Gå til innhold

Jeløy må da være det mest oppskrytte stedet i Østfold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Feiret 17 Mai i år på Jeløy sammen med mann og barn og ble mildt sagt skuffet over denne plassen. Hadde hørt så mye fint om det fra kollegaer, men var kun ett gallery Fem15 og en barnehage? Litt vann og en bitteliten butikk med kiosk i nærheten. Spitse pølse i vaffel og softis med nøtter. Dro hjemover til Bygdøy senere på kvelden. Det var ingenting å finne på der ellers heller i byen. Dårligste feiring jeg har hatt. 

Anonymkode: 3d940...b3c

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hva du forventet? Nei, Jeløya er helt fantastisk.  Massevis av vakre turområder langs sjøen og herregårdslandskap. Mange strender også som du nesten kan ha for deg selv  hvis du vet hvor du skal gå. Men  Jeløya ligger landlig til selv om det er relativt kort vei til sentrum litt avhengig av hvor på øya du befinner deg. Galleri F 15 og Røed gård har begge utstillinger og kafe. Refnes Gods har en strålende restaurant. Det ligger store herregårder flere steder som tilbyr hesteridning. Du høres ikke ut som en person som trives i landlige opplevelser. Har vært mye på Bygdøy da vi bodde i Oslo. Kan ikke sammenlignes med Jeløya. Altfor mye folk på alle turstier og strender på Bygdøy alltid. Hver sin smak😊

Anonymkode: 48cab...cf3

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt noen skryte av Jeløy? Strengt tatt ikke hørt noen skryte av Østfold i det hele tatt. Sånn bortsett fra sarpinger som mener de er mye bedre enn Fredrikstad og omvendt.

Anonymkode: 12579...d63

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele Moss er en skitby!  Ekle folk der også. HATER ALT MED DEN BYEN 🤢 🤮

Anonymkode: 31299...039

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å gå tur på Alby, men ikke verdt en omvei. Og ellers et kjedelig sted uten noe å by på. Ikke  ikke minst trafikkorken ut dit også, er en vei inn, og ganske store boligfelt der nå. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har verdens beste kringle på Alby. Jeg synes det er fint på Jeløya og i Moss generelt. 

Anonymkode: 0dad7...943

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.5.2022 den 18.40):

Feiret 17 Mai i år på Jeløy sammen med mann og barn og ble mildt sagt skuffet over denne plassen. Hadde hørt så mye fint om det fra kollegaer, men var kun ett gallery Fem15 og en barnehage? Litt vann og en bitteliten butikk med kiosk i nærheten. Spitse pølse i vaffel og softis med nøtter. Dro hjemover til Bygdøy senere på kvelden. Det var ingenting å finne på der ellers heller i byen. Dårligste feiring jeg har hatt. 

Anonymkode: 3d940...b3c

Du tok med mann og barn på 17. mai? For å feire på et sted dere ikke er kjent? Hva er greia med det da…?

17. mai er vel en dag man feirer på hjemplassen når man har barn!

Anonymkode: 70e8d...3c0

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeløya er finest til å gå tur. Rundt ved Alby, Refsnes og Jeløy Radio. 

Anonymkode: f40a3...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeløya er vakkert på Street view ihvertfall. Har aldri vært der i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2022 den 6.33):

De har verdens beste kringle på Alby. Jeg synes det er fint på Jeløya og i Moss generelt. 

Anonymkode: 0dad7...943

Verdens beste kringle...? Har du i det hele tatt smakt på alle kringlene i verden? Moss er en by med innavl 🤮

Anonymkode: 31299...039

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2022 den 6.19):

Hele Moss er en skitby!  Ekle folk der også. HATER ALT MED DEN BYEN 🤢 🤮

Anonymkode: 31299...039

 

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Verdens beste kringle...? Har du i det hele tatt smakt på alle kringlene i verden? Moss er en by med innavl 🤮

Anonymkode: 31299...039

 

La meg gjette... Du er fra Fredrikstad?  ;) 

Anonymkode: d9b5e...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

 

La meg gjette... Du er fra Fredrikstad?  ;) 

Anonymkode: d9b5e...433

Hva får deg til å tro det? 

Anonymkode: 31299...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva får deg til å tro det? 

Anonymkode: 31299...039

Folk som hater en by så mye som du gir uttrykk for bor gjerne i nabobyen. :) Sånn sett er kanskje Fredrikstad litt langt unna. Drøbak da.

Anonymkode: d9b5e...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Folk som hater en by så mye som du gir uttrykk for bor gjerne i nabobyen. :) Sånn sett er kanskje Fredrikstad litt langt unna. Drøbak da.

Anonymkode: d9b5e...433

Jeg har mine gode grunner til å hate denne byen 🤫 🤭 

Anonymkode: 31299...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwaytwins snakker mye om denne plassen og Alby? Ser ut som det er fine steder å gå turer hvertfall😌 

Anonymkode: d5658...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...