Maddepadde27 Skrevet 20. mai 2022 #1 Skrevet 20. mai 2022 Jeg sliter med at moren min har psykisk og fysisk mishandlet meg når jeg var liten. Og den dag i dag legger jeg merke til at hun fortsatt driver med det psykiske. Hun får alt til å handle om seg selv og vist jeg først snakker med henne om mine problemer, så blir det om til hennes eller at hun har det mye verre. Dette påvirker psyken min så mye, men hun er jo fortsatt moren min… noen som sliter med det samme? Og har tips til hva jeg kan gjøre?
Ninish1991 Skrevet 20. mai 2022 #3 Skrevet 20. mai 2022 Maddepadde27 skrev (3 timer siden): Jeg sliter med at moren min har psykisk og fysisk mishandlet meg når jeg var liten. Og den dag i dag legger jeg merke til at hun fortsatt driver med det psykiske. Hun får alt til å handle om seg selv og vist jeg først snakker med henne om mine problemer, så blir det om til hennes eller at hun har det mye verre. Dette påvirker psyken min så mye, men hun er jo fortsatt moren min… noen som sliter med det samme? Og har tips til hva jeg kan gjøre? Faren min er nok av det samme, men mye verre en din mor. Han bestemte seg for å ikke prate til meg eller se på henne, det såret meg veldig men så tenkte jeg bare hvorfor skal du bestemme når du skal prate med meg. Han har nå prøvd p få øyekontakt med meg eller se meg så har jeg ignorert han helt. Kunne brydd meg mindre om denne mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå