Gå til innhold

Overreagerer pappan veldig her, eller var dette veldig dumt av meg ? ang og la barna se en tv serie på netflix

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg og barna mine på 8,10 og 13 så på Hjertestopper på Netflix, dette synes ikke min mann noe om og mente det er altfor tidlig at jeg viser dem at mennesker kan være sammens med samme kjønn.  Jeg selv er bifil og mannen har aldri vert negativ til det, barna vet ikke at jeg er det,men kanskje snart, da de likte Hjertestopper godt.

Han ble så sur, var dette helt feil av meg? eller overreagerer han ? er jo 7+ og alle er over 7

Anonymkode: d02b1...f2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TROLL

🥱

Anonymkode: 80067...2b2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen din er helt fjern

Anonymkode: 5041e...666

• Liker 5
Skrevet

Bor dere i en grotte milevis fra folk, siden ungene ikke allerede har oppdaget at det eksisterer homofile?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er noe jeg snakket med min datter om i barnehagealder.... Når mener han de skal få vite at det er noe som heter homoseksualitet? Sannsynligvis vet de det jo allerede, dagens unger er som regel ganske opplyst på den fronten...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ulrikke skrev (2 minutter siden):

Dette er noe jeg snakket med min datter om i barnehagealder.... Når mener han de skal få vite at det er noe som heter homoseksualitet? Sannsynligvis vet de det jo allerede, dagens unger er som regel ganske opplyst på den fronten...

størstemann vet nok en del,men ikke de 2 minste da faren har nektet

Anonymkode: d02b1...f2b

AnonymBruker
Skrevet

Vi har homofile venner (med barn som våre barn leker med) så ungene har visst om det bestandig. Ungene har ikke reagert på at sine egne venner har gått fra å være jenter til å være gutter heller. Da gikk i i 5-6 klasse.  Barn er utrolig lite fordumsfulle om man ikke pålegger de voksnes synpunkter.  Så sier som andre. Homofili er tema for barnehagebarn.

Anonymkode: d1a45...c15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her snakka de om det i barnehagen, som del av at de snakker om hvor forskjellige familier kan være. Null stress.

Anonymkode: 6bbd1...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...