AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #1 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg er ganske sjenert type og har vanskelig med å komme I kontakt med dame på utested. Jeg var på et utested igår og satt alene. Det satt Tre jenter og en gutt rett foran meg. Jeg fikk øyekontakt med en av de. Så henne ganske lenge CA 1 times tid, jeg smilte og hun smilte tilbake. Men jeg klarte ikke ga over til bordet og starte samtale. Hvordan ville dere jenter anbefale å ga fram I denne situasjonen? Hvordan starte samtale og hva skal man snakke om? Hvordan få dame til å interessere I meg? Lurt â spandere drink? Kom med forslag, takk. Hører gjerne fra dere menn også som har god erfaring rundt dette. Mann 36 Anonymkode: 15677...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #2 Del Skrevet 19. mai 2022 Ikke tenk at du skal SJEKKE. men gå bort si hei, spør om det er greitt å slå seg ned, spør hva de driver med, hvor de kommer fra, og så bare stiller du dem spørsmål utifra hva de svarer, kanskje har dere felles kjente, ... Kanskje kan du fortelle litt om hva du driver med og kommer fra osv, så kan de stille deg spørsmål... så merker du jo om praten flyter og om det er interesse. Men snakk med alle ved bordet, ikke bare hun ene. Anonymkode: 00ef3...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #3 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg vil bare berømme deg TS for at du tør møte noen i virkeligheten, og ikke ved å sveipe på en skjerm. Det er veldig bra, så håper jeg du treffer noen etterhvert. ♥️ Anonymkode: fab3b...248 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Del Skrevet 19. mai 2022 Vil anbefale deg å kjøpe boka og abonnere på nyhetsbrevet til sjekkeskolen.no. Før du dømmer dette nord og ned på grunn av navnet, gi det en sjanse. Det høres veldig overfladisk og teit ut, men mye av det de kommer er faktisk veldig nyttig, ikke bare i forhold til hvordan man skal snakke med/oppføre seg i forhold til damer, men også i forhold til andre mennesker generelt. Anonymkode: 675d8...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Del Skrevet 19. mai 2022 You go over and you grab her by the pussy, its that easy now adays i tell ya Anonymkode: 034ad...83a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. mai 2022 #6 Del Skrevet 19. mai 2022 Vi har alle våre styrker og svakheter. Det å gå ut med mål om å sjekke opp damer på utested er sjeldent en god start. Hele kroppsspråket ditt vil lyse at du har ett mål for kvelden, spesielt om du er alene. Personlig har jeg vært meget populær på den seksuelle fronten, men jeg kjenner hele kroppen vrenger seg av tanken på å skulle dra på et utested kun for å sjekke opp kvinner. For min del drar jeg ut for å ha det moro med venner. Om jeg tilfeldigvis kommer i prat med pene kvinner mens jeg har det moro, er det en fin bonus. Men tilbake til styrkene og svakhetene: Vi kan (nesten) alle trene oss opp til å bli god i (nesten) hva som helst. Så om du virkelig vil bli dyktig på å sjekke opp kvinner ute, så kan du peise på med mengdetrening. Om du synes det er ubehagelig eller vanskelig, har du tinder, og alle de andre datingappene, nettdating etc. Mest av alt er det viktig at du tar vare på deg selv. Trening, kosthold, klesstil, interesser, ambisjoner etc. Fokuserer du på disse vil jeg tippe at det har mer effekt på damefronten enn å dra ut hver helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #7 Del Skrevet 19. mai 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke tenk at du skal SJEKKE. men gå bort si hei, spør om det er greitt å slå seg ned, spør hva de driver med, hvor de kommer fra, og så bare stiller du dem spørsmål utifra hva de svarer, kanskje har dere felles kjente, ... Kanskje kan du fortelle litt om hva du driver med og kommer fra osv, så kan de stille deg spørsmål... så merker du jo om praten flyter og om det er interesse. Men snakk med alle ved bordet, ikke bare hun ene. Anonymkode: 00ef3...43b Hvis jeg begynner å snakke med alle, hvordan viser jeg interesse for hun ene jeg hadde øyekontakt med? Skal jeg be henne flyttet til annet bordet etterhvert? Anonymkode: 15677...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #8 Del Skrevet 19. mai 2022 Menn må lære seg å lese signaler og ikke bare tenke "jeg har lyst til". Signal om at en kvinne er klar for å bli kontaktet er at hun ser i din retning eller på deg, kommer bort til deg, men uten å snakke med DEG, kanskje hun til og med snur deg ryggen. Det hun gjør er å stille seg innen din rekkevidde, men det er du som må initiere verbal kontakt. Du kan lese mye om hvilke signaler kvinner gir når de er interesserte på internettet, eller videoer på youtube. Fine måter å komme i kontakt med kvinner på, er å holde opp døra, slippe henne foran deg i køen, gi komplementer for noe hun har på seg eller hvordan hun har satt opp håret etc. Ikke vær full, og ikke kommenter pupper eller på andre måter kom inn på noe seksuelt. Gi komplimenter og vær gentleman uten å forvente noe som helst i retur. Smil. Snu deg til henne når du vil si noe. Respekter om hun ikke vil snakke med deg, noen ganger er kvinner på byen for å ha det hyggelig med venner, og er ikke i sjekkemodus. Anonymkode: 8c363...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #9 Del Skrevet 19. mai 2022 Skal du sjekke opp en dame må du behandle henne som en kompis og få henne til å slappe av og føle seg trygg. Uten dette er du sjanseløs. Greier du dette så er veien kort til at hun ønsker å knulle deg. Anonymkode: 3f7dd...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 19. mai 2022 #10 Del Skrevet 19. mai 2022 Ikke spill på svakhetene dine? Evt bør du bli kjent med de som jobber der. Det øker anseelsen din og gjør deg interessant. En siste ting er at vi lever i 2022. Hun kunne helt fint ha gått til deg. Vil du virkelig date noen som følger de gamle kjønnsrollene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #11 Del Skrevet 19. mai 2022 Damer vil ikke bli sjekket opp på utesteder, alt du risikerer er å bli beskylt for å være creepy eller rett og slett å ha prøvd å voldta dama selv om du ikke engang har vært nærmere enn to meter. Anonymkode: 37e35...c2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #12 Del Skrevet 20. mai 2022 Når jeg en sjelden gang er ute og menn "tilfeldigvis" begynner å prate om løst og fast med meg, forstår jeg naturligvis tegningen. Jeg liker denne fremgangsmåten veldig dårlig, og prøver å flykte så fort som mulig. Det eneste jeg kunne likt, var om fyren kom bort og var ærlig og direkte, men høflig. Innpakningen/fremtoningen hadde vært alt. Jeg hadde måttet føle at dette ikke var sjekkeforsøk nummer hundre, men at jeg faktisk fremstod litt ekstra interessant for fyren som tok kontakt. "Hei, jeg pleier ikke gjøre dette, men jeg har sett på deg en stund, og syns du virker veldig [passende adjektiv]… jeg hadde ikke lyst til å dra herfra før jeg har prøvd å prate litt med deg." eller noe sånt. Nå som fyrens intensjon er etablert, føles det litt mer naturlig å gå over til løst og fast. Stille spørsmål om livet, fortelle litt fra eget liv, prøve å finne noen felles interesser, kommentere ting som skjer omkring oss, osv. Stort pluss om fyren ikke prøver å få meg med hjem samme kveld, men foreslår en kaffe en annen dag. Jeg trenger oppvarming og tålmodighet, og ONS er fullstendig uinteressant for meg. Mulig jeg ikke er den type dame du går etter, dog. Hilsen litt sjenert kvinne Anonymkode: bdd61...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 20. mai 2022 #13 Del Skrevet 20. mai 2022 Det er veldig vanskelig å gi noen direkte råd om hvordan du kan gjøre ting annerledes. Et råd som er viktig, som ble nevnt tidligere, er at du ikke bør gå ut med det målet om å sjekke opp noen. Gå ut, ha det gøyt og fokuser på å være sosial. Prøver du å gå inn i en sosial interaksjon med det mål om å sjekke opp en dame oppstår det fort en psykologisk effekt som sjekkeeksperter har kalt "Outcome dependent". Det betyr at når du gjør noe eller sier noe og håper på en spesiell reaksjon fra vedkommende blir for det første interaksjonen veldig mekanisk og analyserende og for det andre er det lett for å oppleve nederlag på nederlag fordi utfallet ikke ble som du håpet. Mennesker er ikke datamaskiner som ved å trykke på de rette knappene eller legger inn rett kode vil reagere likt hver eneste gang. Mennesker reagerer forskjellig både fra person til person og situasjon til situasjon. Derfor skal du aldri gjøre ting som å kjøpe drikke til noen eller gi komplimenter for å prøve å imponere. Det ER vanskelig å komme i kontakt med fremmede mennesker på en slik måte at man raskt klarer å skape en relasjon. Det gjør jo det ikke lettere at vi er nordmenn som har innebygde sperrer. Livet er ikke som på film der man får øyekontakt, går bort til damen, drar en kjekkasreplikk og plutselig oser det seksuell spenning mellom dere. Som regel må det mye mer testing av vannet fram og tilbake før det oppstår magi. Selv de kjekkeste mennene kan ikke gå bort til hvem som helst når som helst og forvente suksess hver gang. Å bli avvist av fremmede mennesker er normen, men alle respekterer en som skjønner at det er på tide å gå. Derfor er det lurt å la selvhøytidligheten være igjen hjemme og prøve å go with the flow og være en sosial person. I dette tilfellet du spurte om ligger nøkkelen i å bli en del av gruppen. Vær venn med alle, også gutten og de jentene du ikke går etter. Vær hyggelig, ydmyk, glimt i øyet og humor. Begynn med å snakke til gruppen utenfra, finn noe som er felles. Se om samtalen flyter. Se hvordan gruppen reagerer og trekk deg ut hvis vannet er kaldt, ingen skam i det. Blir du invitert til å sitte ned er første steget gjennomført, men ikke press deg inn i gruppen hvis de ikke vil ha deg der. Hva du skal snakke om er umulig å si, men generelt gjelder det å holde samtalen lett og prøve å treffe tempoet i gruppen. Er gruppen veldig giret og holder på med mye tøysesnakk så må du prøve å hive deg med på det. Hvis du da blir veldig formell og stiller "interjvuspørsmål" så ødelegger du stemningen. Hvis stemningen er litt prøvende og nølende kan man stille spørsmål som viser interesse for gruppen, f.eks er dere kollegaer, kommer dere fra samme sted, hvordan har kvelden vært osv. men målet må være å komme ut av intervjusonen og over i tøysesonen. Folk er på byn for å kjenne på euforien. Så må du bare ta det der i fra og prøve å komme i snakk med hun du ønsker å snakke med. Siste tips. Ta det rolig. Ikke rush en sosial interaksjon. Ta det steg for steg og se om interessen er gjennsidig. Les gjerne litt sjekkeliteratur og *"kino", men ikke se på det som en steg for steg oppskrift. Sjekking handler om å ha det gøy, leve i nuet og respektere hverandres grenser. *Kino handler grovt sett om å berøre den du sjekker opp på en forsiktig måte for å se hvordan den reagerer. Blir det tatt positivt imot kan du gå videre. Reagerer den andre negativt tar du et steg tilbake. Man begynner vanligvis med å forsiktig ta på f.eks armen et kort sekund gjerne kamuflert som en engasjert gestikulering under samtale, så etter en stund tar du på skulderen for å lene deg inn for å si noe fordi det er så høylytt i lokalet og så ser man hvordan den andre reagerer. Dritt i palm reading og andre sånne sketchy greier som du vil komme over om du googler. Mange damer bedriver allerede kino hvis de prøver å få interessen fra deg. Legg merke til hvordan damer gjør det og bruk det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #14 Del Skrevet 20. mai 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Hvis jeg begynner å snakke med alle, hvordan viser jeg interesse for hun ene jeg hadde øyekontakt med? Skal jeg be henne flyttet til annet bordet etterhvert? Anonymkode: 15677...91f Du gir henne ekstra oppmerksomhet, selv om du snakker med de andre også. Du ber henne IKKE flytte til et annet bord. Hun er ute og koser seg med sine venner, ikke på date med deg. en annen mulighet er å prøve å time det sånn at du går i baren samtidig med henne, og får til litt naturlig smalltalk der (øvelse gjør mester). Hvis du er på et sted med dansegulv så er det aller lettest! Da kan man danse sammen også hvis man merker at kjemien er bra gå i baren sammen eller noe etter på for en pause og litt prat Anonymkode: f4f8a...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #15 Del Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er ganske sjenert type og har vanskelig med å komme I kontakt med dame på utested. Jeg var på et utested igår og satt alene. Det satt Tre jenter og en gutt rett foran meg. Jeg fikk øyekontakt med en av de. Så henne ganske lenge CA 1 times tid, jeg smilte og hun smilte tilbake. Men jeg klarte ikke ga over til bordet og starte samtale. Hvordan ville dere jenter anbefale å ga fram I denne situasjonen? Hvordan starte samtale og hva skal man snakke om? Hvordan få dame til å interessere I meg? Lurt â spandere drink? Kom med forslag, takk. Hører gjerne fra dere menn også som har god erfaring rundt dette. Mann 36 Anonymkode: 15677...91f Neste gang noe lignende skjer. Fortsett øyenkontakten uten å bli for intens, bare kikk bort innimellom. Smil litt. Hold på interessen, men ikke ta noen fremstøt. Viser hun interesse, så håp hun kommer bort til deg. Gjør hun ikke det, venter du til stengetid. Da pirker du henne forsiktig på ryggen når hun ikke ser deg før du forlater lokalet. Om hun ikke følger etter skal jeg love deg du har fått opp interessen. Enten vil hun komme etter deg. Kanskje spørre om nummeret ditt. Kanskje foreslå en øl hos henne. Om ikke kommer hun garantert til å gå å tenke på deg lenge…kanskje helt til neste gang dere forhåpentligvis møtes igjen. Og da er prosessen neppe like lang;) Dette sjekketrikset ble brukt på meg og er det beste jeg noengang har opplevd. Mannen som sjekker meg opp er samboeren min i dag❤️ Anonymkode: e619d...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #16 Del Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): You go over and you grab her by the pussy, its that easy now adays i tell ya Anonymkode: 034ad...83a Og jeg hadde slått deg rett ned.... Skikkelig godt råd. Anonymkode: 8e547...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #17 Del Skrevet 20. mai 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Damer vil ikke bli sjekket opp på utesteder, alt du risikerer er å bli beskylt for å være creepy eller rett og slett å ha prøvd å voldta dama selv om du ikke engang har vært nærmere enn to meter. Anonymkode: 37e35...c2e Hvor vil de bli sjekket da? Anonymkode: 15677...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopp1 Skrevet 20. mai 2022 #18 Del Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Damer vil ikke bli sjekket opp på utesteder, alt du risikerer er å bli beskylt for å være creepy eller rett og slett å ha prøvd å voldta dama selv om du ikke engang har vært nærmere enn to meter. Anonymkode: 37e35...c2e Folk som sier sånt som dette er virkelig trege i oppfattelsen. Evt jævlig navlebeskuende og ute av stand til å se en situasjon fra en annens perspektiv. Det er ingen (normale) som beskylder en fyr for å ha voldtatt selv om han ikke har vært nærmere enn to meter... makan. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 20. mai 2022 #19 Del Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg vil bare berømme deg TS for at du tør møte noen i virkeligheten, og ikke ved å sveipe på en skjerm. Det er veldig bra, så håper jeg du treffer noen etterhvert. ♥️ Anonymkode: fab3b...248 Samme tenkte jeg også. Vi som vokste opp uten ting som Tinder osv datet jo masse vi også. Likte man noen så måtte man snakke sammen. Syntes det var fint jeg☺️ I dag får jeg inntrykket av at mange er sjanseløse på å møte noen uten apper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 20. mai 2022 #20 Del Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og jeg hadde slått deg rett ned.... Skikkelig godt råd. Anonymkode: 8e547...987 Det var en morsom Trump-referanse. Tror ikke vedkommende mente det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå