca kl 13

Anonymkode: 4f863...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor rastløs eldste er, vi voksne  prøver å drøye så lenge som mulig, men har vært ute 7.30. 
Han lager generelt lite lyd når vi er ute da, (bortsett fra på trampolina, og den får han ikke bruke så tidlig. ) snakker med naboene om noen kommer forbi og prater til han, og det er det. 

Anonymkode: 71a64...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...