rebella81 Skrevet 5. juli 2022 #81 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 22.14): Ja, jeg har alltid vært en pappajente og synes det var et veldig fint øyeblikk å bli fulgt opp av min far. Anonymkode: e29b7...a7c Samme 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #82 Del Skrevet 6. juli 2022 Mannen min og jeg gikk sammen opp. Anonymkode: b4e1f...d33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #83 Del Skrevet 6. juli 2022 Her blir det samboeren til moren min vis jeg gifter meg da jeg mistet faren min som ung. Og helt siden mamma fant seg en ny har han vært helt fantastisk. Det er ikke kjempeviktig for meg å bli fulgt ned, men for han som bare har sønner vil det være et veldig stort øyeblikk og det blir et fint symbol på forholdet mellom han og meg. Jeg vil ha bilde av foreldrene min hengende rundt brudebuketten slik at de også er med meg ned gulvet Anonymkode: ae2c5...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #84 Del Skrevet 7. juli 2022 Om jeg noen gang skal gifte meg og noen skal følge meg opp kirkegulvet skal det ihvertfall ikke være min biologiske far! Anonymkode: e82c9...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #85 Del Skrevet 8. juli 2022 Pappa fulgte meg opp midtgangen, og det betydde mye for oss begge. Anonymkode: 9acf3...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 13. juli 2022 #86 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 2.7.2022 den 22.52): Nei. På 60-tallet da mine foreldre giftet seg var det vanligst å bli fulgt opp. Anonymkode: 35083...ec3 Det var kanskje på den tiden det begynte å bli ganske vanlig, altså ikke noen gammel tradisjon i Norge. Og så tror jeg det ble vanlig i byene før det ble vanlig i bygdene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå