Gå til innhold

Dagbok slutt.


Gjest Ballongfrue

Anbefalte innlegg

LitenOgSkvetten skrev (2 minutter siden):

Kan jeg anbefale at du kjøper deg en pakke med ballonger(de er vel ikke så skumle uten luft?) og legger de i veska til neste gang du skal på fest. Har du noen gode venninner eller venner som kanskje kan hjelpe deg så det lettere å spørre når folk(inkludert deg selv) er litt bedugget☺️

Tja. En god idé, egentlig, men jeg tør virkelig ikke fortelle andre om dette. Hvordan klarer du å være så åpen om det? Vet alle at du har det slik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballongfrue
TanteGudrunn skrev (På 23.5.2022 den 10.43):

Tja. En god idé, egentlig, men jeg tør virkelig ikke fortelle andre om dette. Hvordan klarer du å være så åpen om det? Vet alle at du har det slik? 

.

Endret av Ballongfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må si du er skikkelig tøff! 
 

jeg sliter også med en skikkelig ballongskrekl, og jeg HATER det! Har testet mye forskjellig, men klarer bare ikke å være i nærheten av ballonger som sprekker. Det er noe inni meg som knyter seg og nesten gjør vondt:s Skulle ønske jeg  hadde noen som hjelper og pusher meg slik du har, selv om det sikkert er ubehagelig. Selv har jeg klart å komme til steget hvor jeg blåser opp en ballong, men ikke i nærheten av full størrelse.  

Skal prøve å følge stegene du tar, så får jeg se hvordan det ender opp🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Ballongfrue
Nathalie_89 skrev (På 4.6.2022 den 20.08):

Må si du er skikkelig tøff! 
 

jeg sliter også med en skikkelig ballongskrekl, og jeg HATER det! Har testet mye forskjellig, men klarer bare ikke å være i nærheten av ballonger som sprekker. Det er noe inni meg som knyter seg og nesten gjør vondt:s Skulle ønske jeg  hadde noen som hjelper og pusher meg slik du har, selv om det sikkert er ubehagelig. Selv har jeg klart å komme til steget hvor jeg blåser opp en ballong, men ikke i nærheten av full størrelse.  

Skal prøve å følge stegene du tar, så får jeg se hvordan det ender opp🙈

 

😄

Endret av Ballongfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal fortsette bloggen jeg. Selv om jeg ikke er like tøff som deg (enda 🤪) så har jeg i hvert fall lyst til å overvinne frykten. Finner mye motivasjon i det du skriver, men tror ikke jeg tør ha dere på besøk med ballonger enda🙈🙉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballongfrue
Nathalie_89 skrev (På 20.6.2022 den 12.33):

Synes du skal fortsette bloggen jeg. Selv om jeg ikke er like tøff som deg (enda 🤪) så har jeg i hvert fall lyst til å overvinne frykten. Finner mye motivasjon i det du skriver, men tror ikke jeg tør ha dere på besøk med ballonger enda🙈🙉 

☺️

Endret av Ballongfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...